• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Toch nog even, want ik werk nu ná mijn studie bij een MKB-kantoor (top 20). Ik heb tijdens mijn studie een aantal stages/werkstudentschap gelopen bij een Big4, en ik wil misschien later weer solliciteren bij een Big4, als senior consultant. Ik vroeg me af of dat mogelijk is. Ik ben bezig met de RB-opleiding, en ik begreep dat de Big4-kantoren de NOB-opleiding vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee. Heb bij een regionaler mkb kantoor gewerkt tijdens m'n studie. Na m'n studie bij een groot advocatenkantoor gaan werken aan de Zuidas. Big4 is niet mijn ding.
Ik denk dat die - als ze mensen met ervaring aannemen - ook verwachten dat die een praktijk meenemen. Je stroomt daar toch in op een bepaald salarisniveau en met het oog op een bepaald traject.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Toch nog even, want ik werk nu ná mijn studie bij een MKB-kantoor (top 20). Ik heb tijdens mijn studie een aantal stages/werkstudentschap gelopen bij een Big4, en ik wil misschien later weer solliciteren bij een Big4, als senior consultant. Ik vroeg me af of dat mogelijk is. Ik ben bezig met de RB-opleiding, en ik begreep dat de Big4-kantoren de NOB-opleiding vragen.
Dat weet ik niet. Bij ons zou ook niet iemand aangenomen worden met 7 jaar ervaring maar zonder clienten. Dan druk je te zwaar op de omzet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:07 schreef Mshauri het volgende:
Of het gebruikelijk is, niet zozeer. Maar als je genoeg kwaliteiten hebt moet een dergelijke overstap geen probleem zijn.
Advocatuur is een ander verhaal natuurlijk. Ik heb het iig gezien bij de big 4quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Bij ons zou ook niet iemand aangenomen worden met 7 jaar ervaring maar zonder clienten. Dan druk je te zwaar op de omzet.
Dat je je eigen winkeltje meeneemt? Maar ik heb hier een concurrentiebeding getekend. Bovendien speelt dat (volgens mij) pas vanaf junior manager-niveau.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat die - als ze mensen met ervaring aannemen - ook verwachten dat die een praktijk meenemen. Je stroomt daar toch in op een bepaald salarisniveau en met het oog op een bepaald traject.
Ik kon bij mijn huidige werkgever (veel) sneller beginnen, aangezien de Big4 doorgaans twee startmomenten hebben (februari en september) en meestal al een maand eerder hun kandidaten binnen hebben. Ik ben in maart 2014 afgestudeerd en ik kon april 2014 meteen aan de slag. Dus dat speelde mee.quote:Waarom ben je niet gewoon meteen begonnen bij de Big4?
Misschien een domme vraag, maar waarom kun je dan niet gewoon op niveau 1 beginnen? Net doen alsof je die 7 jaar ervaring niet hebt. Anders kom je immers niet binnen, zeg jij. En het is niet zo dat je verhongert van jullie startsalaris.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Bij ons zou ook niet iemand aangenomen worden met 7 jaar ervaring maar zonder clienten. Dan druk je te zwaar op de omzet.
Welk weldenkend mens gaat dat doen? Haal je toch ook totaal geen voldoening uit?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar waarom kun je dan niet gewoon op niveau 1 beginnen? Net doen alsof je die 7 jaar ervaring niet hebt. Anders kom je immers niet binnen, zeg jij. En het is niet zo dat je verhongert van jullie startsalaris.
Als je de keuze hebt tussen dat of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk weldenkend mens gaat dat doen? Haal je toch ook totaal geen voldoening uit?
Moet je je af vragen hoe verstandig je keuze uberhaupt was. Het zal allemaal wel niet zo strikt zijn, maar iemand wordt niet het partnertraject ingetrokken zonder wat omzet mee te brengen. Zat slimme mensen die ze uit de collegebankjes kunnen trekken en een paar jaar kunnen kneden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je de keuze hebt tussen dat of niet?
Even voor jouw beeldvorming, een senior consultant bij een Big4 is niet hetzelfde als een senior medewerker bij een advocatenkantoor. Een senior consultant is een adviseur met ongeveer twee jaar ervaring. Die heeft nog geen eigen klantenportefeuille opgebouwd. Mijn vraag is dus of ik met drie jaar ervaring als junior consultant bij een MKB-kantoor kans zou maken als senior consultant bij een Big4-kantoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet je je af vragen hoe verstandig je keuze uberhaupt was. Het zal allemaal wel niet zo strikt zijn, maar iemand wordt niet het partnertraject ingetrokken zonder wat omzet mee te brengen. Zat slimme mensen die ze uit de collegebankjes kunnen trekken en een paar jaar kunnen kneden.
Dit gevoel herken ik wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:29 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het ga doen, ik wil alleen weten of de mogelijkheid er is.
Antwoord is gewoon ja. De mogelijkheden per sectie zijn afhankelijk van jouw kennen en kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:29 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, voor alle duidelijkheid, een senior consultant bij een Big4 is niet hetzelfde als een senior medewerker bij een advocatenkantoor. Een senior consultant is een adviseur met ongeveer twee jaar ervaring. Die heeft nog geen eigen klantenportefeuille opgebouwd. Mijn vraag is dus of ik met drie jaar ervaring als junior consultant bij een MKB-kantoor kans zou maken als senior consultant bij een Big4-kantoor.
Ik zeg niet dat ik het ga doen, ik wil alleen weten of de mogelijkheid er is.
De big4-kantoren hebben grotere teams, dus er zijn ook meer functieniveaus. Maar dat vroeg ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:01 schreef eriksd het volgende:
Twee jaar ervaring en dan senior consultant, potverdrie. Wat een titels allemaal.
Druk. Maar prima. Hopelijk mijn tweede artikel binnenkort.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:04 schreef Nautilus. het volgende:
Laatste vraag: hoe gaat het eigenlijk met je, erik?
Moet dat, of vind je het echt leuk? Ik dacht dat ik het leuk zou vinden, maar ik schrijf veel liever een stukje voor een tijdschrift dat door de klanten gelezen wordt. Zoals Logistiek, of De Ondernemer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Druk. Maar prima. Hopelijk mijn tweede artikel binnenkort.
Ik vind dat heerlijk. Beetje oreren, beetje gewichtig doen. Bovendien zorgt het dat je je een beetje ontwikkelt als jurist en niet geheel door de praktijk verziekt wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Moet dat, of vind je het echt leuk? Ik dacht dat ik het leuk zou vinden, maar ik schrijf veel liever een stukje voor een tijdschrift dat door de klanten gelezen wordt. Zoals Logistiek, of De Ondernemer.
ik heb jouw eerste gelezenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Druk. Maar prima. Hopelijk mijn tweede artikel binnenkort.
nieuwe klanten = meer geld. Welk kantoor wil dat nou niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:18 schreef Nautilus. het volgende:
Tsja, gewichtig doen. Ik wil liever nieuwe klanten voor mijn winkel. Wat dat betreft ben ik misschien te veel een verkoper voor de advocatuur.
Hij is ziek, heeft een week niet meer gegeten. En nu is ie dunquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had jij ook niet zo'n bazige zwarte kat?
Vanwaar deze opgewekte stemming?quote:
Vanwaar deze zorgelijke stemming?quote:
Vanwaar deze neutraliteit?quote:
Vandaag is het weer niet super, zit ik binnen werk af te maken en is er verder geen andere reden om opgewekt te zijn.quote:
Zometeen weer naar de andere kant van het land, niet bepaald zin in. Gister ookal uitgesteld naar vandaag maar nu moet ik echt wel.quote:
Banden kunnen inderdaad aardig in de papieren lopen. Een keertje bij de dealer voor 320 een nieuwe achterband gekregenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vandaag is het weer niet super, zit ik binnen werk af te maken en is er verder geen andere reden om opgewekt te zijn.
Zometeen ff nieuwe bandjes onder de motor (laten) plakken. Die krengen zijn bijna net zo duur als de banden onder m'n vorige auto.
Lekker toch? Ik zit bij mijn zieke vriendin. Moet eigenlijk studeren, tentamen volgende week vrijdag en ik weet echt nog bijna niks...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zometeen weer naar de andere kant van het land, niet bepaald zin in. Gister ookal uitgesteld naar vandaag maar nu moet ik echt wel.
Ik heb ooit Michelin Pilot Sport 130 onder m'n brommer gelegd. Paste net (eigenlijk nét niet) tussen de achterbrug. Ook iets van EUR 110 per band. Voor een brommer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Banden kunnen inderdaad aardig in de papieren lopen. Een keertje bij de dealer voor 320 een nieuwe achterband gekregen1x, maar nooit meer
Welk vak?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik zit bij mijn zieke vriendin. Moet eigenlijk studeren, tentamen volgende week vrijdag en ik weet echt nog bijna niks...
Mijn brommer is niet eens 110 euro...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik heb ooit Michelin Pilot Sport 130 onder m'n brommer gelegd. Paste net (eigenlijk nét niet) tussen de achterbrug. Ook iets van EUR 110 per band. Voor een brommer.
Nederlands?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het grootste struikelvak uit de uva bachelor...
Ba dum...quote:
RGS?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het grootste struikelvak uit de uva bachelor...
Dat absoluut. Heb wel met jongens gereden die bandjes van 80 euro hadden. Bij een drupje water zag je ze meteen alle grip kwijt zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:10 schreef Maharbal het volgende:
Ik had meestal ook Michelin PS onder m'n auto inderdaad. Ook altijd netjes EUR 200/EUR 250 per band. Niet best.
Dacht dat dat op de motor iets anders zou zijn. Nou nee, inclusief montage gewoon netjes EUR 400 voor beide bandjes. Nou ja, je hebt er maar twee en kunt beter goede nemen denk ik dan
[..]
Ba dum...
Oh, zeg dat danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, voor de gemiddelde student, niet voor mij...
Ik snap dat niet. Motorrijden is al niet het veiligste dat bestaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat absoluut. Heb wel met jongens gereden die bandjes van 80 euro hadden. Bij een drupje water zag je ze meteen alle grip kwijt zijn
Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik zit bij mijn zieke vriendin. Moet eigenlijk studeren, tentamen volgende week vrijdag en ik weet echt nog bijna niks...
En dan wel een motor van 10k kopenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Motorrijden is al niet het veiligste dat bestaat.
Watskebeurt dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef Valid het volgende:
Meer mensen die wat er gebeurt bij Boskalis/Fugro interessant vinden? Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Ik heb nog een zwik fugro gekocht, dus ik hoop op het beste...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef Valid het volgende:
Meer mensen die wat er gebeurt bij Boskalis/Fugro interessant vinden? Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Ach ja, prioriteiten hé. Wel showen met je opgevoerde brommert, maar dat je in de eerste beste bocht op je snufferd gaat boeit ze nietquote:
Maar de nabestaanden wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ja, prioriteiten hé. Wel showen met je opgevoerde brommert, maar dat je in de eerste beste bocht op je snufferd gaat boeit ze niet
Dat is toch volk dat alleen maar hard rechtdoor wil rijden en wheelies maken...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ja, prioriteiten hé. Wel showen met je opgevoerde brommert, maar dat je in de eerste beste bocht op je snufferd gaat boeit ze niet
Europees recht?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, voor de gemiddelde student, niet voor mij...
Groot pakket?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb nog een zwik fugro gekocht, dus ik hoop op het beste...
En je banden zijn dan 3x zoveel waard zeker? Om over motorkleding nog maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn brommer is niet eens 110 euro...
Enkele tientallen, maar zo op korte termijn is dat echt een gigantische miskleun geweest. Heb namelijk maar winst genomen op mijn aandelen altice, omdat daar de rek voor mijn gevoel wel uit was. En die staan nu alweer 10 euro hoger...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Groot pakket?
Ben vooral ook benieuwd wat er - als het er op aankomt - overblijft van die beschermingsconstructies.
He wat? Onder die brommer zitten banden van 5 euro...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En je banden zijn dan 3x zoveel waard zeker? Om over motorkleding nog maar niet te spreken
Ah, hakkitakki stylequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
He wat? Onder die brommer zitten banden van 5 euro...
Laatste trein op die trajecten is sowieso tot utrecht praktisch leeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:19 schreef Etsu het volgende:
Zeg Y, wanneer is nou eigenlijk drukker op traject Grunn - Roffa? Vrijdagavond of zaterdag overdag?
Flink inschattingsfout gemaakt nu ik zit zo zie.
Zometeen even een kijkje nemen dan. Zit nu op zo'n klapstoeltje bij de ingang.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laatste trein op die trajecten is sowieso tot utrecht praktisch leeg.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb het nu over mijn postbrommer hea...
[ afbeelding ]
Geloof er niks van dat er geen stoeltje meer vrij isquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zometeen even een kijkje nemen dan. Zit nu op zo'n klapstoeltje bij de ingang.
Nu bedoel je? Jazeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat er geen stoeltje meer vrij is
wutquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb het nu over mijn postbrommer hea...
[ afbeelding ]
Joooh...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, in de voorste treinstel gestapt. Had nog 1 min.
Die zijn chill. Of gewoon lekker staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zometeen even een kijkje nemen dan. Zit nu op zo'n klapstoeltje bij de ingang.
Stoer ding hoor, hij is beveiligd tegen hotlinken of for your eyes onlyquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:26 schreef Valid het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik o.a. Alles origineel uit de jaren tachtig. Geen krasje.Reed ook op slootwater, dat begrijp je.
quote:
Er zijn ook rijdende beelden van, al zijn die een beetje verziekt door al het geschreeuw naar elkaar omdat we zo'n lol hadden. Maatje reed op mijn schakelbrommer er achteraan en die filmde...quote:
Aparte kleuren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:26 schreef Valid het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik o.a. Alles origineel uit de jaren tachtig. Geen krasje.Reed ook op slootwater, dat begrijp je.
I know. Straks in assen maar even switchen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Joooh...loop door dan, je zit nu op het punt waar iedereen die trein in rolt...
Kom maar, ik kan je wel hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:34 schreef Etsu het volgende:
Heb een rondje gelopen door de hele trein en alles zit vol, incl m'n 1ste zitplek.
Ik krijg je nog wel Y.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:34 schreef eriksd het volgende:
Tijd voor een zoektocht naar een audiomeubel.
Nou enquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:34 schreef eriksd het volgende:
Tijd voor een zoektocht naar een audiomeubel.
Lekker retro.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:36 schreef Valid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt er alleen niet op zitten.
En fantastisch geluid. Vooral als je model sub erbij neemt. Wel duur. En qua volume niet geschikt voor feesten.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:38 schreef Nautilus. het volgende:
Bij EY nemen ze echt iedere teringlijer aan, hè.
Mij nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:38 schreef Nautilus. het volgende:
Bij EY nemen ze echt iedere teringlijer aan, hè.
Ik ben iets minder iellerig dan pax...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klein duwtje met m'n pink en al je ribben zijn gebroken. Vraag Pax maar.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klein duwtje met m'n pik en al je ribben zijn gebroken. Vraag Pax maar.
Oh, ik had het niet over mezelf. Een vriend van mij whatsappte net dat hij bij EY Indirect Tax is aangenomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:38 schreef Valid het volgende:
[..]
Fijn dat je de overstap naar Big 4 hebt kunnen maken.
Lekkere vrienden heb jij...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh, ik had het niet over mezelf. Een vriend van mij whatsappte net dat hij bij EY Indirect Tax is aangenomen.
Dus je vindt jouw vriend een...?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh, ik had het niet over mezelf. Een vriend van mij whatsappte net dat hij bij EY Indirect Tax is aangenomen.
Iellerig?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben iets minder iellerig dan pax...
Zijn vast ingehuurd om de reputatie van de politie op te vijzelenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:45 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ar-eigenaar-telefoon
Werkt wat mij betreft prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn vast ingehuurd om de reputatie van de politie op te vijzelen
mooi toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In overdrachtelijke zin. Heeft negen jaar over zijn studie gedaan.
Vind die ene rechts bij AT5 hotter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens.. zo ook deze bij recherche
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:45 schreef eriksd het volgende:
Eens, in Amsterdam zijn ze overduidelijk met een charme-offensief gekomen, concurrentiestrijd tussen Haaglanden en Amstellandquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:45 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:38 schreef Nautilus. het volgende:
Bij EY de Big 4 nemen ze echt iedere teringlijer aan, hè.
Ja, dat las ik ook. Maar even kijken hoe coulant ze zijn. Hij begint op een echte belastingfraudeur te lijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:52 schreef Joosie200 het volgende:
Leert Brammetje het nou nooit? http://www.at5.nl/artikel(...)problemen-met-fiscus
Ik niet. Het is ook geen politicus. Daarnaast vereist het een wat andere voorliefde voor het recht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:52 schreef Joosie200 het volgende:
Leert Brammetje het nou nooit? http://www.at5.nl/artikel(...)problemen-met-fiscus
Het is wachten tot Bram de lege plek van Verheijen inneemt ipv Teeven, ik zie hem er zo voor aan.
Kan ie zo aanschuiven bij 50+, want met Krol maakte dat ook geen fluit uitquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Maar even kijken hoe coulant ze zijn. Hij begint op een echte belastingfraudeur te lijken.
Ik denk niet dat de VVD er op zit te wachten om iemand binnen te halen met zo'n verleden van integriteitsschendingen waar steeds nieuwe (vermeende) misstanden van naar buiten komen. Juist niet de VVD, die het precies daarmee al zo moeilijk heeft op dit moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:52 schreef Joosie200 het volgende:
Het is wachten tot Bram de lege plek van Verheijen inneemt ipv Teeven, ik zie hem er zo voor aan.
Jij gelooft dat blindelings? Beetje kritische geest kan geen kwaad Joosie. Zeker niet in ons vak.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
Oud nieuws, maar toen kwam het te vroeg, hoe zit dat dan nu?
Je gelooft toch niet serieus dat iemand met zo'n verleden nog door een grote partij als minister van justitie naar voren wordt geschoven? Ondenkbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
Oud nieuws, maar toen kwam het te vroeg, hoe zit dat dan nu?
Aangeschoten wild en chantabel. Maar een aantal jaar geleden zag hij het helemaal zitten, toch, MvJ worden?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik niet. Het is ook geen politicus. Daarnaast vereist het een wat andere voorliefde voor het recht.
Blindelings verre van, ging gewoon kijken wat ik nog meer kon vinden over geruchten van Bram in de politiek.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij gelooft dat blindelings? Beetje kritische geest kan geen kwaad Joosie. Zeker niet in ons vak.
Aja, bij het postlopen struikel je over die lui...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blindelings verre van, ging gewoon kijken wat ik nog meer kon vinden over geruchten van Bram in de politiek.
En oh.. PvdA weet mijn wijkje ook weer te vinden heur voor 18 maart*ding dong* "Alstu, een roos, want er zijn weer verkiezingen straks. Gaat u ook stemmen?" Ik zit straks op het stembureau, wat denkt u zelf?
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:09 schreef Mshauri het volgende:
Iemand als Bram in de kamer zou wel echt smullen zijn
Heb ik toch meer aan de SP die een kommetje soep komt uitdelen, dat kun je nog opeten, een roos is zo'n stekelige maaltijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aja, bij het postlopen struikel je over die lui...
Hier delen die altijd tomatensponsjes uit...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb ik toch meer aan de SP die een kommetje soep komt uitdelen, dat kun je nog opeten, een roos is zo'n stekelige maaltijd.
Knieperts, Van der Staaij deelde tenminste nog SGP kauwgum uit op het stationquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hier delen die altijd tomatensponsjes uit...
Nee hoor. Ard van der Steur werd/wordt genoemd (nu vooral als staatssecretaris geloof ik) en is oud-partner van Nauta.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou het wel interessant vinden als een jurist uit de commerciële advocatuur MvJ zou worden. Geen strafrechtjurist, maar iemand als Marry de Gaay Fortman. Of zeg ik nu iets heel onlogisch?
Hoezo interessant? Volgens mij lopen vorm en inhoud hier door elkaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:15 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Zijn eloquentie en driftig temperament zijn het recept voor interessante debatten
Hoezo kan de vorm niet interessant zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:19 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoezo interessant? Volgens mij lopen vorm en inhoud hier door elkaar.
Aha. Ik denk vooral dat hij na 5 minuten boos wordt omdat hij niet gewend is onderbroken te worden, inhoudelijk te licht is en alles persoonlijk maakt. Kortom: even vermakelijk maar niemand schiet er wat mee op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:15 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Zijn eloquentie en driftig temperament zijn het recept voor interessante debatten
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind Moszkowicz nou niet bepaald eloquent, maar dat is mijn mening. Het is een soort Olivier B. Bommel: gebakken lucht verpakt in dure woorden.
Politiek is toch ook meer vorm dan inhoud?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:19 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoezo interessant? Volgens mij lopen vorm en inhoud hier door elkaar.
Ah, dat geldt voor de grote debatten en de fractievoorzitters. Als het gaat om beleidsmatige aangelegenheden of wetgevingsdebatten ligt het allemaal wat anders. Om de hierboven genoemde redenen denk ik dat beide kanten van de politiek niets zijn voor Bram.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Politiek is toch ook meer vorm dan inhoud?
Wil net zeggen, als ik zo nu en dan een debat meepak draait men maar wat graag om de inhoud heen en sabelt men elkaar neer omwille van de vorm.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vuurwerk zal het wel worden, maar dat is nou niet bepaald wat ik versta onder een interessant debat in de kamer. Wat hierboven al gezegd is: inhoudelijk schat ik hem in als te licht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:20 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hoezo kan de vorm niet interessant zijn?
Klopt in bepaalde mate. Een onsje minder zou wat mij betreft mogen. Nog iemand in de kamer die veel vorm maar weinig inhoud is zie ik niet als interessant.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
In Zwolle zag ik een plekje alleen, snel erheen gegaan en nu zit ik chill.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.folia.nl/archief/Folia%20Jaargang%2060/Folia21_60.pdfquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:25 schreef Nautilus. het volgende:
Ik las ergens dat Moszkowicz afviel tijdens de kennismakingstijd bij het ASC/AVSV. En dat John Jaakke, de voormalig voorzitter van Ajax, hem beschreef als een 'einzelgänger'. Ik ben geen psycholoog, en normaal gesproken boeit dit soort informatie me ook niet, maar het verklaart voor mij zijn pompeuze gedrag en zijn hang naar het volkse.
Lijkt mij mooi als politiek weer saai zou worden. Dat Boulevaard er geen aandacht aan geeft zeg maar..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:24 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt in bepaalde mate. Een onsje minder zou wat mij betreft mogen. Nog iemand in de kamer die veel vorm maar weinig inhoud is zie ik niet als interessant.
Hoop niet dat je morgen terug moet?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Zwolle zag ik een plekje alleen, snel erheen gegaan en nu zit ik chill.
Beter. Morgen mag iedereen gratis reizen met het boekenweekgeschenk. Dat wordt dus een Ria, truus en trien chaos die zijn weerga niet kent...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanavond of morgenochtend met de auto.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.folia.nl/archief/Folia%20Jaargang%2060/Folia21_60.pdf
Dat komt hier nog even kort ter sprake.
Je favoriete diskwalificatie!quote:Bram Moszkowicz, topstrafpleiter. Als student was hij, volgens een van zijn docenten, ‘een zwakke broeder’.
‘Ik zeg u precies wat ik u zeg. En wat ik u nu zeg, datquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.folia.nl/archief/Folia%20Jaargang%2060/Folia21_60.pdf
Dat komt hier nog even kort ter sprake.
Nice.quote:
Zo jammer dit.quote:Kaptein twijfelt aan uw integriteit als advocaat.
‘Ja, kijk daar heb je het nou weer. Zo’n vriend hoef ik niet want dan heb je geen vijanden meer nodig. Als hij zegt dat ik niet integer ben, dan is mijn antwoord daarop dat hij dat niet kan weten omdat hij niet over mijn schouder meekijkt als ik mijn praktijk doe. En het enige wat ik van hem kan zeggen, en dat kan ik wél weten want ik maakte deel uit van het groepje dat les van hem kreeg, dat hij de benodigde distantie tussen hem en de dames die hij doceerde niet in acht wist te nemen.
Mooi opgebouwd.quote:Ik vond en vind dat hij erg ver gaat in het oprekken
van de belangen van zijn cliënten. Hij is heel
slim en een redelijk goed strafjurist, maar hij
heeft niet het kaliber van Spong of Knoops. Zijn
grootste probleem is zijn integriteit. Hij zit te
dicht bij de criminaliteit. Hij loopt langs de rand
en op een gegeven moment, als het tegenzit,
flikkert hij eroverheen.’
Waar doet mij dit nu sterk aan denken...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef Yreal het volgende:
Ah, eindelijk eens response van mijn begeleider.
"sorry ik moet inderdaad antwoorden. Maar ik vier vandaag mijn verjaardag. Morgen ga ik reageren"
Ik voel wel een goede match aankomen hier...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar doet mij dit nu sterk aan denken...
Maandje te laat, maar Cupido schoot dan eindelijk raak?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik voel wel een goede match aankomen hier...
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:43 schreef Yreal het volgende:
Toch geruststellend dat zo iemand nog hoogleraar is geworden. Misschien is er dan voor mij nog hoop...
Toen ik mijn scriptie aan het afronden was, ontving ik eens een mailtje van mijn begeleidster, een uur voor onze afspraak: 'ik ben ziek, en kan vandaag niet naar de universiteit afreizen'.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef Yreal het volgende:
Ah, eindelijk eens response van mijn begeleider.
"sorry ik moet inderdaad antwoorden. Maar ik vier vandaag mijn verjaardag. Morgen ga ik reageren"
Wat een eer he?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:44 schreef eriksd het volgende:
Een hoogleraar die zich bemoeit met een bacheloressay? Nounou Yreal.
Nee.quote:
Ik zou ook sacherijnig zijn van zo'n actiequote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:52 schreef Nautilus. het volgende:
Maar nu komt het: een week later spraken we alsnog af. Ik had gevraagd of we binnen een week alsnog konden afspreken, en dat ik anders wilde dat een andere begeleider het overnam. Die afspraak kwam er. En toen bleek ze hoogzwanger te zijn (en erg chagrijnig). Ik kreeg ook geen hand toen ik binnenkwam. Ze gedroeg zich echt als een haaibaai. Maar tijdens mijn afstuderen was ze erg vriendelijk. Ik snap niets van vrouwen.
Komt omdat je een kutonderwerp hebt. Als je zelf iets geweldigs hebt kunnen kiezen is het een ander verhaalquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:56 schreef Etsu het volgende:
Ik zie eigenlijk best tegenop om een scriptie te schrijven. Heb nu al veel moeite met m'n paper (om eraan te werken).
Dacht ik net ook al aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Komt omdat je een kutonderwerp hebt. Als je zelf iets geweldigs hebt kunnen kiezen is het een ander verhaal
Wat moet jij met de Wet flex BV? Is gewoon boek 2.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht ik net ook al aan.![]()
OndernemingsrechtWet Flex BV
![]()
Erfrecht
Watte?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou ook sacherijnig zijn van zo'n actie
De 'discussie' is al gevoerdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat moet jij met de Wet flex BV? Is gewoon boek 2.
Ja i know, maar mn onderwerp gaat over 'uitkeringen uit een BV'.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat moet jij met de Wet flex BV? Is gewoon boek 2.
als ik met mijn hoogzwangere buik en zieke kop moest komen opdraven omdat mijn student dat wil....quote:
Ook dat is gewoon boek 2. Aardig onderwerp wel, zitten mooie vragen in. Doe je ook iets met concernaansprakelijkheid?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja i know, maar mn onderwerp gaat over 'uitkeringen uit een BV'.
Nee. Iets over balanstest, uitkeringtest en aansprakelijkheid van bestuurders/aandeelhouders.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon boek 2. Aardig onderwerp wel, zitten mooie vragen in. Doe je ook iets met concernaansprakelijkheid?
Concernaansprakelijkheid valt onder dat laatste.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Iets over balanstest, uitkeringtest en aansprakelijkheid van bestuurders/aandeelhouders.
Heb maar 2500 woorden, dus kan ook niet een heel poespasverhaal van maken.
Sacherijnig had ik het over.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
als ik met mijn hoogzwangere buik en zieke kop moest komen opdraven omdat mijn student dat wil....
Oh.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Concernaansprakelijkheid valt onder dat laatste.
Wat ben je zuur man, whatsup?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:03 schreef eriksd het volgende:
Maarja, het is zover reizen naar de Stopra.
Heerlijk boek. Zou hem zo doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ook een van de dingen waarom ik niet blij ben met m'n onderwerp: ik heb BW2 nog niet gehad.
Sla het eens open...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ook een van de dingen waarom ik niet blij ben met m'n onderwerp: ik heb BW2 nog niet gehad.
Deze parels zijn mij wel bijgebleven ja. Niets zuurs aan.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze parels zijn mij wel bijgebleven ja. Niets zuurs aan.
beperkt spoorgebruik in Zwolle waardoor de treinen naar het noorden korter zijn dan gebruikelijk.quote:
Waarom betaal je dat niet zelf als je nog zoveel cash hebt staan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
4 broeken, 3 t-shirts, vest en zomerjas gekocht en gefinancierd door mams, m'n inloopkast is blij.
Ze bood het aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom betaal je dat niet zelf als je nog zoveel cash hebt staan?
twitter:RT_com twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:20:04#WhereIsPutin? 'Missing, ill, dead, riding a weasel' - media abuzz https://t.co/dWKiowItXg http://t.co/yfYyQGYoYD reageer retweet
Meh.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
verzin er dan eens wat op. Maak een holding bv ofzo. Betaal je nog maar een kwart.
Echt een programma voor digibeten is datquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:
Kassa wordt weer mooi. Bejaarden opgelicht met te dure computerles
Altijd mooi.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:
Kassa wordt weer mooi. Bejaarden opgelicht met te dure computerles
Blijkt dat mijn vriendin die kerel kent. Beetje een nerdje hoor.quote:
ik vond die jurist ook wel dramatisch. Ik stuurde een brief dat ik beslag ging leggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Blijkt dat mijn vriendin die kerel kent. Beetje een nerdje hoor.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dan maar Jezus Leeft. Het maakt kennelijk niets uit
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
The Shawshank Redemption is echt een geweldige film.![]()
Het blijft dan ook opmerkelijk. Dus zo'n gekke suggestie vind ik het niet. Laat onverlet dat je jezelf niet in zo'n onhandige positie moet brengen uiteraard.quote:
Goed plan, ook maar weer zetten.quote:
Ik kan dus de switch niet vinden dat ie automatisch uit gaat...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O crap, m'n Nespresso staat al een uur aan te wachten op een cupje. Thanks
Frankfurt? Trein, sowieso. Vliegen op dat soort afstanden is te dwaas voor woorden.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goed plan, ook maar weer zetten.
Ben ondertussen ook bezig een tripje te plannen naar Frankfurt medio/eind Mei. Twijfels over trein of vliegtuig. Keertje Cityhoppen met KLM lijkt me ook wel geinig.
Saunaquote:Op zondag 15 maart 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Naar fitness voor alleen sauna, moet kunnen.
Nu aan rode druiven. Wat voel ik me vet.
Dat hangt er vanaf...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie enig idee in welk boek/waar ik literatuur kan vinden wat er met een effectenportefeuille moet gebeuren als het in een nalatenschap zit?
Navigator geprobeerd?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie enig idee in welk boek/waar ik literatuur kan vinden wat er met een effectenportefeuille moet gebeuren als het in een nalatenschap zit?
Vertel dat dan eerst eens...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, krijg ik allemaal fiscaliteit. Niet relevant voor mijn casus.
Nuttig antwoord.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
de feiten en omstandigheden van het geval...
Man is dood, heeft drie zonen uit een eerder huwelijk + nieuwe vrouw. Testament (gemaakt tijdens zijn 1ste huwelijk, dus 2de vrouw was nog niet in beeld) zegt dat z'n ex-vrouw vruchtgebruik over de hele nalatenschap krijgt en zijn drie zonen de erfgenamen zijn.quote:
Met wat voor vaart heb je dat wel niet gedaan dan? Wel balen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
Auw ik ben tegen iemand aan gelopen en nu staan mijn tanden scheef. Zo naar het ziekenhuis.
Doe je goed. Sterkte.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
Auw ik ben tegen iemand aan gelopen en nu staan mijn tanden scheef. Zo naar het ziekenhuis.
Vrij hard ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Met wat voor vaart heb je dat wel niet gedaan dan? Wel balen.
Pfoe. Is het ernstig? Aardige klap geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
Geen idee of het ernstig is. Voortanden zijn vrij ver naar achter geslagen, die heb ik zelf teruggeduwd omdat ik anders niet kon praten. Nu staan ze nét iets verder naar achter dan normaal waardoor het er allemaal normaal uit ziet, maar ik kan nog steeds mijn kiezen niet meer op elkaar zetten. Daarom dus maar even langs iemand met meer verstand van tanden dan ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pfoe. Is het ernstig? Aardige klap geweest.
Jezus. Sterkte. Hopelijk kan er redelijk snel wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee of het ernstig is. Voortanden zijn vrij ver naar achter geslagen, die heb ik zelf teruggeduwd omdat ik anders niet kon praten. Nu staan ze nét iets verder naar achter dan normaal waardoor het er allemaal normaal uit ziet, maar ik kan nog steeds mijn kiezen niet meer op elkaar zetten. Daarom dus maar even langs iemand met meer verstand van tanden dan ik.
Dank. Komt wel goed denk ik, volgens mij had het anders ernstiger gevoeld. Alsnog kut natuurlijk. Plus dat ik nog een half uur moet wachten voor ik weg moet, honger heb en niets kan eten. Zelfs marshmallows lukten nietquote:Op zondag 15 maart 2015 14:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jezus. Sterkte. Hopelijk kan er redelijk snel wat aan gedaan worden.
Melk ofzo? In ieder geal iets met voedingswaarde.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank. Komt wel goed denk ik, volgens mij had het anders ernstiger gevoeld. Alsnog kut natuurlijk. Plus dat ik nog een half uur moet wachten voor ik weg moet, honger heb en niets kan eten. Zelfs marshmallows lukten niet
doe je goed. Sterkte...quote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee of het ernstig is. Voortanden zijn vrij ver naar achter geslagen, die heb ik zelf teruggeduwd omdat ik anders niet kon praten. Nu staan ze nét iets verder naar achter dan normaal waardoor het er allemaal normaal uit ziet, maar ik kan nog steeds mijn kiezen niet meer op elkaar zetten. Daarom dus maar even langs iemand met meer verstand van tanden dan ik.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
Wat een optimismequote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ik leef nog! Bek vol verdovingen, ik heb weer een beugel en misschien sterven er nog tanden af, maar ik kan nu weer kauwen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ik leef nog! Bek vol verdovingen, ik heb weer een beugel en misschien sterven er nog tanden af, maar ik kan nu weer kauwen.
Dat is toch best snel, een jaar na invoering.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:17 schreef Yreal het volgende:
Wow, de AH stuurt eindelijk eens een persoonlijk deal met dingen die ik daadwerkelijk koop
wonderlijk slecht inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2015 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is toch best snel, een jaar na invoering.
Kunnen ze al inschatten hoe erg het is?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ik DM wel even.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kunnen ze al inschatten hoe erg het is?
Dus er is een ambtenaar die daar alles heeft gefotografeerd? En dan zeggen mensen dat de ambtenarij saai is.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:33 schreef Tchock het volgende:
Mijn Koreaanse huisgenootje had een boete gekregen voor fietsen in een voetgangersgebied, heeft ze bezwaar gemaakt met als grond dat ze dat niet wist (Koreaans en zo), heeft het OM haar doodleuk een brief teruggestuurd met foto's van alle voetgangersborden rond dat plein
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
FeyenoordHet is dat de winst me 200 euro heeft opgeleverd.
Wat had je ingezet, 199 euro?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
FeyenoordHet is dat de winst me 200 euro heeft opgeleverd.
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:33 schreef Tchock het volgende:
Mijn Koreaanse huisgenootje had een boete gekregen voor fietsen in een voetgangersgebied, heeft ze bezwaar gemaakt met als grond dat ze dat niet wist (Koreaans en zo), heeft het OM haar doodleuk een brief teruggestuurd met foto's van alle voetgangersborden rond dat plein
Wat heb je nog nodig?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was er ook blij mee. Nog een ploeg die moet winnen dan ook 200 winst
Durf ik nog niet te zeggen want dan gaat het altijd foutquote:
verbazend hoeveel mensen denken dat je strafbare feiten mag begaan als je niet weet dat het strafbaar is.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:33 schreef Tchock het volgende:
Ze stelt niet dat ze niet wist dat het strafbaar was, maar dat ze de verkeersborden niet begreep omdat ze niet Nederlands is.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
verbazend hoeveel mensen denken dat je strafbare feiten mag begaan als je niet weet dat het strafbaar is.
op die manier. Heb je als ambtenaar bij de bezwaarcommissie ook een leuk middagje gehad. De zon scheen enzoquote:Op zondag 15 maart 2015 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze stelt niet dat ze niet wist dat het strafbaar was, maar dat ze de verkeersborden niet begreep omdat ze niet Nederlands is.
Inhoudelijk is het natuurlijk geen sterk bezwaar, wordt ook terecht afgewezen. Ging me meer om de manier waarop.
Spot, kom eens met een grap!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |