quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht een fragment van Jimmy Kimmelgod
wie wilt wedje doen?
Nou, ga het vierenquote:
verdomme en ik had net bijna een wedje voor de mensen die het niet hadden gezienquote:
madquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verdomme en ik had net bijna een wedje voor de mensen die het niet hadden gezien
bedankt lul
Omroep Max hitsige vijftigers.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Doe mij toch maar echte filosofen en niet dit soort geneuzel.
Laten ze Plato eens uitnodigen ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Doe mij toch maar echte filosofen en niet dit soort geneuzel.
Dan moeten ze je eerst optillen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ook klein, maar ik ga ook niet bij iedereen op schoot zitten.
Ik heb mijn keukentrapje toch bij me.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moeten ze je eerst optillen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ook klein, maar ik ga ook niet bij iedereen op schoot zitten.
Ik heb even gecheckt, maar zover ik weet ben ik niet per ongeluk bovenop je gaan zitten.quote:
Ik zou het niet erg vinden hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt, maar zover ik weet ben ik niet per ongeluk bovenop je gaan zitten.
Het is wit/goud.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Vrouwen denken anders dan mannen.
Feit.
Niets mis met een potje top filosofie.quote:
Dat denk je...ik zou zomaar 200kg kunnen zijn.quote:
Wie zegt dat ik niet boven de 200kg weeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat denk je...ik zou zomaar 200kg kunnen zijn.
De ene na de andere hitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme. Al die Nederlandstalige kneiters
Prima liedje, jammer dat hij niet kan zingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Jivis het volgende:
Visueel gezien toch wel grappig gedaan, hoewel de muziek zuigt.
"Daar gebeurt het allemaal he!?"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/SXSW/3voor12-is-op-sxsw.html
Volgende week weer hordes aan Saus by Sauswest items
Kunnen Henk en Henk ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima liedje, jammer dat hij niet kan zingen.
Bedoelde het meer als opmerking in het algemeen over 't Schaep. België is inderdaad prima nummertje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima liedje, jammer dat hij niet kan zingen.
Henk kan best aardig zingen, Henk alleen niet.quote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet ik echt even terugkijken.
Was dit de eerste uitzending?
Altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VI kijken of niet? Valentijn te gast.
Het is wel enorm waar. Zo'n Dotan heeft 10 dezelfde liedjes op zn plaat staan. Het zou leuk zijn als hij er 10 verschillende op zet.quote:
Oneens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel enorm waar. Zo'n Dotan heeft 10 dezelfde liedjes op zn plaat staan. Het zou leuk zijn als hij er 10 verschillende op zet.
quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem wel leuker dan Pieter. Op zich is zijn cynisme wel vermakelijk. Niet dat ik hier zit te lachen, maar het is niet vervelend. Pieter was veel te snel en zelden grappig.
Ff stukje wordt er in.quote:
Das pas over een half uur hoor.quote:
Qft.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef DeeBee het volgende:
Elke keer vele malen grappiger dan Pieter Derks.
Oh wauw, feestjequote:
En jij komt uit Brabant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes zn act is een beetje sneu.
Nickgod is een beetje een zielige speler.quote:
Een uitstekende voetballer, alleen geen spits.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nickgod is een beetje een zielige speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spleetje als tafeldame
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spleetje als tafeldame![]()
Nee, ooit eens 6 posts tijdens een uitzending.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Tevens het langzaamste DWDD topic ooit volgens mij
Ik bedoel het hele topic he. Maar ik heb geen zin om het uit te zoeken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ooit eens 6 posts tijdens een uitzending.
Nou, de seizoenstops.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel het hele topic he. Maar ik heb geen zin om het uit te zoeken.
Klik hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef Karina het volgende:
Tevens het langzaamste DWDD topic ooit volgens mij
Ik wist gewoon dat je met een lijstje zou komenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klik hier.
Maar idd, opvallend hoe weinig hier nog maar gepost wordt in vergelijking met eerder.
Ja dat was vorig topic.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ooit eens 6 posts tijdens een uitzending.
Misschien moeten ze eens stoppen met dat standaard inteeltclubje aan gasten.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja mensen raken het programma zat denk ik. Ik ook trouwens.
Boer Zoekt Vrouw 4 miljoen. Vanmiddag de herhaling proberen te kijken. Is echt niet mogelijk. Ik ben Einstein niet, maar het is de debiliteit ten top.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ze hebben 1,6 miljoen kijkers.
linkse kutkoppen bij de VARA laten alles toe wat rechts afbreektquote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef Evertjan het volgende:
Peter R de Vries vangt even 2000 euro om zijn gal te spuwen over Wilders dat er nog redacties zijn die daar in mee gaan, te triest voor woorden
Echte gangsters hebben sport1.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen kijken we dankzij de NOS naar AS Monaco v Arsenal.
We want Atleti v Bayer.
Ook daarom Sport1quote:Op maandag 16 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
We want Atleti v Bayer.
Ah ok.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
We want Atleti v Bayer.
Sport1quote:Op maandag 16 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
We want Atleti v Bayer.
Antidepressiva erbij pakkenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef IbanMayo het volgende:
Seabert Peter en Frenk... hoe ga ik dit overleven
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:00 schreef Caland het volgende:
Peter r de Vries is een veroordeelde pedoseksueel.
niet kijkenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef IbanMayo het volgende:
Seabert Peter en Frenk... hoe ga ik dit overleven
Een goede joodse advocaat en je kunt je blauw betalen wegens smaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:00 schreef Caland het volgende:
Peter r de Vries is een veroordeelde pedoseksueel.
Lachwekkendquote:Op maandag 16 maart 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van Wilders en Pechtold?
TV voor gehandicapten.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
TOPSHOWquote:Op maandag 16 maart 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was beter dan een show van Freek de Jonge anders.quote:
Ach, er moet ook humor voor de onderlaag zijn inderdaad.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt echt alles een topshow.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
Ik zou bijna op dat lekkere wijf gaan stemmen van GroenLinks in Gelderland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor 2000 euro komt hij bij je thuis zijn mening verkondigenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef Caland het volgende:
Waarom mag zo'n Peter r de Vries eigenlijk over letterlijk elk onderwerp zijn mening gaan verkondigen. Ik walg daarvan.
tja zelfde als prem he. Grote bek en durft stelling te nemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef Caland het volgende:
Waarom mag zo'n Peter r de Vries eigenlijk over letterlijk elk onderwerp zijn mening gaan verkondigen. Ik walg daarvan.
Peter heeft overal verstand vanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg echt het idee dat ie 'heb je hem weer met zn bagger oneliners' dachtquote:
Toen droeg hij ook al zo'n colbertje.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:10 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Seabert wel zo iemand is die als jongetje op het schoolplein veelvuldig het mikpunt van spot was
Ik las dat hij vanavond ook bij RTL Late Night zit, over precies hetzelfde onderwerp, en vraagt daar 2000 euro per optreden voor.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef Caland het volgende:
Die snapt er toch geen kut vanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft niet eens naar het debat gekeken
Dan had die boot toch ook 5 meter hoger gelegen? Zelfde resultaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat de zeespiegel niet een meter of 5 hoger is op die foto
Bijna niemand wil nog bij die mongool van een presentator aan tafelquote:Op maandag 16 maart 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was potentieel een prima item jammer van de kutgasten
Valt me nog mee dat Felix Rottenberg er niet bij zitquote:Op maandag 16 maart 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was potentieel een prima item jammer van de kutgasten
eensquote:Op maandag 16 maart 2015 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat de zeespiegel niet een meter of 5 hoger is op die foto
Die komt alleen als het over de PvdA gaat, mits de PvdA er goed voorstaatquote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Felix Rottenberg er niet bij zit.
Pedanterie.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef wolferl het volgende:
Waarom zegt matthijs steeds u en excellentie tegen Tante Gerdie?
idd is gewoon een omhooggevallen huisvrouw die niks te doen had en daardoor destijds in de TK is belandquote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef wolferl het volgende:
Waarom zegt matthijs steeds u en excellentie tegen Tante Gerdie?
De komiek Eddy Murphyquote:Op maandag 16 maart 2015 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft 2 leuke films gemaakt man, verder niks.
Kutacteur.
ik dat dat Felix niet meer op TV verscheen omdat hij terminaal ziek is?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Die komt alleen als het over de PvdA gaat, mits de PvdA er goed voorstaat
Geen idee, het interesseert me geen fuck wat er met Felix is. Idioot.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik dat dat Felix niet meer op TV verscheen omdat hij terminaal ziek is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |