ja na 10 jaar geen foto's op fok gooien ga ik daar speciaal voor jullie mee beginnenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:53 schreef Weissman het volgende: [..] waar blijven jouw pics dan? echt zoon jarlourse vrouwe post dit
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:50 schreef Fripsel het volgende:
Maaruh, ik heb geen reactie op die facking harde dis, omdat ik echt van die Hollandse poten hebHier, ga huilen, zo zie ik eruit, veel plezier ermee:
Serieus? Zou wel raken hoor. No Weissman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Cor, Fripsel heeft foto's gepost. Ik denk ik zeg het maar even. Anders kom jij er volgende week pas achter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:56 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. de TT: Dima moet de column van Harry de Jonge in de M&F maar eens lezen.
Wat heeft Weiss hier mee te maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Zou wel raken hoor. No Weissman.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Cor, Fripsel heeft foto's gepost. Ik denk ik zeg het maar even. Anders kom jij er volgende week pas achter.
Niks hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
verbaasd me dit deuce had ik nooit verwacht dit van jouquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Zou wel raken hoor. No Weissman.
nee jij bent stronk vriend dat je fritzl zo hard gedissed heeft dat zij selfie in de draad zetquote:
ze is niet zo vet hequote:
Precies, altijd overdrijven hoe dik je bent zodat als je foto's laat zien of mensen je in het echt zien ze kunnen zeggen nouuuu jij bent helemaaaal niet dikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze is niet zo vet he
maar al die wijven praten zichzelf kkdik toch vriend
je weet gwn hoe ze zijn
ik heb daar zo'n hekel aan hèquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, altijd overdrijven hoe dik je bent zodat als je foto's laat zien of mensen je in het echt zien ze kunnen zeggen nouuuu jij bent helemaaaal niet dik![]()
failproof
Ik werd een keer door een date gebruikt om zijn lamp op te hangenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb daar zo'n hekel aan hè
je weet heus wel hoe dit je bent. Niet het onzekere miepje uit gaan hangen
Net zo als vrouwen die mannen inzetten om lampen te vervangen en zo
Je mag mijn lamp ook wel ophangen. Snap je.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik werd een keer door een date gebruikt om zijn lamp op te hangen
Sorry dat mijn sportkleren niet swag genoeg zijn man. Heb je tips?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
Vind wel dat je beroerde kleding stijl hebt fripsel mis hier swag en stilo
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
Gymchick is het lekkerste wijf dat ik ooit heb gezien.
Oh ja dat is wel een praktische sport outfit ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ja tuurlijk zou effen legging pakken en kort rokje strak erover en een matchende top
waarom niet danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een praktische sport outfit ja.
Ik hoop dat je op vrouwen valt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik werd een keer door een date gebruikt om zijn lamp op te hangen
Oh die behoefte heb ik dan weer niet. Als ik me druk zou maken om wat ze op fok denken zou ik wel anders posten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, altijd overdrijven hoe dik je bent zodat als je foto's laat zien of mensen je in het echt zien ze kunnen zeggen nouuuu jij bent helemaaaal niet dik![]()
failproof
Beetje meelopen met Fripsel. Echt triest ditquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh die behoefte heb ik dan weer niet. Als ik me druk zou maken om wat ze op fok denken zou ik wel anders posten.
Remember dat jurkje wat ik als leidraad aanhou en hier postte? Hier issie minder flatteus en +21.5 kg. Met een (weliswaar ecto) volwassen man ernaast.
[ afbeelding ]
Weet niet of het er fatsoenlijk op te zien is want zit mobiel te kloten, maar genoeg voet voor seto iig.
Zij post een foto met een epische reet en stel benen. Ik ehm. Niet. Hoe. Is. Dat. Meelopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje meelopen met Fripsel. Echt triest dit
Dat is toch geen foto man. Post eens een full body pic ofzo. Als ik thumbnails wil zien kijk ik wel naar mn handenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zij post een foto met een epische reet en stel benen. Ik ehm. Niet. Hoe. Is. Dat. Meelopen.
Wrsch ben ik buiten adem als ik achter dr aan loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |