quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit een strikvraag. je zegt niet van wat of wie de naaktfoto's zijn.
mijn antwoord is graag, als de naaktfoto's van jouw lichaam zijn. ook ja als ze van Emma Watson bijvoorbeeld zijn. nee voor mannen of dieren of lelijke vrouwen.
salami & spekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
Wat voor soort pizza pakken jullie altijd?
die met een gat in de doosquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
hawaiiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
mozzarella pak ik altijd als ik diepvriespizza eet, van de pizzeria altijd hawaiiquote:
is kei lekker manquote:
aightquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
chorizo enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Jaaa, en dan zelf nog meer pepertjes erop doen.
skkltjjquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word ik gewoon misselijk van. gewoon ananas uit blik oké, maar warm? getsiederrie.
Kan wel lekker zijn hoor. Mits goed brreid en niet willejeyrige shi is yourtdmquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word ik gewoon misselijk van. gewoon ananas uit blik oké, maar warm? getsiederrie.
quote:
Meestal Margarita en die leuk ik dan op met verse zooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
Lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |