Die Griek kwam er gisteren mee aanzetten..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:00 schreef Lienekien het volgende:
Ben je serieus van plan om zo'n ding aan te schaffen?
Die andere broodbakmachine vond ie na een tijdje niks,weer weggegeven...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb al jaren zo'n andere broodbakmachine. Het voordeel daarvan vind ik dat je zelf kunt bepalen wat je erin doet: een mix van de supermarkt of bijv. meel dat je haalt bij een molen, etc. Bij die Easymachine kun je alleen maar die capsules gebruiken. En de prijzen die ik zag voor die capsules vond ik fors.
Waarom, het is toch gewoon brood? Die capsules voegen niks toe aan de smaakquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:12 schreef FANN het volgende:
maar als er nou iemand zou zeggen dat het FANTASTISCH smaakt ofzo
Nee, hij is ook bij Wehkamp te koop enzo, maar bij de Blokker is hij het goedkoopste voorzoverquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:20 schreef Obamamamamama het volgende:
Het moet wel een topmachine zijn als het te koop is bij Blokker
Ik koop ook dingen als mokken en glazen bij de Blokker, maar voor de betere elektrische apparatuur zie je mij daar niet snel wat aanschaffen. Afwachten wat de reviews zijn van anderen. Misschien is het toch een redelijk ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag dat Blokker hem verkoopt, maar ook zo'n teleshoppingtoestand...
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hij is ook bij Wehkamp te koop enzo, maar bij de Blokker is hij het goedkoopste voorzover
ik nu kan zien..
http://www.wehkamp.nl/hui(...)/C27_7GZ_G1O_462517/
Dat wéét ik nou juist nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom, het is toch gewoon brood? Die capsules voegen niks toe aan de smaak
Hoe lang heeft een marketeer op die 4 zinnen zitten brainstormen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wéét ik nou juist niet![]()
Het klinkt gewoon allemaal héél mooi, dus ik wil dan weten of het ook zo makkelijk en lekker
is als het klinkt....
Geniet van vers brood van 100% puur natuurlijke ingrediėnten.
100% puur natuurlijke ingrediėnten.
Geen genetische gemanipuleerde ingrediėnten
Geen conserveringsmiddelen, kleur- en smaakstoffen
Gewoon marketing dus zodat jij aan die capsules van ze gebonden bent. Net als senseo. En of dat nou goede koffie genoemd mag worden :pquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wéét ik nou juist niet![]()
Het klinkt gewoon allemaal héél mooi, dus ik wil dan weten of het ook zo makkelijk en lekker
is als het klinkt....
Geniet van vers brood van 100% puur natuurlijke ingrediėnten.
100% puur natuurlijke ingrediėnten.
Geen genetische gemanipuleerde ingrediėnten
Geen conserveringsmiddelen, kleur- en smaakstoffen
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:27 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Hoe lang heeft een marketeer op die 4 zinnen zitten brainstormen.
Ja, ik weet wel hoe marketing werkt, vandaar dat ik het liever eerst aan ''gewone mensen''quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gewoon marketing dus zodat jij aan die capsules van ze gebonden bent. Net als senseo. En of dat nou goede koffie genoemd mag worden :p
Als je dat verhaaltje mag geloven is het doodnormaal brood en als ze een smaakje/ingredienten hebben toegevoegd aan die capsule dan kan je dat ook wel met een andere machine/ met je handen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik weet wel hoe marketing werkt, vandaar dat ik het liever eerst aan ''gewone mensen''
vraag
wat zeg je nu precies Piet?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen genetisch gemanipuleerde ingredienten....
Er zal ook heen uraniumhexafluoriede zijn toegevoegd.
In de EU is in levensmiddelen geen gentech toegestaan afaik.
effe serieus... ik snap niet wat je zegt...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen genetisch gemanipuleerde ingredienten....
Er zal ook heen uraniumhexafluoriede zijn toegevoegd.
In de EU is in levensmiddelen geen gentech toegestaan afaik.
Dat ze reclame maken met dingen die vanzelfssprekend zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zeg je nu precies Piet?![]()
In Jip en Janneke taal... ik ben het ...
ah... dus tis gewoon bullshit...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ze reclame maken met dingen die vanzelfssprekend zijn.
Wij stoppen geen xyz er in. Deze Lolly bevat geen vet!
Dit, waarom zou je de moeite doen zelf brood te bakken als je een kant en klaar mix gebruikt, dan kan je net zo goed brood halen. Een shake&bake cake vind ik ook onzin, als je cake bakt neem boter, eieren, meel, rijsmiddel en suiker, eventueel vanille, cacao of citroenrasp.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, ik ben Grumpy Zuurdesem
Als je het gemakkelijk wil, neem dan van die normale broodmixen, dan zit je tenminste niet vast aan 1 fabrikantquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en ik ben Mientje makkelijk![]()
cups zijn 8 maanden houdbaar, dus altijd vers brood in huis en...
het ruikt zo lekker
Kan ook....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het gemakkelijk wil, neem dan van die normale broodmixen, dan zit je tenminste niet vast aan 1 fabrikant
voor meer info klik hier staat erquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:17 schreef Trusten het volgende:
Je kan hem momenteel winnen bij Blokker![]()
https://www.facebook.com/(...)780699343929/?type=1
In de post staat 'Test jij hem voor ons? Vertel ons waarom juist jij één van onze testbakkers moet worden en wie weet krijg je er een thuisgestuurd. 1-2-3… Go!'. Kortom, je moet op de post reageren waarom je hem wil testenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]
voor meer info klik hier staat er
Meer weten? http://bit.ly/1E7WDbi
maar dan kom je weer hiero...
http://www.blokker.nl/nl/(...)ent=easybread_review
en dan kan je hem alleen bestellen...
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef Trusten het volgende:
[..]
In de post staat 'Test jij hem voor ons? Vertel ons waarom juist jij één van onze testbakkers moet worden en wie weet krijg je er een thuisgestuurd. 1-2-3… Go!'. Kortom, je moet op de post reageren waarom je hem wil testen
quote:Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zullen u vóór 27-03-2015 een antwoord sturen.
Wat kost een broodmix bij een biowinkel, 2 euro voor een kilo? waar je een slordige 3,5 pond brood mee maakt?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:50 schreef Erasmo het volgende:
Wauw een broodbakmachine die de mix voor je openmaakt, nu hoef je het zelf niet te doen, hoe inventief! En dat voor een prijs van slechts ¤2,50 per brood van een pond.
mja... ik denk dat ik het bij neder inzien ook niet zo'n geweldig idee vindquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat kost een broodmix bij een biowinkel, 2 euro voor een kilo? waar je een slordige 3,5 pond brood mee maakt?
Bij de gewone super waarschijnlijk de helft
Neem een pond bloem, ca 330-340 cc water, 10 gram zout en een zakje gist en ga kneden, leef je uit, reageer je af, neem een stuk rondhout en gil tegen dat deeg, kutpiet!! en ram er op los.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... ik denk dat ik het bij neder inzien ook niet zo'n geweldig idee vind
Ja, die ken ik ook... zei ik vanmorgen nogquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:02 schreef Erasmo het volgende:
Sterker nog voor het geld van zo'n capsule kun je écht brood halen bij een bakker ą la Jeroen.
Voor de luie bakkers heb je ook diepgevroren broden die zijn voorgekneed en gevormd. Die laat je een paar uur rijzen op je aanrecht en dan bak je ze af.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een pond bloem, ca 330-340 cc water, 10 gram zout en een zakje gist en ga kneden, leef je uit, reageer je af, neem een stuk rondhout en gil tegen dat deeg, kutpiet!! en ram er op los.
Laat het een uurtje rijzen, kneed het nog een keer en laat het nog eens rijzen tot het drie keer zoveel is. Verwarm de oven voor en bak je eerste brood.
(Maak de keuken schoon, en vervloek me nog een keer)
dank Piet..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet schenkt Fann een borrel in
Na 4 mailtjes snapte de meneer dat ik géén FB heb en ook niet wil, laatstequote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:17 schreef Trusten het volgende:
Je kan hem momenteel winnen bij Blokker![]()
https://www.facebook.com/(...)780699343929/?type=1
mja, jammer dat er niemand is die ervaring met dat ding heeft, dan wisten we in elk geval of hetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het een beetje raar met die capsules. Een soort senseo, maar dan voor brood
Bestaan die thee-pads nog?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef minilot het volgende:
Ik kan me nog steds niet voorstellen dat de Senseo bestaat.
Yep, en er zijn nog steeds mensen die het wat speciaals vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef minilot het volgende:
Ik kan me nog steds niet voorstellen dat de Senseo bestaat.
Dan zal het geen soep zijn, maar bouillonquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bestaan die thee-pads nog?![]()
Ergens vind ik het dan logischer als er een apparaat kwam met soep-padsmaar niet dat er ineens een vast brood uitkomt.
En speciaal geregistreerd omdat te melden? Super sympathiekquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef CSC het volgende:
Hi FANN, ik gebruik de Easy Bread en ben super tevreden! Vooral het mediterraans en spelt brood zijn super lekker. Tis zo'n makkelijk systeem, echt kind kan de was doenOok heb ik er laatst zelf walnoten bij gegooid, top! Ik ben blij met mn aankoop en mijn kids ook!
Producent gespotquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef CSC het volgende:
Hi FANN, ik gebruik de Easy Bread en ben super tevreden! Vooral het mediterraans en spelt brood zijn super lekker. Tis zo'n makkelijk systeem, echt kind kan de was doenOok heb ik er laatst zelf walnoten bij gegooid, top! Ik ben blij met mn aankoop en mijn kids ook!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
En speciaal geregistreerd omdat te melden? Super sympathiek
easy bread oplichters duur vies ongezond kankerverwekkend muizenkeutels smerig troep kapotquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef CSC het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |