Dik heeft niks met zware botten te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:48 schreef RBWO het volgende:
Inb4: zware botten.
Dik word je niet door teveel te eten, maar door teveel ongezond te eten en daarbij weinig te sporten.
BMI van 19 is niet bijzonder. Stel je niet aan en ga meer bewegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:46 schreef etuiedelapiel het volgende:
Is dat waar, of wat vinden jullie?
Aanleg in de familie of door te veel eten?
Ib4 ts heeft een bmi van 19
Ik moest wel lachenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Dikke mensen zijn over het algemeen ongedisciplineerde huilenbalken die alles en iedereen de schuld geven van hun smerige vatsigheid behalve het feit dat ze gewoon te fucking lui zijn om die vette aarsch te verplaatsen en te weinig ruggengraat hebben om eens minder dan drie pizza's en vijf kilo chips op een dag te vreten.
Zeg ik ergens dat ik te dik ben?????quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
BMI van 19 is niet bijzonder. Stel je niet aan en ga meer bewegen.
Goed topic trouwens, lekker uitgebreide OP.
Just hitting my macros bro, don't worryquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:00 schreef seto het volgende:
Ik ben ook best dik maar ik doe powerliften.
je ziet er zeker zo uit? LOL xDquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:00 schreef seto het volgende:
Ik ben ook best dik maar ik doe powerliften.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, ik ben dik geworden omdat ik hypersensitief ben en daarom onder andere de emoties van de mensen om me heen erg sterk voel, maar ook last heb van een soort sympathie-calorie-opname. Alles wat zij eten, komt er bij mij aan. Door m'n hypermobiele gewrichten en glutenallergie is bewegen helaas niet echt een optie, waardoor aankomen de enige optie was. Nu omarm ik mijn vetrollen, en verdien ik mijn geld als camgirl. Af en toe krijg je rare verzoeken en moet je barbiepoppen in je navel stoppen oid, maar meestal is het gewoon hartstikke leuk werk waarbij ik mezelf kan zijn.
Leg het eens uit?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:35 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij weet jij niet wat inb4 betekent.
Eens maar het gaat geleidelijk, 1000 cal teveel per dag is 70 gram vetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:03 schreef Geerd het volgende:
Als je gewoon onder of precies eet wat jou lichaam verbrand word je niet dikker.
Wou net zeggen 1000 cal boven op wat je verbrand moet je best kanen idd lol.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:09 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Eens maar het gaat geleidelijk, 1000 cal teveel per dag is 70 gram vet
2 kg per maand, lijkt nog niet veel maar is 25 gk per jaar en na 3 jaar 75 kg teveel
Als je 1000 cal per dag meer binnenkrijgt dan je nodig hebt moet je echt veel eten.
Dem ene eet sapstengelsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Eéneiige tweeling:
[ afbeelding ]
Genetics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |