Bestaan die thee-pads nog?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef minilot het volgende:
Ik kan me nog steds niet voorstellen dat de Senseo bestaat.
Yep, en er zijn nog steeds mensen die het wat speciaals vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef minilot het volgende:
Ik kan me nog steds niet voorstellen dat de Senseo bestaat.
Dan zal het geen soep zijn, maar bouillonquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bestaan die thee-pads nog?![]()
Ergens vind ik het dan logischer als er een apparaat kwam met soep-padsmaar niet dat er ineens een vast brood uitkomt.
En speciaal geregistreerd omdat te melden? Super sympathiekquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef CSC het volgende:
Hi FANN, ik gebruik de Easy Bread en ben super tevreden! Vooral het mediterraans en spelt brood zijn super lekker. Tis zo'n makkelijk systeem, echt kind kan de was doenOok heb ik er laatst zelf walnoten bij gegooid, top! Ik ben blij met mn aankoop en mijn kids ook!
Producent gespotquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef CSC het volgende:
Hi FANN, ik gebruik de Easy Bread en ben super tevreden! Vooral het mediterraans en spelt brood zijn super lekker. Tis zo'n makkelijk systeem, echt kind kan de was doenOok heb ik er laatst zelf walnoten bij gegooid, top! Ik ben blij met mn aankoop en mijn kids ook!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
En speciaal geregistreerd omdat te melden? Super sympathiek
easy bread oplichters duur vies ongezond kankerverwekkend muizenkeutels smerig troep kapotquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef CSC het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |