Ik ben technisch gezien ook fiscalist. En er zijn er nog wel meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:21 schreef Nautilus. het volgende:
Maharbal en eriksd zijn de enige fiscalisten in deze kermistent, toch?
Vandaag nog iets gedaan met loonbelasting. Ik heb in een memo geschreven dat bij uitbetaling van verlofuren na einde dienstverband toch wel heel veel werd ingehouden. Ik voelde me even een fiscalist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben technisch gezien ook fiscalist. En er zijn er nog wel meer.
Vies gevoel hè.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vandaag nog iets gedaan met loonbelasting. Ik heb in een memo geschreven dat bij uitbetaling van verlofuren na einde dienstverband toch wel heel veel werd ingehouden. Ik voelde me even een fiscalist.
Kan je beter iets doen in het arbeidsrecht inderdaad.quote:
brrrquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan je beter iets doen in het arbeidsrecht inderdaad.
Ik durf er nog altijd niet goed voor uit te komen.quote:
Waar blijft die foto van je kat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Johnny Cash opgezet. Dat blijft toch heerlijke muziek.
Oh ja. Moment.quote:
Noortje.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Johnny Cash opgezet. Dat blijft toch heerlijke muziek.
Bij de big 4 is altijd plekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:33 schreef Nautilus. het volgende:
Volgens mij las ik ergens, dat Maharbal eerst bij een middelgroot belastingadvieskantoor gewerkt heeft, en dat hij inmiddels bij een van de grote vier advieskantoren werkt. En ik vroeg me af of die stap gebruikelijk is, aangezien ik zelf bij een middelgroot kantoor werk, en in de toekomst, eventueel, (want ik heb het op dit moment prima naar mijn zin, maar zeg nooit nooit) wil overstappen naar een groter kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |