Of ze 15 jaar waren betwijfel ik, maar het waren wel jonkiesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kun je 15 jarigen natuurlijk moeilijk kwaad nemen.
Begin bij de winkel met de beste bieraanbieding.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, maar om nou 6 winkels af te gaan is me te veel hoor
Valt best tegen hoor (en daar bedoel ik natuurlijk niet mezelf meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste niet van die zuurkousen als in GC.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begin bij de winkel met de beste bieraanbieding.
Ik hoofdzakelijk Plus want in de buurt en goede kwaliteit en redelijk wat producten in het assortiment, daarna de AH, dan de Aldi en dan de Jumbo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar bij de Aldi en Lidl en sla soms in bij een multiculti supermarkt. AH vind ik hier een nare winkel en ik kom iets van 3 keer per jaar bij een Jumbo of Dirk.
Mijn broertje vertelde me dat bij een growshop hier in de buurt nu bakken met viooltjes voor de deur staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.bierindeaanbieding.nl/quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wacht maar tot we ongesteld zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Juist, die controleer ik als ik denk bier in huis te moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dan deze link. http://www.bierindeaanbieding.nl/krattenindeaanbieding.html
zit er geen hengsel aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Te dragen als clutch of schoudertasje
Als clutch is hij zonder hengsel, nu is hij even een clutch, maar er zit een riempje in zodat hij ook lang kan.quote:
Mijn oma keek vroeger altijd alle supermarkt blaadjes door en maakte een lijstje wat waar te kopen... Maar die ging nooit zelf, maar mn nichtje moest dan de hele stad door op de fiets van super naar super ... En Oh wee als het niet goed was ........quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk eerst online wat er in de aanbieding is overal en doe dan een rondje.
Dito.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zeurt ook wel zonder ongesteld te zijn.
Moet er niet aan denken, ik ben ik de gelukkige omstandigheid dat ik niet echt op de kleintjes hoef te letten want anders moest ik ook zo gaan denken/handelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oma keek vroeger altijd alle supermarkt blaadjes door en maakte een lijstje wat waar te kopen... Maar die ging nooit zelf, maar mn nichtje moest dan de hele stad door op de fiets van super naar super ... En Oh wee als het niet goed was ........
Zou het?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
ik denk dat dit allemaal getrouwde mannen zijn![]()
[ afbeelding ]
pffffff... van mij had ze het heen en weer kunnen krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oma keek vroeger altijd alle supermarkt blaadjes door en maakte een lijstje wat waar te kopen... Maar die ging nooit zelf, maar mn nichtje moest dan de hele stad door op de fiets van super naar super ... En Oh wee als het niet goed was ........
Hahahahaha i.d.d. jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Heb altijd bier in huis, minimaal 1 krat reserve voor onverwacht bezoek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Juist, die controleer ik als ik denk bier in huis te moeten hebben
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bij 3 AH's geweest vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar bij de Aldi en Lidl en sla soms in bij een multiculti supermarkt. AH vind ik hier een nare winkel en ik kom iets van 3 keer per jaar bij een Jumbo of Dirk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffff... van mij had ze het heen en weer kunnen krijgen
MOET, moet hij ook iets anders meenemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahahaha i.d.d. ja
"Schat, ik kan dat of dat niet vinden, mag ik ook iets anders meenemen"? etc..
Ik alleen wanneer ik zin heb om eens een biertje te drinken, bezoek krijg ik toch nooit want vrienden wonen ver weg en verder hoef het van mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb altijd bier in huis, minimaal 1 krat reserve voor onverwacht bezoek.
Ik herken het uit mijn getrouwde periodequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Soms wel drie keer over één lijstje en dan maak in het boodschappenlijstje nog in volgorde van de looppaden bij Jumbo.
Of ik zet er mosterd op, komt meneer met 3 potten thuis, "Je had er niet opgezet hoeveel".
ah, da's belangrijke informatie, die sla ik even op. Heb je daarstraks Phil en Giorgio nog gehoord?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Soms wel drie keer over één lijstje en dan maak in het boodschappenlijstje nog in volgorde van de looppaden bij Jumbo.
Of ik zet er mosterd op, komt meneer met 3 potten thuis, "Je had er niet opgezet hoeveel".
Mosterd haal ik bij de Aldi en inderdaad meestal aantal tegelijk, dat spul bederft toch niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Alweer gemistquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, da's belangrijke informatie, die sla ik even op. Heb je daarstraks Phil en Giorgio nog gehoord?
Oh ja, MOETquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MOET, moet hij ook iets anders meenemen.
Als er iets op het lijstje staat wat ze niet hebben neemt hij ook niets vervangends mee
Daarom, ik dacht er is toch genoeg in de room.quote:
Best een goede vraag, wat is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die van mij belde de laatste keer met.... was is goddomme HAVERMELK in godsnaam?
Dat kan bijna nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onmisbaar spul ook, altijd minimaal 1 pot op reserve.
Niet van die hele grote potten, want ik ben de enige die het eet en anders gaat het zo schiften.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waren het grote of kleine potten trouwens?
Die vraag snap ik dan wel weer, wees blij dat hij niet met havermout thuis kwamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die van mij belde de laatste keer met.... was is goddomme HAVERMELK in godsnaam?
Even roeren en het is weer goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet van die hele grote potten, want ik ben de enige die het eet en anders gaat het zo schiften.
Havermout gaat ook wel op, was geen ramp geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vraag snap ik dan wel weer, wees blij dat hij niet met havermout thuis kwam
Ja, gelukkig woonde ik niet in haar stadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffff... van mij had ze het heen en weer kunnen krijgen
Toch een beetje lastig als je havermelk in je smoothie wilt gooien en er is alleen havermoutquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Havermout gaat ook wel op, was geen ramp geweest
Da's waarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch een beetje lastig als je havermelk in je smoothie wilt gooien en er is alleen havermout
Bestaan die?quote:
Phil.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
waar hebben jullie het in godsnaam over?
nee precies. Bij mij valt hij voortdurend net buiten mijn lijstjes en ik hoor 'm dan weer wel. Misschien vindt hij mij dan toch lieverquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Geen ideeHet is niet dat ik 'm niet al jaren steun ofzo
Heb je een hele goede blender nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch een beetje lastig als je havermelk in je smoothie wilt gooien en er is alleen havermout
Ja hallo, dat is Engels en jij verwacht dat jouw vent dat kan vertalen naar het Nederlands?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.ricedream.eu/n(...)al-calcium-vitamines
het eerste pak
[ afbeelding ]
Het stond ook tussen ''quote:
Waar heb je me voor gebruikt?quote:Nog bedankt voor het lenen van je andere mol.
Over Phil en Giorgioquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
die twee hebben gewoon gesprekken apart overal doorheen
Hij ziet dat toch al minstens een jaar in de koelkast staan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is Engels en jij verwacht dat jouw vent dat kan vertalen naar het Nederlands?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het stond ook tussen ''
[..]
Waar heb je me voor gebruikt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy Rose.
D. Rose.
Kloon ontmaskerd.
Zag ik nou dat die gekkies in NWS je zaten te pesten? Ik kom je wel even steunen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
Waarom mag jij niet meer in NWS?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik nou dat die gekkies in NWS je zaten te pesten? Ik kom je wel even steunen.
Eigenlijk mag ik daar niet meer posten, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |