abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150601540


Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!

Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!

Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya

Handige Links
DPReview || DxO
Google
pi_150601543
Afijn, tijd voor weekend :W
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:50:20 #3
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150601561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zal het meeste geluid tegen houden?
Heb je ook verschillende typen folie en platen in.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150601890
Zeg ik ben geen durum ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150601920
FOT! SC gaat als een malle de laatste paar dagen zeg... ^O^
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:00:44 #6
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150601935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg ik ben geen durum ^^
Kwestie: "wat ga ik vanavond eten" is bij deze ook opgelost... _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150602063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Kwestie: "wat ga ik vanavond eten" is bij deze ook opgelost... _O-
Haha lol smakelijk ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150602075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Heb je ook verschillende typen folie en platen in.
Oke zoeken we tzt wel uit :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:29:40 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150602815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef Uncle het volgende:
FOT! SC gaat als een malle de laatste paar dagen zeg... ^O^
Jammer wel dat het alleen maar goedemorgen posts zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:37:21 #10
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150603041
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jammer wel dat het alleen maar goedemorgen posts zijn.
Ik wil ook wel goedemiddag posten na 12'en hoor :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150603095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:37 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik wil ook wel goedemiddag posten na 12'en hoor :D
Goeiiieeemmiddddddaaaaaaaggggg
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150603255
*O* *O* *O* *O* *O* WEEEEEEEKEND *O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 16:47:08 #13
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150603298
Goedemorgen! :W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:18:19 #14
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150604438
Ik heb de hele dag al weekend hoor.
Elke vrijdag heb ik papadag, al is het sinds september (toen de jongste 4 werd er naar school ging) meer een lekkere extra vrije ochtend :P

Vrouwlief is morgen de hele middag een gymwedstrijd aan het begeleiden dus ik zit thuis. En het jonge grut heeft nieuwe schoenen nodig en een zomerjas dus mijn bankrekening krijgt het ook weer voor zijn kiezen morgen :{ ;)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 18:03:16 #15
372645 spreading
pi_150606084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Interieurfotografie lijkt me heel tof :Y Ik moet eens oefenen op mijn eigen huis :7
Resultaten wel posten he? :9
Ik ga zo eens mailen. De oude kroegbaas van ons stamcafe van een aantal jaar terug heeft nu een restaurant. Aangezien de website vrij kaal is en ik wil oefenen zou het een mooie win-win situatie zijn. Moet hij wel willen natuurlijk ;)

En inderdaad weekend *O* Al is hij al wel ineens weer bijna vol gepland.
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 21:09:01 #16
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150613460
Goedenavond!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150613568
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Haaij!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 21:13:00 #18
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150613650
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haaij!!!
Ik ben net terug van vakantie! *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150613706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:13 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik ben net terug van vakantie! *O*
Geluksvogel. Waar ben je geweest?
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 21:16:38 #20
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150613829
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geluksvogel. Waar ben je geweest?
hier ongeveer :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150614345
quote:
Awesome! Mooie plaatjes gemaakt zeker?

Hij bleef eerst hier in de wijk hangen de kaart.. Dacht al das dichtbij _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 21:26:43 #22
372645 spreading
pi_150614357
quote:
Was het een mooi land?
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 21:44:06 #23
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150615215
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Awesome! Mooie plaatjes gemaakt zeker?

Hij bleef eerst hier in de wijk hangen de kaart.. Dacht al das dichtbij _O-
Nogal mooie plaatjes!
Er komt hier wel eens een serie voorbij! ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef spreading het volgende:

[..]

Was het een mooi land?
Prachtig land!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150615264
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:44 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nogal mooie plaatjes!
Er komt hier wel eens een serie voorbij! ;)

[..]

Prachtig land!
Ben benieuwd
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 22:56:06 #27
372645 spreading
pi_150618639
We zijn benieuwd naar de foto's!
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 22:56:24 #28
372645 spreading
pi_150618661
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef Nalbandian het volgende:
Reservering voor 21 maart 14:00 is geregeld *O* !
Ga je naar DA? Tof!
pi_150618687
Wat is jullie favoriete drankje?
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 22:57:04 #30
372645 spreading
pi_150618690
Zo mijn nd Colin setje is besteld. Nieuwe projecten zijn altijd goed om met de camera bezig te blijven.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 22:58:41 #31
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150618758
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef Nalbandian het volgende:
Reservering voor 21 maart 14:00 is geregeld *O* !
Tof! :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150618844
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Tof! :D
Ik heb er zin in :D . Ik maak er waarschijnlijk een gezellig dagje Amsterdam van met mijn vriendin *O*!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 23:07:59 #33
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150619144
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:00 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik heb er zin in :D . Ik maak er waarschijnlijk een gezellig dagje Amsterdam van met mijn vriendin *O*!
Ik zal m'n best doen om er een mooi verhaal van te gaan maken. Als je vragen hebt stel ze gerust hè :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150619354
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik zal m'n best doen om er een mooi verhaal van te gaan maken. Als je vragen hebt stel ze gerust hè :Y
Komt goed :Y .
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 23:13:22 #35
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150619369
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Noorderlicht gezien?
Ja! En tof op de foto gezet ook!
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ben benieuwd
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:56 schreef spreading het volgende:
We zijn benieuwd naar de foto's!
Komt goed *O* zitten echt geweldige foto's tussen :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150619458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:13 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! En tof op de foto gezet ook!

[..]


[..]

Komt goed *O* zitten echt geweldige foto's tussen :Y
Gaaf man _O_! Super dat je een lekkere vakantie hebt gehad 8-)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 00:12:26 #37
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150621908
Zo leuk trouwens dat er mensen komen, hoop dat ik weer een inspiratiebron kan zijn voor anderen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 09:27:21 #38
372645 spreading
pi_150626095
Goedemorgen!
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 09:43:40 #39
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150626325
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 09:27 schreef spreading het volgende:
Goedemorgen!
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 14 maart 2015 @ 09:49:31 #40
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150626375
Hmz...
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 09:52:36 #41
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150626406
quote:
Blije koffie
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 09:59:21 #43
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150626475
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 12:36:46 #44
372645 spreading
pi_150629320
Ik zit te twijfelen wat ik eerst ga doen. Foto`s bewerken, boodschappen of schoonmaken :')
pi_150629663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:36 schreef spreading het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik eerst ga doen. Foto`s bewerken, boodschappen of schoonmaken :')
Eerst hetgeen waar je het meest tegenop zit.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 13:20:58 #46
372645 spreading
pi_150630555
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Eerst hetgeen waar je het meest tegenop zit.
Mmm dat word dus het schoonmaken
pi_150630723
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:20 schreef spreading het volgende:

[..]

Mmm dat word dus het schoonmaken
Sterkte
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150630752
Schoonmaken moet hier ook nog. Even stofzuigen en het en der een doekje er over en dan vind ik het goed :P

Maar er komen straks mensen en die kunnen prima helpen O-)
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 13:47:14 #49
372645 spreading
pi_150631248
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sterkte
Dankje

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:28 schreef Puala het volgende:
Schoonmaken moet hier ook nog. Even stofzuigen en het en der een doekje er over en dan vind ik het goed :P

Maar er komen straks mensen en die kunnen prima helpen O-)
Ja hier ook hoor, maar de badkamer moet ook nog gedaan worden. En een wasje draaien. Daarnaast even wat spullen opbergen omdat er vanavond visite komt.
pi_150631386
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:47 schreef spreading het volgende:
[..]

Ja hier ook hoor, maar de badkamer moet ook nog gedaan worden. En een wasje draaien. Daarnaast even wat spullen opbergen omdat er vanavond visite komt.
Ah ok. Nee hier moeten er nog kleine dingen gebeuren. Vanavond 30 man over de vloer, dus het word toch wel vies dan :P
pi_150631650
Ik heb een e reader besteld O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150632037
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een e reader besteld O+
*O*
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 14:27:16 #53
372645 spreading
pi_150632356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Ah ok. Nee hier moeten er nog kleine dingen gebeuren. Vanavond 30 man over de vloer, dus het word toch wel vies dan :P
Dan is het inderdaad anders. Hier komen er een paar man eten. Dan moet het toch wat schoon zijn.
Had stiekem toch maar eest de foto`s gedaan. Dan kan ik zo in een keer door haha.
pi_150635316
Zucht die e reader ophalen. Zegt die verkoper ik zou het niet doen.. Oké dan..

Is schijnbaar de chip vervangen bij alle kobo readers en nu lopen ze heel vaak vast.

Even opgezocht op internet en ja hoor...

Dus we speuren weer even verder.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 16:56:39 #55
372645 spreading
pi_150635725
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht die e reader ophalen. Zegt die verkoper ik zou het niet doen.. Oké dan..

Is schijnbaar de chip vervangen bij alle kobo readers en nu lopen ze heel vaak vast.

Even opgezocht op internet en ja hoor...

Dus we speuren weer even verder.
Ow das minder. Maar op bijvoorbeeld tweakers kan je al veel info vinden :)

Zo ik ben er klaar voor *O* . Haat aan het huishouden, maarja het moet soms gebeuren.
pi_150635813
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:56 schreef spreading het volgende:

[..]

Ow das minder. Maar op bijvoorbeeld tweakers kan je al veel info vinden :)

Zo ik ben er klaar voor *O* . Haat aan het huishouden, maarja het moet soms gebeuren.
Ja wert ik komt ook wel goed, kan daar dan alleen altijd zo van balen :@
Veel plezier vanavond.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 maart 2015 @ 17:10:25 #57
372645 spreading
pi_150636120
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja wert ik komt ook wel goed, kan daar dan alleen altijd zo van balen :@
Veel plezier vanavond.
Ja dat snap ik, als je iets op het oog hebt dan wil je het ook zsm hebben.
Dankje
pi_150644820
Hallootjes! Vanavond mijn vriendin ook eindelijk aan de camera gekregen. Fuji XF1 is het geworden. De plaatselijke AH had deze voor ¤50 bij de heropening van vandaag. Dat is uiteraard een no-brainer. Ze wilde al een tijdje een simpele point-and-shoot :)
pi_150649289
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht die e reader ophalen. Zegt die verkoper ik zou het niet doen.. Oké dan..

Is schijnbaar de chip vervangen bij alle kobo readers en nu lopen ze heel vaak vast.

Even opgezocht op internet en ja hoor...

Dus we speuren weer even verder.
Wel fijn/netjes van die verkoper :)
pi_150649368
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wel fijn/netjes van die verkoper :)
Dat wel. Heb nu een Andere op het oog. Eens naar kijken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150649462
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat wel. Heb nu een Andere op het oog. Eens naar kijken.
Als je hem via internet besteld heb je ook nog 2 weken om hem te proberen en terug te sturen he ;)
pi_150649565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Als je hem via internet besteld heb je ook nog 2 weken om hem te proberen en terug te sturen he ;)
Dat is waar
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 15 maart 2015 @ 13:46:51 #63
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150660891
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht die e reader ophalen. Zegt die verkoper ik zou het niet doen.. Oké dan..

Is schijnbaar de chip vervangen bij alle kobo readers en nu lopen ze heel vaak vast.

Even opgezocht op internet en ja hoor...

Dus we speuren weer even verder.
Mijn vader heeft het inderdaad ook gehad. Die is er mee terug gegaan en kreeg zonder problemen een andere mee. Sindsdien geen problemen meer. Lijkt een beetje op een maandagmorgen lichting.

Wat heb je op het oog nu TP?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150678045
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:46 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Mijn vader heeft het inderdaad ook gehad. Die is er mee terug gegaan en kreeg zonder problemen een andere mee. Sindsdien geen problemen meer. Lijkt een beetje op een maandagmorgen lichting.

Wat heb je op het oog nu TP?
Haaij haaij,

Fijn dat hij nu wel een werkende heeft dan :)

Heb de icarus illumia gekocht :)
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2015 @ 06:15:47 #65
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150686758
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2015 @ 07:00:47 #67
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150686852
Vrooeeeeeeg. :W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150686857
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vrooeeeeeeg. :W
Ziek of een klus ver weg? :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2015 @ 08:08:13 #69
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150687138
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:02 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ziek of een klus ver weg? :P
Vriendinnetje gaat week naar Budapest dus even wegbrengen :O
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150687205
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Vriendinnetje gaat week naar Budapest dus even wegbrengen :O
Oh, da's wel een eindje rijden ja.
of breng je haar naar Schiphol?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2015 @ 08:19:00 #71
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150687228
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, da's wel een eindje rijden ja.
of breng je haar naar Schiphol?
Eindhoven, dus valt mee.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150687328
Goedemorgen :)
  maandag 16 maart 2015 @ 08:43:10 #73
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150687491
Goedemorgen :)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 16 maart 2015 @ 08:46:15 #74
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150687541
Mogguh!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150687996
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 maart 2015 @ 09:18:07 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150688041
Goedemorgen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150688200
De late Rembrandt-tentoonstelling in het Rijks was mooi, maar echt waan-zin-nig druk.. Wel lekker cashen voor het Rijksmuseum, al die mensen betalen immers nog 7,50 toeslag (bovenop de normale entree). Het is ze gegund overigens, het Rijks is prachtig O+ en ik kom er zo vaak dat ik m'n museumjaarkaart er al uit heb als ik alleen naar het Rijks zou gaan
  maandag 16 maart 2015 @ 09:32:50 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150688261
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:28 schreef DonJames het volgende:
De late Rembrandt-tentoonstelling in het Rijks was mooi, maar echt waan-zin-nig druk.. Wel lekker cashen voor het Rijksmuseum, al die mensen betalen immers nog 7,50 toeslag (bovenop de normale entree). Het is ze gegund overigens, het Rijks is prachtig O+ en ik kom er zo vaak dat ik m'n museumjaarkaart er al uit heb als ik alleen naar het Rijks zou gaan
Ik heb echt een hekel aan musea. Ben al een paar jaar niet meer in een museum geweest.

Zeker al die oude meesters trekken me niet. :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2015 @ 09:59:51 #79
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150688793
Moguh saam :)

Dat was een pittig weekendje, maar uiteindelijk zeer geslaagd :D
oa mijn eerste modelshoot gehad en er zijn zelfs redelijke resultaten uit gekomen :P
pi_150688818
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb echt een hekel aan musea. Ben al een paar jaar niet meer in een museum geweest.
Barbaar! o|O nee hoor, mag iedereen zelf weten Ook niet in Foam geweest? Huis Marseille? Fotomuseum Den Haag? Rotterdam? Er is zo veel leuks te zien!
quote:
Zeker al die oude meesters trekken me niet. :@
Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:05:09 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150688901
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

Barbaar! o|O nee hoor, mag iedereen zelf weten Ook niet in Foam geweest? Huis Marseille? Fotomuseum Den Haag? Rotterdam? Er is zo veel leuks te zien!
Nee, nee en nee. Ben wel in een aantal musea geweest, maar 't trekt me gewoon niet :P
quote:
[..]

Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.
Ik fotografeer niet zoveel meer, dus hoor niet meer bij we ;) Ik snap je punt wel, ik ben alleen nog een te grote fotonoob om daar van te kunnen leren :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150689027
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee, nee en nee. Ben wel in een aantal musea geweest, maar 't trekt me gewoon niet :P

[..]

Ik fotografeer niet zoveel meer, dus hoor niet meer bij we ;) Ik snap je punt wel, ik ben alleen nog een te grote fotonoob om daar van te kunnen leren :+
Het is hobby, voor de leuk, dus ik ga je natuurlijk niet verplichten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:16:15 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150689146
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het is hobby, voor de leuk, dus ik ga je natuurlijk niet verplichten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen. :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150689260
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen. :)
Oh, dan moet ik helaas afzeggen, Sloterdijk durf ik niet te komen :X Ik woon in Oud Zuid dus ik ben hartstikke pro-multiculti, alleen heb ik liever niet dat ze in mijn omgeving zo in het wild rondlopen :X
  maandag 16 maart 2015 @ 10:29:19 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150689442
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:21 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, dan moet ik helaas afzeggen, Sloterdijk durf ik niet te komen :X Ik woon in Oud Zuid dus ik ben hartstikke pro-multiculti, alleen heb ik liever niet dat ze in mijn omgeving zo in het wild rondlopen :X
Ik zit netjes in een kantoorpand hoor. De enige multiculti is een donkere jongen naast me. De rest van het bedrijf is blank _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150689715
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen. :)
en als het er helemaal wild aan toe gaat, kan je altijd nog met je fietspompje gaan zwaaien ~O>
pi_150689762
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:18 schreef kanovinnie het volgende:
Goedemorgen
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer wel dat het alleen maar goedemorgen posts zijn.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:43:39 #88
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150689846
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

:D _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 16 maart 2015 @ 10:54:18 #89
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150690138
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Joh :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150691564
Oh het is bijna tijd voor de goedemiddag O+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 maart 2015 @ 12:05:02 #92
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150692012
Goedemiddag!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2015 @ 12:07:50 #93
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150692091
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh het is bijna tijd voor de goedemiddag O+
Goedemiddag :W :P
pi_150692202
Goedemiiidddddaaaaaggg
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 maart 2015 @ 13:05:58 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150693853
Goedemiddag *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2015 @ 17:44:38 #96
18921 freud
Who's John Galt?
pi_150704585
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

Barbaar! o|O nee hoor, mag iedereen zelf weten Ook niet in Foam geweest? Huis Marseille? Fotomuseum Den Haag? Rotterdam? Er is zo veel leuks te zien!

[..]

Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.
Portrait gallery in London :~
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_150706185
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:44 schreef freud het volgende:

[..]

Portrait gallery in London :~
Daar doet m'n museumjaarkaart het niet :P

Ik zet hem op het to do-lijstje ^O^
pi_150706419
Goedeavond :W

Puala hoe was je feestje? :) Is het huis nog heel? :P
TP, hoe bevalt de reader? ;)
pi_150706759
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond :W

Puala hoe was je feestje? :) Is het huis nog heel? :P
TP, hoe bevalt de reader? ;)
Komt morgen met de post. Via bol besteld :)

Help me even onthouden dat ik nooit geen zaken ga doen met foto klein/camera.nl echt :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150707121
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Komt morgen met de post. Via bol besteld :)

Help me even onthouden dat ik nooit geen zaken ga doen met foto klein/camera.nl echt :')
Vertel (jouw ervaring) :)

Ik heb er vorig jaar wat gekocht, iets wat bijna niet kapot kan gaan (statief), verder durf ik er eigenlijk niks te kopen, ook al zijn ze goedkoper.. maar die reviews :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')