quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht een fragment van Jimmy Kimmelgod
wie wilt wedje doen?
Nou, ga het vierenquote:
verdomme en ik had net bijna een wedje voor de mensen die het niet hadden gezienquote:
madquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verdomme en ik had net bijna een wedje voor de mensen die het niet hadden gezien
bedankt lul
Omroep Max hitsige vijftigers.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Doe mij toch maar echte filosofen en niet dit soort geneuzel.
Laten ze Plato eens uitnodigen ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Doe mij toch maar echte filosofen en niet dit soort geneuzel.
Dan moeten ze je eerst optillen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ook klein, maar ik ga ook niet bij iedereen op schoot zitten.
Ik heb mijn keukentrapje toch bij me.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moeten ze je eerst optillen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ook klein, maar ik ga ook niet bij iedereen op schoot zitten.
Ik heb even gecheckt, maar zover ik weet ben ik niet per ongeluk bovenop je gaan zitten.quote:
Ik zou het niet erg vinden hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt, maar zover ik weet ben ik niet per ongeluk bovenop je gaan zitten.
Het is wit/goud.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Vrouwen denken anders dan mannen.
Feit.
Niets mis met een potje top filosofie.quote:
Dat denk je...ik zou zomaar 200kg kunnen zijn.quote:
Wie zegt dat ik niet boven de 200kg weeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat denk je...ik zou zomaar 200kg kunnen zijn.
De ene na de andere hitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme. Al die Nederlandstalige kneiters
Prima liedje, jammer dat hij niet kan zingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Jivis het volgende:
Visueel gezien toch wel grappig gedaan, hoewel de muziek zuigt.
"Daar gebeurt het allemaal he!?"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/SXSW/3voor12-is-op-sxsw.html
Volgende week weer hordes aan Saus by Sauswest items
Kunnen Henk en Henk ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima liedje, jammer dat hij niet kan zingen.
Bedoelde het meer als opmerking in het algemeen over 't Schaep. België is inderdaad prima nummertje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima liedje, jammer dat hij niet kan zingen.
Henk kan best aardig zingen, Henk alleen niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |