Of ze 15 jaar waren betwijfel ik, maar het waren wel jonkiesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kun je 15 jarigen natuurlijk moeilijk kwaad nemen.
Begin bij de winkel met de beste bieraanbieding.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, maar om nou 6 winkels af te gaan is me te veel hoor
Valt best tegen hoor (en daar bedoel ik natuurlijk niet mezelf meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste niet van die zuurkousen als in GC.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begin bij de winkel met de beste bieraanbieding.
Ik hoofdzakelijk Plus want in de buurt en goede kwaliteit en redelijk wat producten in het assortiment, daarna de AH, dan de Aldi en dan de Jumbo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar bij de Aldi en Lidl en sla soms in bij een multiculti supermarkt. AH vind ik hier een nare winkel en ik kom iets van 3 keer per jaar bij een Jumbo of Dirk.
Mijn broertje vertelde me dat bij een growshop hier in de buurt nu bakken met viooltjes voor de deur staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.bierindeaanbieding.nl/quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wacht maar tot we ongesteld zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Juist, die controleer ik als ik denk bier in huis te moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dan deze link. http://www.bierindeaanbieding.nl/krattenindeaanbieding.html
zit er geen hengsel aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Te dragen als clutch of schoudertasje
Als clutch is hij zonder hengsel, nu is hij even een clutch, maar er zit een riempje in zodat hij ook lang kan.quote:
Mijn oma keek vroeger altijd alle supermarkt blaadjes door en maakte een lijstje wat waar te kopen... Maar die ging nooit zelf, maar mn nichtje moest dan de hele stad door op de fiets van super naar super ... En Oh wee als het niet goed was ........quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk eerst online wat er in de aanbieding is overal en doe dan een rondje.
Dito.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zeurt ook wel zonder ongesteld te zijn.
Moet er niet aan denken, ik ben ik de gelukkige omstandigheid dat ik niet echt op de kleintjes hoef te letten want anders moest ik ook zo gaan denken/handelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oma keek vroeger altijd alle supermarkt blaadjes door en maakte een lijstje wat waar te kopen... Maar die ging nooit zelf, maar mn nichtje moest dan de hele stad door op de fiets van super naar super ... En Oh wee als het niet goed was ........
Zou het?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
ik denk dat dit allemaal getrouwde mannen zijn![]()
[ afbeelding ]
pffffff... van mij had ze het heen en weer kunnen krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oma keek vroeger altijd alle supermarkt blaadjes door en maakte een lijstje wat waar te kopen... Maar die ging nooit zelf, maar mn nichtje moest dan de hele stad door op de fiets van super naar super ... En Oh wee als het niet goed was ........
Hahahahaha i.d.d. jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Heb altijd bier in huis, minimaal 1 krat reserve voor onverwacht bezoek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Juist, die controleer ik als ik denk bier in huis te moeten hebben
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bij 3 AH's geweest vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar bij de Aldi en Lidl en sla soms in bij een multiculti supermarkt. AH vind ik hier een nare winkel en ik kom iets van 3 keer per jaar bij een Jumbo of Dirk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffff... van mij had ze het heen en weer kunnen krijgen
MOET, moet hij ook iets anders meenemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahahaha i.d.d. ja
"Schat, ik kan dat of dat niet vinden, mag ik ook iets anders meenemen"? etc..
Ik alleen wanneer ik zin heb om eens een biertje te drinken, bezoek krijg ik toch nooit want vrienden wonen ver weg en verder hoef het van mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb altijd bier in huis, minimaal 1 krat reserve voor onverwacht bezoek.
Ik herken het uit mijn getrouwde periodequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Soms wel drie keer over één lijstje en dan maak in het boodschappenlijstje nog in volgorde van de looppaden bij Jumbo.
Of ik zet er mosterd op, komt meneer met 3 potten thuis, "Je had er niet opgezet hoeveel".
ah, da's belangrijke informatie, die sla ik even op. Heb je daarstraks Phil en Giorgio nog gehoord?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Soms wel drie keer over één lijstje en dan maak in het boodschappenlijstje nog in volgorde van de looppaden bij Jumbo.
Of ik zet er mosterd op, komt meneer met 3 potten thuis, "Je had er niet opgezet hoeveel".
Mosterd haal ik bij de Aldi en inderdaad meestal aantal tegelijk, dat spul bederft toch niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Alweer gemistquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, da's belangrijke informatie, die sla ik even op. Heb je daarstraks Phil en Giorgio nog gehoord?
Oh ja, MOETquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MOET, moet hij ook iets anders meenemen.
Als er iets op het lijstje staat wat ze niet hebben neemt hij ook niets vervangends mee
Daarom, ik dacht er is toch genoeg in de room.quote:
Best een goede vraag, wat is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die van mij belde de laatste keer met.... was is goddomme HAVERMELK in godsnaam?
Dat kan bijna nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onmisbaar spul ook, altijd minimaal 1 pot op reserve.
Niet van die hele grote potten, want ik ben de enige die het eet en anders gaat het zo schiften.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waren het grote of kleine potten trouwens?
Die vraag snap ik dan wel weer, wees blij dat hij niet met havermout thuis kwamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die van mij belde de laatste keer met.... was is goddomme HAVERMELK in godsnaam?
Even roeren en het is weer goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet van die hele grote potten, want ik ben de enige die het eet en anders gaat het zo schiften.
Havermout gaat ook wel op, was geen ramp geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vraag snap ik dan wel weer, wees blij dat hij niet met havermout thuis kwam
Ja, gelukkig woonde ik niet in haar stadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffff... van mij had ze het heen en weer kunnen krijgen
Toch een beetje lastig als je havermelk in je smoothie wilt gooien en er is alleen havermoutquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Havermout gaat ook wel op, was geen ramp geweest
Da's waarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch een beetje lastig als je havermelk in je smoothie wilt gooien en er is alleen havermout
Bestaan die?quote:
Phil.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
waar hebben jullie het in godsnaam over?
nee precies. Bij mij valt hij voortdurend net buiten mijn lijstjes en ik hoor 'm dan weer wel. Misschien vindt hij mij dan toch lieverquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Geen ideeHet is niet dat ik 'm niet al jaren steun ofzo
Heb je een hele goede blender nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch een beetje lastig als je havermelk in je smoothie wilt gooien en er is alleen havermout
Ja hallo, dat is Engels en jij verwacht dat jouw vent dat kan vertalen naar het Nederlands?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.ricedream.eu/n(...)al-calcium-vitamines
het eerste pak
[ afbeelding ]
Het stond ook tussen ''quote:
Waar heb je me voor gebruikt?quote:Nog bedankt voor het lenen van je andere mol.
Over Phil en Giorgioquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
die twee hebben gewoon gesprekken apart overal doorheen
Hij ziet dat toch al minstens een jaar in de koelkast staan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is Engels en jij verwacht dat jouw vent dat kan vertalen naar het Nederlands?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het stond ook tussen ''
[..]
Waar heb je me voor gebruikt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy Rose.
D. Rose.
Kloon ontmaskerd.
Zag ik nou dat die gekkies in NWS je zaten te pesten? Ik kom je wel even steunen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
Waarom mag jij niet meer in NWS?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik nou dat die gekkies in NWS je zaten te pesten? Ik kom je wel even steunen.
Eigenlijk mag ik daar niet meer posten, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Ja, King die ineens wollig wilde doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en King trok jouw ava aan en werd lesbisch, verwarring compleet
Dat mag van mezelf niet meer. 40+ / Zeikhoekquote:
Kun je niet proberen daar MOD te worden en alle irritante users daar te verwijderen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mag van mezelf niet meer. 40+ / Zeikhoek
Bijna 2 maanden volgehouden. Meestal lukt me dat niet.
voor je relatie advertentie? of hoe noem je zoiets?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
King, er hebben zich nog geen kandidaten gemeld
Dat bericht heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mag van mezelf niet meer. 40+ / Zeikhoek
Bijna 2 maanden volgehouden. Meestal lukt me dat niet.
contact advertentie bedoel ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
voor je relatie advertentie? of hoe noem je zoiets?![]()
Je moet er in zetten dat je Hobby koken is, dan komen ze wel
Lol. Ik heb ooit het aanbod gehad om daar Mod te worden, maar ik heb vriendelijk voor de eer bedankt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:15 schreef vaduz het volgende:
Kun je niet proberen daar MOD te worden en alle irritante users daar te verwijderen?
de tekst komt voor rekening van King, ik ga er vanuit dat hij weet wat effect heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
voor je relatie advertentie? of hoe noem je zoiets?![]()
Je moet er in zetten dat je Hobby koken is, dan komen ze wel
ja neem vooral advies aan van iemand die géén relatie heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de tekst komt voor rekening van King, ik ga er vanuit dat hij weet wat effect heeft
Maar vaak komt het nog wel een keer langs en anders weet je niet dat je het gemist hebt en is het daardoor niet belangrijkquote:
mij ontgaat niks hier. Al heb ik dan weer geen idee hoe ik het een en ander moet interpreterenquote:
Soms komt het maar half langsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vaak komt het nog wel een keer langs en anders weet je niet dat je het gemist hebt en is het daardoor niet belangrijk
Ik stel voor dat op de juiste manier te doen, dat scheeltquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mij ontgaat niks hier. Al heb ik dan weer geen idee hoe ik het een en ander moet interpreteren
Ik denk eerder dat wij dan maar half langs komenquote:
oh ja, dus met die advertentie helpt hij me van de wal in de sloot?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja neem vooral advies aan van iemand die géén relatie heeft
Ben jij nou een beetje op doe deze maar of zit dat precies?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat op de juiste manier te doen, dat scheelt
Komt voor mij op hetzelfde neer danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat wij dan maar half langs komen
Lijkt me welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, dus met die advertentie helpt hij me van de wal in de sloot?
Ik vermoed dat doedezemaar een beetje op D. isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij nou een beetje op doe deze maar of zit dat precies?
Lees jij iets tussen de regels wat er niet staat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij nou een beetje op doe deze maar of zit dat precies?
Dat kan ook...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat doedezemaar een beetje op D. is
Ik ga met mijn dochter naar Anne Frank in het Amsterdan Theater en daarna nog lekker iets eten in Amsterdamquote:
Ik ben dan ook onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah.... Theater, niet het Anne Frank huis dus...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga met mijn dochter naar Anne Frank in het Amsterdan Theater en daarna nog lekker iets eten in Amsterdam
Die *** hebben nu nog een topic van mij gesloten: NWS / Urgent: Taxichauffeur vermoord in de buurt van Glogonjski Rit En kunnen dit keer niet eens met een reden komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Ik heb ooit het aanbod gehad om daar Mod te worden, maar ik heb vriendelijk voor de eer bedankt.
Leek me voor alle betrokken partijen het beste. Nu even die Duits(land) haters van repliek dienen.
wij zijn een beetje op Phil en Giorgioquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het is een theaterstuk, dat ze achter die boekenkast gaan zitten, mijn dochter wilde er graag samen naartoe. Moeder-dochterdagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... Theater, niet het Anne Frank huis dus...
Is er een voorstelling ofzo waar ze dat dagboek na gaan spelen?
wie de fuck zijn dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij zijn een beetje op Phil en Giorgio
We hebben deze laten makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wel handjes vasthouden he, en een kettinkje met naam en adres erop
ah.... Moeder-dochterdag... da's wel gezelligquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het is een theaterstuk, dat ze achter die boekenkast gaan zitten, mijn dochter wilde er graag samen naartoe. Moeder-dochterdag
Maar Phil en Giorgio zijn op elkaar?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij zijn een beetje op Phil en Giorgio
quote:
Origineel, vast weinig meisjes die Thomas hetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben deze laten maken
[ afbeelding ]
Ik wilde net vragen of je meegingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... Moeder-dochterdag... da's wel gezellig![]()
zo'n theaterstuk lijkt me dan weer niks voor mijmaar ja ik hoef ook niet mee
Dat is mijn codenaamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Origineel, vast weinig meisjes die Thomas heten
ze zijn samen, in dromen dan. Echt joh, iedereen is samen, alleen ik niet. Ik ben alleen maar samen met D. op Philip en Giorgioquote:
liever nietquote:
Goed planquote:
Hoho, ik luister alleen, ik ben niet op hunquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze zijn samen, in dromen dan. Echt joh, iedereen is samen, alleen ik niet. Ik ben alleen maar samen met D. op Philip en Giorgio
*zetje geeftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg, wil je dat ik van de wagen val ofzo?
Ja, dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
liever niet![]()
Ik ben wel toen naar het Anne Frankhuis geweest weet je nog?
was in de RLS, was speciaal voor mijn moeder, had ik een verslagje gemaakt enzo,
want ze had gezegd dat ze het jammer ond dat ze nooit was geweest en toen zat ze al
in een rolstoel..
Ik heb haar toen ook dat boek gegeven, Het dagboek van... , heeft ze 2x gelezen
En stiekem kwam je dan naar mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Goed plan
Als ik, toen ik nog thuis woonde, zei "Mam, ik blijf vannacht bij Thomas slapen" dan wekt dat geen argwaan
chufi vast ook welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef D. het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die dit weekend De Avonturen van Max gaat volgen?
Nee ik ga vroeg naar bed en heb de wekker gezetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef D. het volgende:
Ook voor de kwalificaties?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ga vroeg naar bed en heb de wekker gezet
Ik weet niet wat dat is....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef D. het volgende:
Is seizoen 2 al begonnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is....
Ik heb gisteren allemaal afleveringen van Suits gezien![]()
maar nu is het weer wachten op de volgende afleveringen
Waar heb je het gezien dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet welk seizoen het was eigenlijk
Ik ben ook benieuwd, en mogelijk op tijd wakker, maar ga de wekker niet zettenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwalificatie is om 7 uur, ben wel benieuwd .. Dus ja
Nee, die soap gaat nog wel ff duren lijkt hetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben op zich wel benieuwd hoe Max het gaat doen. Is het gedoe rond vd Garde al opgelost eigenlijk?
Ow, ik had ook geen idee hoever ze warenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
was gedownload, maar ik zit te kijken... seizoen 2 heb ik dus al gezien![]()
Gisteren een heleboel afleveringen achter elkaar gezien en toen was er niks meer...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik had ook geen idee hoever ze waren
Ik heb een half jaar geleden in een paar dagen alle afleveringen gekeken die er uit waren, en was aan het wachten op nieuw materiaal
Ik ben normaal niet zo van de series, maar als ik er dan eentje ontdek die boeit wil ik ze zsm kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren een heleboel afleveringen achter elkaar gezien en toen was er niks meer...
dat duurt weer even, eerst een paar afleveringen opsparen...
zo volg ik een hele zooi serie...
Modern Family is ook érg leuk
Mad men is ook leukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk echt bijna nooit series, ben nog steeds niet verder dan een paar afleveringen Mad Men
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk echt bijna nooit series, ben nog steeds niet verder dan een paar afleveringen Mad Men
Da's niet Amerikaans, dus nog minder mijn dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Juup© op 13-03-2015 21:02:17 ]
Lief...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep, samen met dochtertje die net 5 uur jong was.
Nee hoor heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:59 schreef FANN het volgende:
moet ik de foto weer weghalen?
ging automatisch
Dank je.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had hem gekwoot, zal hem even weghalen...
Nieuwe serie? Vertel!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef D. het volgende:
Nee hij stond er nog net evenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de foto gemist?
Was Juup met zijn hummeltje... lieve foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te laatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de foto gemist?
Was Juup met zijn hummeltje... lieve foto
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:04 schreef Juup© het volgende:
Auti humorAls iemand mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schoonheid
zou noemen zou ik hém alle hoeken laten zien
![]()
Dat is i.d.d. erg vreemd want ik heb de foto gedelete, maar het zal wel ergens in het cache-memory staan of zo.quote:
dat weet ik niet of Juup daar ook postquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook te laat
Heeft wandelen naar OUD zin?
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden (of ik moet zin hebben om te trollenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook te laat
Heeft wandelen naar OUD zin?
Lage eigenwaarde?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als iemand mijschoonheid
Was is jouw liefkoosnaampje voor Golfer en omgekeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als iemand mijschoonheid
Ik kan wel iets bedenken maar ik zeg nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Was is jouw liefkoosnaampje voor Golfer en omgekeerd?
ik kan niks bedenken want ik heb géén ideequote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken maar ik zeg niets![]()
Ik kom al langer op Fok!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan niks bedenken want ik heb géén idee
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nieuwe serie? Vertel!
Wij zijn begonnen aan House of Cards, erg leuk
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:12 schreef D. het volgende:
[..]Flauwe grap: Grindbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hole in one!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken maar ik zeg niets![]()
Is gewoon een golfterm, en een inkoppertje.quote:
Toch ben ik benieuwd hoe dat ventje het gaat doen, al geef ik geen hol om F1 in de huidige vorm.quote:
dat het een golfterm was wist ik nog welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is gewoon een golfterm, en een inkoppertje.
Duhquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is gewoon een golfterm, en een inkoppertje.
just me zou dat ook wel wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat het een golfterm was wist ik nog wel
Ik heb het idee dat het nu weer meer zal gaan leven in NLquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd hoe dat ventje het gaat doen, al geef ik geen hol om F1 in de huidige vorm.
En moet je nagaan zelfs ik, iemand die een grondige hekel aan sport heeft, weet het.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En moet je nagaan zelfs ik, iemand die een grondige hekel aan sport heeft, weet het.
ik ken zelfs de term hakbalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En moet je nagaan zelfs ik, iemand die een grondige hekel aan sport heeft, weet het.
Ik heb liever een gehaktbal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken zelfs de term hakbal![]()
en ik weet niks van voetbal
Dat is geen verrassing, dat van mij is in ieder geval bijna klaar, en ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:18 schreef Juup© het volgende:
Ik "moet" eigenlijk nog steeds avondeten nuttigen.
Ik ben te moe om eten te maken, ik sla het maar even over.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing, dat van mij is in ieder geval bijna klaar, en ik heb er zin in.
Ksssssssssssssst VBLquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb eens een half topic vol ''gevoetbald'' in mijn eentje
De vraag is wanneer komt de scheiding, of in zijn haar of die van hem en zijn vrouw. Ze schijnt al 2 weken niets op de social media te hebben laten horen. Zou ze ziek zijn?quote:
géén idee, ik heb het onthouden omdat het zo leuk klonk, voor de rest volg ik die gasten niet...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is wanneer komt de scheiding, of in zijn haar of die van hem en zijn vrouw. Ze schijnt al 2 weken niets op de social media te hebben laten horen. Zou ze ziek zijn?
Alsof het mij boeit, ik zag/las het op de fp.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
géén idee, ik heb het onthouden omdat het zo leuk klonk, voor de rest volg ik die gasten niet...
ik zie niks...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit, ik zag/las het op de fp.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is wanneer komt de scheiding, of in zijn haar of die van hem en zijn vrouw. Ze schijnt al 2 weken niets op de social media te hebben laten horen. Zou ze ziek zijn?
Tjap tjoy, witte rijst en saté.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tjap tjoy, witte rijst en saté.
En uiteraard kroepoek.
Jupiler time ook goed?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kamillethee graag. Ik was aan de foon
Ik ben van het zwakke geslachtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg, als ik de chocola kan laten staan, dan jij het bier
Heb ik 15 soorten, heb ik er kennelijk nog niet genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kamillethee graag. Ik was aan de foon
er zit vast iets anders tussen wat ik lust, zolang het maar geen aardbeien- of bosvruchtenthee isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik 15 soorten, heb ik er kennelijk nog niet genoeg
Autumn Storm? (appel/kaneel)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er zit vast iets anders tussen wat ik lust, zolang het maar geen aardbeien- of bosvruchtenthee is
Er is er eentje verfilmdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, het zal vast geen chicklit zijn
thrillers kijk en lees ik nooit. Ben je die boeken nu aan het lezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Er is er eentje verfilmd
Jack Reacher (2012) - IMDb
Uhuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
thrillers kijk en lees ik nooit. Ben je die boeken nu aan het lezen?
'lezen' is luisteren?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
'Lezen'
Was op zoek naar een nieuwe schrijver en kwam deze toevallig tegen. Ben nu met het 2e boek bezig. Wel spannend, en verslavend dus
Maar zie wat overeenkomsten, dus hoop dat het 3e een iets andere koers vaart. Vandaar mijn vraag
In bed, in het donker, weinig afleiding toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik snel afgeleid zou raken, maar da's misschien ook gewenning
ochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
In bed, in het donker, weinig afleiding toch?
Als je nou een ruimdenkende zoon had gehad, dan was dat zo geregeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:02 schreef Juup© het volgende:
Wat een zeikerds bij de uitvaartverzekeringen, ik wil onderstaand maar dat durven ze niet aan
[ afbeelding ]
Als er niets is wat je af kan leiden....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, maar serieus, ik geloof dat mijn gedachten zouden afdwalen, dat had ik vroeger al als er voorgelezen werd.
Echt hè, ik krijg elke keer weer het antwoord "dat zullen uw nabestaanden moeten regelen" ondanks dat ik aangeef dat er geen nabestaanden zijn om dat te regelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je nou een ruimdenkende zoon had gehad, dan was dat zo geregeld.
Die van mij weet waar ie mijn as moet neer pleuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt hè, ik krijg elke keer weer het antwoord "dat zullen uw nabestaanden moeten regelen" ondanks dat ik aangeef dat er geen nabestaanden zijn om dat te regelen
Zelfs mijn muziekkeuze is een ellende voor hen
Mijn lichaam is spoorloosquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij weet waar ie mijn as moet neer pleuren.
lekker dan toch. Ik lees vaak voordat ik ga slapen, al komt daar de laatste maanden minder van omdat ik vaak de iPad meeneem en dan ga forummen enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als er niets is wat je af kan leiden....
Anyway, ik vind het geweldig
Nadeel is dat de wekker gaat
Ik heb aangeven zo vervoerd te willen worden:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vooral het laatstequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje weet dat ook, en die doen dat wel voor me en daarna gaan ze samen zuipen.![]()
Ik zei ook geen gejank, ik had een mooi leven, drink eentje op me. En geloof me ze lusten er allebei graag een paar, of meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vooral het laatsteDood hoeft geen drama te zijn, vier gvd feest ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |