SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Met of zonder angina?quote:
Neuh, vind het best een goed topic.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, vind het best een goed topic.
Goede PI trouwens.quote:
Degenen met smaak haal je er zo uit.quote:
Ik pieker er niet over naar die b-sport te gaan zitten kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil jullie verzoeken, nee, ik raad sterk aan, dit in de rust te bekijken.:
Beste performance die ik óóit gezien heb.
Na 10 seconde al saai.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Booo, die gozer ken ook wel een beetje ballen ook hoor mok zegge.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Roodquote:
N'Toko, natrappen.quote:
Topclub op bezoek.quote:
Ja, Downwards to the ground.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:15 schreef Downwards het volgende:
Die Afas van AZ ligt wel erg veel op de grond.
Bij de 1-0 vervulde hij ook een ongelukkige rol.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef Downwards het volgende:
Vorige week veroorzaakte Hoedt ook al een penalty in Utrecht. #vanhetpadjeaf
True, speelt ook vandaag heel pover.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de 1-0 vervulde hij ook ongelukkige rol.
quote:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 21:45:465 - Bertrand Traoré scored five league goals from his last nine shots on target. Destroyer. reageer retweet
Oeh thanks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Handige website: http://www.spelersopscherp.nl
Ruim 23.000 mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Was redelijk vol of leek dat maar zo (op tv)?
Een goede reeks en goedkope kaarten. Dan wilt iedereen wel weer komen kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wou zeggen.. Leek een stuk drukker dan bijv. een kwartaal geleden.
Dat scheelt zeker.. Als je je bedenkt dat er bij Vitesse - Twente in december maar 17.000 waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Een goede reeks en goedkope kaarten. Dan wilt iedereen wel weer komen kijken.
Vitesse moet gewoon wat beter in de markt gezet worden voor volgend seizoen. Gooi die prijzen gewoon wat omlaag (ook voor SCC's) en gooi er gewoon een leuke actie op voor die belangrijke potjes. Heb je het stadion zo vol.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker.. Als je je bedenkt dat er bij Vitesse - Twente in december maar 17.000 waren.
Was toch 8 euro per kaartje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Een goede reeks en goedkope kaarten. Dan wilt iedereen wel weer komen kijken.
9 euro, dan willen mensen wel komen in deze barre tijden. Kost anders zomaar 100 euro (excl. vervoer en consumpties) per gezin.quote:
In ieder geval een veelbesproken overwinning. Volgende week uit naar het geplaagde Go Ahead.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
9 euro, dan willen mensen wel komen in deze barre tijden. Kost anders zomaar 100 euro (excl. vervoer en consumpties) per gezin.
Bezopen.
Ach, het heeft niet veel meegezeten dit seizoen. Komende wedstrijden moeten ook gewoon gewonnen worden. Dan kan de uitwedstrijd tegen Feyenoord opeens heel belangrijk worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval een veelbesproken overwinning. Volgende week uit naar het geplaagde Go Ahead.
Speelronde 33 is nog verquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, het heeft niet veel meegezeten dit seizoen. Komende wedstrijden moeten ook gewoon gewonnen worden. Dan kan de uitwedstrijd tegen Feyenoord opeens heel belangrijk worden.
GAE, Excelsior en ADO uit, Groningen en Dordt thuis. In de huidige vorm zijn dat gewoon 15 punten.quote:
Heb je gelijk in, maar er zal ongetwijfeld weer een slippertje tussen zitten. Klinkt misschien cliché, maar die 1-1 bij Heracles had ik ook niet aan zien komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
GAE, Excelsior en ADO uit, Groningen en Dordt thuis. In de huidige vorm zijn dat gewoon 15 punten.
Dat was ook een treurige vertoning. Zijn wel die puntjes die je straks kunnen opbreken helaasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar er zal ongetwijfeld weer een slippertje tussen zitten. Klinkt misschien cliché, maar die 1-1 bij Heracles had ik ook niet aan zien komen.
In 1 van die uitwedstrijden zal je dan waarsch. wel wat averij oplopen. Bijvoorbeeld een gelijkspel tegen een prima georganiseerd en redelijk voetballend Excelsior.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
GAE, Excelsior en ADO uit, Groningen en Dordt thuis. In de huidige vorm zijn dat gewoon 15 punten.
Engelaar in de basis? Dan heb ik er al zin in.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente - Stevens; Ter Avest, Martina, Bjelland, Schilder; Mokotjo, Engelaar, Tapia; Ziyech, Castaignos, Corona
Hahn; Lam, Sainsbury, Van der Werff, Van Hintum; Saymak, Brama; Lukoki, Drost, Thomas; Necidquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Engelaar in de basis? Dan heb ik er al zin in.
Om jezelf een kut avond te bezorgen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Engelaar in de basis? Dan heb ik er al zin in.
Nou, ik vind het wel vermakelijk zo'n speler. Die kutavond krijg ik toch niet na gisteravondquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Om jezelf een kut avond te bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |