180 dagen per jaar om precies te zien. Als ik vrij ben elke dag ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:30 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus, ik vind het vaak. Elke dag?!
ben niet blondquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klopt die paint een beetje? naast haan
jepquote:
ja dat klopt welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook
maar ik bedoelde meer qua hoe ecto je bent![]()
ewaaquote:
ewaaaaaaaquote:
fuck de hatersquote:
Dat het niks uitmaakt.quote:
hey secretaressequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef hondebrokje het volgende:
Deze sc is zo gezellig mis alleen de koekjes en de thee.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
zooooooooo.... wat is dat HIER dan, voor 'n pokkeherrie?!!!!!
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'T is niet normaal wat je met me doet jij stuk addergebroed.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'T is niet normaal wat je met me doet jij stuk addergebroed.
mute enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
zooooooooo.... wat is dat HIER dan, voor 'n pokkeherrie?!!!!!
nobody caresquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:45 schreef haan33 het volgende:
en en toen deed zij stoer
en ik ikke van
[ afbeelding ]
[/aandachtshoererij]
en en toen zij hij van 'nobody cares'quote:
quote:
Zou baard groeien.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
en en toen zij hij van 'nobody cares'
enne enne
Is al goed :squote:
Oké.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pics van je lolhoofd dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb geen lolhoofd :squote:
Frikandelbroodjesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:58 schreef hondebrokje het volgende:
Honger!
Wat hebben jullie gegeten, of wat gaan jullie nog eten?
Turkse pizzaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:58 schreef hondebrokje het volgende:
Honger!
Hey Mannetjequote:
Aardappelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:58 schreef hondebrokje het volgende:
Honger!
Laten we eens gek doen. De dm staat open hoor!!!!quote:
Goed recept niels, ga een keer maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Aardappelen![]()
Bruine bonen
6 hete gehaktballetjes (Gisteren een stuk of 20 gemaakt: gehakt, gember, ui, verse pepers, ei, sojasaus)
quote:
volgens mij is dit een strikvraag. je zegt niet van wat of wie de naaktfoto's zijn.quote:
het is lahmacun gvdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:09 schreef Willoow het volgende:
Heerlijk weerChill buiten kunnen leren en sporten.
Lekker turkse pizza eten zo
Ik heb ze ontvangen, echt hard geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit een strikvraag. je zegt niet van wat of wie de naaktfoto's zijn.
mijn antwoord is graag, als de naaktfoto's van jouw lichaam zijn. ook ja als ze van Emma Watson bijvoorbeeld zijn. nee voor mannen of dieren of lelijke vrouwen.
dus het waren naaktfoto's van een vent?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb ze ontvangen, echt hard geworden.
Maar ik ben ook een man?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus het waren naaktfoto's van een vent?
interesse daarin hermann?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus het waren naaktfoto's van een vent?
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit een strikvraag. je zegt niet van wat of wie de naaktfoto's zijn.
mijn antwoord is graag, als de naaktfoto's van jouw lichaam zijn. ook ja als ze van Emma Watson bijvoorbeeld zijn. nee voor mannen of dieren of lelijke vrouwen.
salami & spekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
Wat voor soort pizza pakken jullie altijd?
die met een gat in de doosquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
hawaiiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
mozzarella pak ik altijd als ik diepvriespizza eet, van de pizzeria altijd hawaiiquote:
is kei lekker manquote:
aightquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
chorizo enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Jaaa, en dan zelf nog meer pepertjes erop doen.
skkltjjquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word ik gewoon misselijk van. gewoon ananas uit blik oké, maar warm? getsiederrie.
Kan wel lekker zijn hoor. Mits goed brreid en niet willejeyrige shi is yourtdmquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word ik gewoon misselijk van. gewoon ananas uit blik oké, maar warm? getsiederrie.
quote:
Meestal Margarita en die leuk ik dan op met verse zooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
Ik ben geen hc-fanquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Angerfist![]()
Official Masters Of Hardcore Podcast by Angerfist 010
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja weet het dat de rest hier van dat jankmuziek houdt
Ik hoop dat je op een stukje lego traptquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een stukje lego trapt
Als de prei vers is wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie die kerel nou fappen op de achtergrond.
die is gewoon aan 't headbangenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie die kerel nou fappen op de achtergrond.
Ow?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overgestapt naar viva forum
Dankjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goedemorgen, fijn dat je er nog even kunt zijn.
Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overgestapt naar viva forum
Nee.quote:
Gebeurd ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig maar, wil niet dat er er enige boze spanning tussen ons ontstaat
quote:
Netjes op een rij.quote:
Die jongen moet is met rust worden gelaten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Netjes op een rij.
Maar waar is Braddie?
ow hoi braddiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die jongen moet is met rust worden gelaten.
Dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Netjes op een rij.
Maar waar is Braddie?
Fijn dat je weer terug bentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, niemand boeit het watquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent![]()
maar het is EENS
het is eensquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Willoow iets met Braadslee?
quote:Zuid-Afrikaanse artsen zeggen voor het eerst in de geschiedenis een succesvolle penistransplantatie te hebben uitgevoerd. Het team is verbonden aan de Universiteit Stellenbosch en het Tygerberg Hospital.
De 21-jarige patiënt had zijn geslachtsdeel drie jaar geleden verloren door complicaties na een traditionele besnijdenis. Hij ontving het nieuwe orgaan op 11 december 2014 in een negen uur durende operatie.
Volledig functioneel
Volgens zijn artsen functioneert de getransplanteerde penis inmiddels volledig. De man zou zelfs weer een actief seksleven hebben. De doktoren hadden verwacht dat het wel een jaar of twee zou duren voordat dat zou kunnen.
nee, ze zijn gewoon fuckbuddiesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Willoow iets met Braadslee?
Lekker samen kreunen tochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dan dat Willoow doof is voor Braddie zijn gitaar- en wellicht zangkwaliteiten
Willoow maakt iedereen doof door haar eigen zangkwaliteiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dan dat Willoow doof is voor Braddie zijn gitaar- en wellicht zangkwaliteiten
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
Willoow willoow willoow, ik sla je met een pilloow, dan zeg je wollaah totoow doe even chilloow.
[ afbeelding ]
Wat plaats jij FA zijn foto :squote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
Willoow willoow willoow, ik sla je met een pilloow, dan zeg je wollaah totoow doe even chilloow.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef Toto69 het volgende:
Als je daar echt om moest lachen dan ben je echt rijp voor een gesticht.
quote:
quote:
Allang gedaan.quote:
quote:
Billie Holiday niet goed vindenquote:
wow :Squote:
wow ik ben natuurliefhebber hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef SideEffect het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)ctare-afgebrand.html
hetzalallemaawel is weer bezig geweest, pyromaantje
depressieve nummerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef BlueMage het volgende:
Ben REM aan 't luisteren, ik wil de '90er jaren terug.
depressief *quote:
Love the 90's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:03 schreef BlueMage het volgende:
Ben REM aan 't luisteren, ik wil de '90er jaren terug.
quote:
Weahjooquote:
Wat vind jij leuk dan?quote:
dit hoef ik niet te weten tootquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
Zal zo ff goede muziek posten
Bijna klaar met schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |