Bellof ook. Die schitterde het jaar ervoor nog in de Grand Prix van Monaco. Was zelfs sneller dan Senna.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1985, slecht jaar voor jonge coureurs
Albersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spyker was nou ook niet echt de moeite waard
Met zo'n verhaaltje van Ericsson dat hij het teambelang belangrijker vond dan zijn eigen kansen en daarom zijn plek afstond? Mwoah, het lijkt me niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die gaat echt niet meer rijden dit weekend. Ben meer benieuwd of de Manors nog een meter (rijdend) gaan afleggen.
Onmogelijk is niets, maar ik acht het niet meer erg waarschijnlijk. Grotere kans dan nog dat hij over twee weken rijdt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met zo'n verhaaltje van Ericsson dat hij het teambelang belangrijker vond dan zijn eigen kansen en daarom zijn plek afstond? Mwoah, het lijkt me niet onmogelijk.
Die kans lijkt me zeker groter, maar ook dit weekend zullen er knopen doorgehakt moeten worden. Ik zie kamp VDG niet erg veel toegeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Onmogelijk is niets, maar ik acht het niet meer erg waarschijnlijk. Grotere kans dan nog dat hij over twee weken rijdt.
Thanks! Sport 1 staat kwalificatie dus goed en de race een uur te laat... Morgen gelukkig maar een half uur eerder opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:27 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Kwalificatie om 07:00uur de race om 06:00uur (volgens GPupdate)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hopen dat Max er dik over heen gaat qua aantallen. Damn, wat matig allemaal (op Jos na)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:44 schreef Nober het volgende:
Even gekeken naar de historie.
1952 Jan Flinterman (1 GP)
1952 Dries van der Lof (1 GP)
1957-1964 Carel Godin de Beaufort (31 GP's, 28 starts)
1962 Ben Pon (1 GP)
1962 Rob Slotemaker (1 GP, 0 starts)
1971, 1973-1975 Gijs van Lennep (10 GP's, 8 starts)
1975 Roelof Wunderink (6 GP's, 3 starts)
1976-1977 Boy Hayje (7 GP's, 3 starts)
1977-1978 Michael Bleekemolen (5 GP's, 1 start)
1979-1982, 1992 Jan Lammers (41 GP's, 23 starts)
1984-1986 Huub Rothengatter (30 GP's, 25 starts)
1994-1998, 2000-2001, 2003 Jos Verstappen (107 GP's, 106 starts)
2005-2007 Christijan Albers (46 GP's)
2005-2006 Robert Doornbos (38 GP's, 11 starts)
2012-2014 Giedo van der Garde (32 GP's, 19 starts)
http://www.nu.nl/sport/40(...)rt-in-melbourne.htmlquote:Giedo van der Garde heeft zaterdag een schikking getroffen met Sauber. De Nederlander zal dit weekend niet van start gaan in de Grand Prix van Melbourne.
Dat meldt het zogeheten Supreme Court van Victoria via Twitter.
Op Facebook meldt de coureur in een verklaring dat hij dit weekend niet zal racen tijdens de opening van het Formule 1-seizoen. Hij zegt het "erg jammer te vinden", maar respecteert de belangen van Sauber en de FIA.
"Ik heb besloten om geen gebruik te maken van het recht om dit weekend in Melbourne te mogen racen. Voor een gepassioneerde coureur als ik was dat een erg moelijke beslissing", aldus Van der Garde.
De Nederlander gaat mogelijk wel rijden in de rest van het seizoen. Zijn management gaat daar begin volgende week verder over in gesprek met Sauber.
"Ik weet zeker dat er een oplossing zal worden gevonden", zegt de 29-jarige Van der Garde zelfverzekerd.
Rechten
Van der Garde en Sauber hebben een geschil over de positie van de Nederlander in de Zwitserse renstal. De coureur zei contractueel recht op te hebben op één van de twee stoeltjes als wedstrijdrijder voor dit seizoen.
Daarin kreeg hij tot tweemaal toe gelijk van de rechters in Australië. Sauber trok echter al Marcus Eriksson en Felipe Nasr aan voor dit seizoen. In 2014 was Van der Garde als test- en reservecoureur actief voor Sauber.
Ericsson en Nasr bleven vrijdag tijdens de eerste vrije training voor de Australische Grand Prix binnen, maar kwamen bij de tweede oefensessie wél de baan op.
Van der Garde droeg enkele uren voor aanvang van de eerste training nog wel het racepak van Sauber. Hij was ook korte tijd in de garagebox, maar hij vertrok later weer in zijn gewone kleding.
een schoteltje?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:30 schreef flipsen het volgende:
GODGLOEIENDEGODVERDEGODVER!!!Hier in Argentinië keek ik altijd live F1 via FoxSports, met uitstekend commentaar, alles live (ook trainingen). EN NU HEBBEN ZE DE RECHTEN NIET MEER
GODVERDEGODVER! En de F1 betaalzender op DirecTV kunnen we hier niet krijgen, zelfs al zou ik willen (betalen)
GODVERDOMME!!! Je wil niet weten hoe ik hier door het huis loop te vloeken
Ik HEB een schotel! En tot nu toe kon ik altijd F1 live zien via FoxSports. Maar ze zijn de rechten kwijt, nu is het net als op de BBC, 10 races live, de andere races nietquote:
is rtl+ niet te ontvangen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik HEB een schotel! En tot nu toe kon ik altijd F1 live zien via FoxSports. Maar ze zijn de rechten kwijt, nu is het net als op de BBC, 10 races live, de andere races nietMaar goed, heb al een upgrade van mijn pakket aangevraagd *zucht*, alleen ga ik dat natuurlijk niet voor de race meer krijgen. Ik voel me een GvdG
Streampje kijken voor dit weekend dan? Heb ik in Zweden ook heel vaak gedaan, en het was best relatief goed beeld voor een stream. In Australie wordt alles gewoon live uitgezonden op een kanaal a la RTL7 dus hier zit ik goedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik HEB een schotel! En tot nu toe kon ik altijd F1 live zien via FoxSports. Maar ze zijn de rechten kwijt, nu is het net als op de BBC, 10 races live, de andere races nietMaar goed, heb al een upgrade van mijn pakket aangevraagd *zucht*, alleen ga ik dat natuurlijk niet voor de race meer krijgen. Ik voel me een GvdG
In vietnam zend fox nog wel gewoon uit, was een leuke verrassing toen ik na het inchecken bij mn hotel mn tv aanzette.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:30 schreef flipsen het volgende:
GODGLOEIENDEGODVERDEGODVER!!!Hier in Argentinië keek ik altijd live F1 via FoxSports, met uitstekend commentaar, alles live (ook trainingen). EN NU HEBBEN ZE DE RECHTEN NIET MEER
GODVERDEGODVER! En de F1 betaalzender op DirecTV kunnen we hier niet krijgen, zelfs al zou ik willen (betalen)
Ric nu al weer problemen, ze zijn niet blij met Renault daarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:05 schreef Jigzoz het volgende:
Goeie auto, die RBR van dit jaar. Met een beetje mazzel kunnen ze daar zondag zomaar een rondje of 20 zonder problemen mee rijden.
Het stelt idd allemaal maar weinig voor als je het zo op een rijtje ziet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hopen dat Max er dik over heen gaat qua aantallen. Damn, wat matig allemaal (op Jos na)
Rijden ze wel of niet?quote:
quote:
quote:
via internet een stream?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:30 schreef flipsen het volgende:
ze zijn er iig. Had ik al niet verwacht.quote:
Benzine niet, banden gelden alleen voor Q3quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:08 schreef VacaLoca het volgende:
Oh ja die bullshit van dat je moet kwalificeren met banden en benzine van race is nog steeds he? Ipv gewoon lekker auto optimaliseren voor snelle ronde
Ah okéquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:09 schreef WEST het volgende:
[..]
Benzine niet, banden gelden alleen voor Q3
Hij maakte gister die fout ook al.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Sainz dus een fout die elke rookie wel een keer maakt....
ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:15 schreef Karstman het volgende:
Zat olav nou te fluiten naar die blonde lotus chick?
volgens mij zit er nog iemand in dat hokje. Olav was al aan het praten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:15 schreef Karstman het volgende:
laat eruit, niks spanneds. Miste wel de Apex op 1quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:17 schreef Max23 het volgende:
Ik zit te loeren naar een Spaanse stream, dus begrijp het commentaar niet. Wat is er nou met Kvyat?
Bij Sky ook, dus het was niet kanaal gebonden maar world-feed gebondenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:15 schreef Karstman het volgende:
LOL iemand bij de F1 regie krijgt op zijn flikkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bij Sky ook, dus het was niet kanaal gebonden van world-feed gebonden
zelfs Toro Rosso is sneller dan zequote:
Lichte wagen inderdaad. Alleen Q3 moet met de banden van de snelste ronde rijden in de racequote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:20 schreef MrStock het volgende:
Heb een tijdje uit F1 volgen gelegen... is het met kwali zo leeg mogelijke tank en rammen maar of moet je wat je in de tank hebt meenemen naar de race?
Nou ja dat is vooral wat ze kunnen doen, dromen van een goeie kwalificatiequote:
Ik denk dat Alonso genoeg geld heeft om heel het team te kopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:22 schreef opreis het volgende:
Ik denk dat Alonso snel nog even een contractje bij Sauber tekent als hij dit zo ziet
Daar gaan mijn puntenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mogen de race dus ook niet rijden.
ja ik kijk er momenteel naarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:25 schreef Moonlighter het volgende:
weet iemand een stream met engels commentaar?
Je bedoeld voor de manager? Tja, dat was wel een erg grote gok. Ik verwacht niet dat veel users op Manor hebben gegokt.quote:
Dat was een goede keuze inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En gelijk bij het topteam van Red Bull.
En hoevaak heb je al gehoord: ''het venijn zit 'm in de staart'' of ''hij kiest eieren voor z'n geld'' en alle andere Mol-onelinersquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En hoevaak heb je al gehoord: ''het venijn zit 'm in de staart'' of ''hij kiest eieren voor z'n geld'' en alle andere Mol-oneliners
Maakt me niks uit. Ik kan met geen F1 voorstellen zonder Olav Molquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En hoevaak heb je al gehoord: ''het venijn zit 'm in de staart'' of ''hij kiest eieren voor z'n geld'' en alle andere Mol-oneliners
Ik wel om Lotus te kunnen kopenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld voor de manager? Tja, dat was wel een erg grote gok. Ik verwacht niet dat veel users op Manor hebben gegokt.
Dat dacht ik vroeger ook, totdat ik BBC ging kijken. Toen dat voor 50% wegviel dan maar een Sky stream. En miljaar wat een wereld van verschilquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Maakt me niks uit. Ik kan met geen F1 voorstellen zonder Olav Mol
Die heb ik op de gok ook genomenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel om Lotus te kunnen kopenMaar die bakken er ook vrij weinig van. Had gewoon STR moeten kiezen
Brits commentaar is zoveel beter. Niet alleen bij F1 maar bij veel meer sporten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook, totdat ik BBC ging kijken. Toen dat voor 50% wegviel dan maar een Sky stream. En miljaar wat een wereld van verschil
Heb ik allemaal geprobeerd, maar het haalt het niet bij Olav Molquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook, totdat ik BBC ging kijken. Toen dat voor 50% wegviel dan maar een Sky stream. En miljaar wat een wereld van verschil
er drukt iets op zijn schouder.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:34 schreef Max23 het volgende:
Probleem van Verstappen zegt die op de teamradio
Jos stiekum achter z'n stoel gekropen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:35 schreef Karstman het volgende:
Er drukt iets tegen z'n schouder... huh
Heeft hij een engeltje op zijn schouder?quote:
Nee Giedo was op zoek naar een stoeltjequote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jos stiekum achter z'n stoel gekropen?
quote:
Ze zijn aan elkaar gewaagt. Maar denk dat er bij Max nog wel wat ruimte heeft.quote:
en mag kiezen op welke band hij startquote:
Bijna tripje naar de grindbak dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ja uitkomen nicht 5 spinde ie dus bijna, auto ging echt uit controle bijna, links rechts links rechts links. Dus hij is eigenlijk sneller dan Sainz verder want dat scheelde zeker een halve seconde
Echt he, fucking pannekoek, valt nog mee dat ie niet in de grindbak staatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:42 schreef jeffrey83 het volgende:
Olav, pannekoek... Je hoeft je niet te schamen... Fucking langzamer dan je teamgenoot...
''eigenlijk''quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ja uitkomen bocht 5 spinde ie dus bijna, auto ging echt uit controle bijna, links rechts links rechts links. Dus hij is eigenlijk sneller dan Sainz verder want dat scheelde zeker een halve seconde
kans is groot dat die dat niet is idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Kvyat heeft trouwens niet het niveau voor RBR denk ik.
ik heb ze beidequote:
Ja Berniequote:
Max is bekend om z'n racepace en inhaalacties. Komt wel goed, nu of komende races.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo alle hype rond Verstappen kan weer een beetje gaan liggen. Alle mensen die wel even kwamen verkondigen dat Verstappen Sainz alle hoeken van de baan ging laten zien![]()
Hoop van harte dat die het goed gaat doen, maar het gehype van Max hier de laatste dagen sloeg ook nergens op.
Verstappen is niet overschat, maar Sainz gewoon wat onderschat denk ik. Is gewoon een hele snelle rijder.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo alle hype rond Verstappen kan weer een beetje gaan liggen. Alle mensen die wel even kwamen verkondigen dat Verstappen Sainz alle hoeken van de baan ging laten zien![]()
Hoop van harte dat die het goed gaat doen, maar het gehype van Max hier de laatste dagen sloeg ook nergens op.
Mja langzamer met foutje of langzamer op je beste kunnen is toch wel een verschil qua perspectief imo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''eigenlijk''Dat moet in de tijden te zien zijn, aan fictief sneller zijn heb je niets.....
Wat 90% waarschijnlijk heeftquote:
Iig geen strafpunten dit jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:45 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb ze beide
maar ook een manor motor![]()
Wel meer dan een jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:45 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Sainz ook al bijna een heel jaar autosportervaring?
Die lach ik ook uit. Sainz is ook een heel groot talent.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Maakt 1 fout in bocht 5, kost hem z'n rondje. Bovendien is al meermaals aangegeven, en de mensen die niet alleen nu op Max afkomen wisten dat, dat Sainz over 1 rondje sneller is maar dat Verstappen een stuk consistenter is. Morgen moet het gebeuren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Punten worden in race verdeeld, niet vandaag.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die lach ik ook uit. Sainz is ook een heel groot talent.
Hoop het van hartequote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Max is bekend om z'n racepace en inhaalacties. Komt wel goed, nu of komende races.
Eens! En dan nog dat dom gelul over hun manager... Eigenlijk gewoon een kuttopic.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:46 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer dat nu alle mongolen op Max komen haten
Dit inderdaad. Geen schande wat Verstappen heeft gepresteerd. Hoopte vooraf dat hij de 1e qualificatie zou overleven en dat is gelukt. Jammer van dat kleine foutje in bocht 5, anders had die nog een aantal plaatsen naar voren gestaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Verstappen is niet overschat, maar Sainz gewoon wat onderschat denk ik. Is gewoon een hele snelle rijder.
QFTquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:48 schreef Geralt het volgende:
Nouja, toch goed gedaan. Doe het maar even op je 17de.
qualifying laatwel voor een deel zien wie de snellere is, als ie elke week in de Q om de oren wordt gereden door Sainz is dat wat minder, een keertje kan best.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Punten worden in race verdeeld, niet vandaag.
Oh when the Sainz go marching inquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:48 schreef Zorro het volgende:
Overigens erger ik me dood dat Olav steeds "Seejnds" zegt. Het is geen Amerikaan of zo.
Haten op Olavquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:48 schreef Zorro het volgende:
Overigens erger ik me dood dat Olav steeds "Seejnds" zegt. Het is geen Amerikaan of zo.
dan wordt het 19-1 voor maxquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
qualifying laatwel voor een deel zien wie de snellere is, als ie elke week in de Q om de oren wordt gereden door Sainz is dat wat minder, een keertje kan best.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh when the Sainz go marching in
Ik verwacht 12-8 ofzo. Geen idee voor welke coureur thoughquote:
We gaan het zien... het is pas race 1...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
qualifying laatwel voor een deel zien wie de snellere is, als ie elke week in de Q om de oren wordt gereden door Sainz is dat wat minder, een keertje kan best.
quote:
quote:
Max tikt hem aan en ze eindigen beiden in de grindbak.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:52 schreef WEST het volgende:
En als Sainz 10e wordt dan is max er bij de eerste bocht voorbij
Rechtdoor de grindbak in.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:52 schreef WEST het volgende:
En als Sainz 10e wordt dan is max er bij de eerste bocht voorbij
ik vermoed maximaal 12 laps in een uur. Waarbij ze het eerste half uur niks deden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:53 schreef Beach het volgende:
[..]
'de oude'
welke van de 15 verschillende opzetten
en zo is het maar net. Foutjes maken hoort er bij. Goed gedaan van max en jammer van dat foutje, maar die gaat ie nog wel meer maken. Sainz ook overigens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:48 schreef WEST het volgende:
ach 2 tienden achter Sainz met een een foutje. Daar hoef je niet voor te schamen.
sainz heb ik al 2 keer zien spinnen. Max nog niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
en zo is het maar net. Foutjes maken hoort er bij. Goed gedaan van max en jammer van dat foutje, maar die gaat ie nog wel meer maken. Sainz ook overigens.
Rond 1998quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:53 schreef Beach het volgende:
[..]
'de oude'
welke van de 15 verschillende opzetten
uitkomen bocht 5 was niet ok bij Max...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:54 schreef WEST het volgende:
[..]
sainz heb ik al 2 keer zien spinnen. Max nog niet.
Ach, ben blij dat VdG ze heeft laten rijden dit weekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:55 schreef MrStock het volgende:
Damn, volgende keer het nieuws beter volgen. Bij manager heb ik Sauber als motor en Nasr als coureur
max rijdt veel cleaner, dat is wel duidelijk. Sainz maakt elke keer wel een foutje, alleen nu toen het er om ging niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Vastgeroest in het verleden very much?quote:
Das ook kwaliteitquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
max rijdt veel cleaner, dat is wel duidelijk. Sainz maakt elke keer wel een foutje, alleen nu toen het er om ging niet.
En knap weer hoe Max de auto van spinnen hield. En zonder dat moment dus gewoon sneller.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Deed Nasr mee ja? Kheb eigk alleen op max gelet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:56 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ach, ben blij dat VdG ze heeft laten rijden dit weekend.
Consistent zijn ook.quote:
volgens mij gaan beide gewoon leuk gevecht laten zien door het jaar heen. En we zijn eind Nov wel wie de snellere was dit jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje triest dat mensen denken dat Sainz er niks van kan en Verstappen hem helemaal vierkant moet rijden, zelfs nu Sainz sneller was dan Verstappen.
Ja snap daar ook niks van. In de testwestrijden reden ze ook steeds naar vergelijkbare positiesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje triest dat mensen denken dat Sainz er niks van kan en Verstappen hem helemaal vierkant moet rijden, zelfs nu Sainz sneller was dan Verstappen.
Dat wel, maar wat wel een verschil is, is dat een spin in een kwalificatie betekent "volgende rondje beter", maar in de race ben je dan klaar met je kansen. Wat dat betreft ziet Max er beter uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja snap daar ook niks van. In de testwestrijden reden ze ook steeds naar vergelijkbare posities
jepquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En knap weer hoe Max de auto van spinnen hield. En zonder dat moment dus gewoon sneller.
Jij leeft ook nog in 1998quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel, maar wat wel een verschil is, is dat een spin in een kwalificatie betekent "volgende rondje beter", maar in de race ben je dan klaar met je kansen. Wat dat betreft ziet Max er beter uit.
Mensen die WSR hebben gevolgd weten dat Sainz snel kan zijn. Er waren quali's en races waarbij hij het hele veld vierkant reed. En daar rijden ook rappe jongens mee. Maar: resultaten behaalt in het verleden enzovoorts......quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die middengroep is groot en verschillen zijn de klein.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:02 schreef Jigzoz het volgende:
Lekker bezig, die Sainz! Eerste GP, meteen op P8 starten.
En heel goed om te zien dat STR een toptienwagen heeft gebouwd.
Even kijken.quote:
Ik schat Sainz juist best hoog in. Maar denk dat Max een nog net iets groter talent is en op den duur wel vaker voor Sainz kan eindigen dan andersomquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kniebeschermerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:07 schreef Toekito het volgende:
Wat heb die Rosberg aan zijn rechterenkel?
Kniekussen voor in de cockpitquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:07 schreef Toekito het volgende:
Wat heb die Rosberg aan zijn rechterenkel?
Die had weinig keus, die is er gewoon uitgeknikkerd bij Ferrariquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Mooi, Ferrari kan zich tenminste ook alweer mengen om de eerste rijen![]()
Alonso's rijders keuzes_!!
En z'n rapketting. Wanneer plakt ie spinners op z'n auto?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:08 schreef VacaLoca het volgende:
Hamilton, inmiddels zo oud en nog kansloos met zonnebril op de foto
Slechter dan 2008quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:06 schreef Toekito het volgende:
Die plek van Button doet me wel beetje pijn
Hij zal wel moetenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik schat Sainz juist best hoog in. Maar denk dat Max een nog net iets groter talent is en op den duur wel vaker voor Sainz kan eindigen dan andersom
Omdat ie Ferrari zelf aan het lijntje hield en zij er dik de platte kak van hadden.....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had weinig keus, die is er gewoon uitgeknikkerd bij Ferrari
Heeft z'n Merc wel verlaagd als een baas. Constant vonken, alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En z'n rapketting. Wanneer plakt ie spinners op z'n auto?
ohja logischquote:
Gewoon wat meer money bij McLaren gepakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat ie Ferrari zelf aan het lijntje hield en zij er dik de platte kak van hadden.....
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En z'n rapketting. Wanneer plakt ie spinners op z'n auto?
zijn wel wat slachtoffers door gevallenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat ie Ferrari zelf aan het lijntje hield en zij er dik de platte kak van hadden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |