SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
Geen TT, beste TT.quote:
Kijk, GGMM. De KNVB merkt eind december op: ''Potverdikkeme, drie Nederlandse clubs in de volgende ronde van de Europa League''. Dan gaat de KNVB natuurlijk even kijken naar de speeldata voor de Europa League. Eerst kijken ze natuurlijk naar de laatste 32 en de achtste finales. Tot hun schrik zien ze staan dat PSV v FC Groningen op een zaterdagavond staat, dus dan gooien ze uit voorzorg die wedstrijd naar de zondag.quote:
*Gebeurtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebeurd er nog wat op de Nederlandse velden? Zit even Dortmund te kijken.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, GGMM. De KNVB merkt eind december op: ''Potverdikkeme, drie Nederlandse clubs in de volgende ronde van de Europa League''. Dan gaat de KNVB natuurlijk even kijken naar de speeldata voor de Europa League. Eerst kijken ze natuurlijk naar de laatste 32 en de achtste finales. Tot hun schrik zien ze staan dat PSV v FC Groningen op een zaterdagavond staat, dus dan gooien ze uit voorzorg die wedstrijd naar de zondag.
Snap je het?
Gescoord wordt er in elk geval niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebeurd er nog wat op de Nederlandse velden? Zit even Dortmund te kijken.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, GGMM. De KNVB merkt eind december op: ''Potverdikkeme, drie Nederlandse clubs in de volgende ronde van de Europa League''. Dan gaat de KNVB natuurlijk even kijken naar de speeldata voor de Europa League. Eerst kijken ze natuurlijk naar de laatste 32 en de achtste finales. Tot hun schrik zien ze staan dat PSV v FC Groningen op een zaterdagavond staat, dus dan gooien ze uit voorzorg die wedstrijd naar de zondag.
Snap je het?
Moet je zelf rijden dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Ik huil om het tijdstip Haags. 10 uur al weg. Kan dus ook niet veel bier drinken straks. Antigenot.
Beter dan Honda.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
Was Nijland niet ooit een groot talent bij PSV?
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het wel kut ja. Om 10.00 draai ik mij nog even 1x om.
Die mogen van mij winnenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.
370 views, u mad?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
Nu wordt Cavaliers z'n topic misschien door meer dan 5 mensen bekeken.
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Twente staat voor en dat is mooi.
Dat is niet eerlijk. Dost is een hype in de media.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt jaloers :S
Mijn Bas Dost topic heeft er maar 1.016
Come at me brah.
Ja, daarom verdient hij ook een topic.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Dost is een hype in de media.
Daar kan ik niet tegen op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt jaloers :S
Mijn Bas Dost topic heeft er maar 1.016
Come at me brah.
Laat hij eerst die spytool eens fixenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af wat de 10 meest bekeken voetbaltopics allertijden zijn.
Misschien kan GlowMouse dat even nakijken.
Leuk dat je terug bent.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat hij eerst die spytool eens fixen
Als vrije rechtsbuiten heeft hij er nu al 3 gemaakt in 2 duelsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech begint steeds beter te spelen, niks mis mee.
Ik denk zo'n 3 doelpunten gemist. Verder niks gebeurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb even gepoept. Ik ben weer terug.
Ik kijk nu eerst even Dortmund, dat is bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 3 doelpunten gemist. Verder niks gebeurd.
Scifo?quote:
Utrecht - PSV 1-5quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Utrechtwedstrijden zijn een garantie op veel doelpunten.
Ik dacht dat je ging zeggen; garantie op weinig toeschouwers!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Utrechtwedstrijden zijn een garantie op veel doelpunten.
Het Cambuurstadion is redelijk vol.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen; garantie op weinig toeschouwers!
Dit klinkt als een kinderfeestje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens komen jullie gezellig vanavond bij mij chillen?
Mama heeft chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |