Heb je ook verschillende typen folie en platen in.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zal het meeste geluid tegen houden?
Kwestie: "wat ga ik vanavond eten" is bij deze ook opgelost...quote:
Haha lol smakelijk ^^quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kwestie: "wat ga ik vanavond eten" is bij deze ook opgelost...
Oke zoeken we tzt wel uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je ook verschillende typen folie en platen in.
Jammer wel dat het alleen maar goedemorgen posts zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef Uncle het volgende:
FOT! SC gaat als een malle de laatste paar dagen zeg...
Ik wil ook wel goedemiddag posten na 12'en hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer wel dat het alleen maar goedemorgen posts zijn.
Goeiiieeemmiddddddaaaaaaagggggquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil ook wel goedemiddag posten na 12'en hoor
Ik ga zo eens mailen. De oude kroegbaas van ons stamcafe van een aantal jaar terug heeft nu een restaurant. Aangezien de website vrij kaal is en ik wil oefenen zou het een mooie win-win situatie zijn. Moet hij wel willen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Interieurfotografie lijkt me heel tofIk moet eens oefenen op mijn eigen huis
![]()
Resultaten wel posten he?
hier ongeveerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geluksvogel. Waar ben je geweest?
Awesome! Mooie plaatjes gemaakt zeker?quote:
Nogal mooie plaatjes!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Awesome! Mooie plaatjes gemaakt zeker?
Hij bleef eerst hier in de wijk hangen de kaart.. Dacht al das dichtbij
Prachtig land!quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nogal mooie plaatjes!
Er komt hier wel eens een serie voorbij!
[..]
Prachtig land!
Ga je naar DA? Tof!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef Nalbandian het volgende:
Reservering voor 21 maart 14:00 is geregeld!
Tof!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef Nalbandian het volgende:
Reservering voor 21 maart 14:00 is geregeld!
Ik heb er zin inquote:
Ik zal m'n best doen om er een mooi verhaal van te gaan maken. Als je vragen hebt stel ze gerust hèquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:00 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Ik maak er waarschijnlijk een gezellig dagje Amsterdam van met mijn vriendin
!
Komt goedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen om er een mooi verhaal van te gaan maken. Als je vragen hebt stel ze gerust hè
Ja! En tof op de foto gezet ook!quote:
quote:
Komt goedquote:
Gaaf manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! En tof op de foto gezet ook!
[..]
[..]
Komt goedzitten echt geweldige foto's tussen
Eerst hetgeen waar je het meest tegenop zit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:36 schreef spreading het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik eerst ga doen. Foto`s bewerken, boodschappen of schoonmaken
Mmm dat word dus het schoonmakenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eerst hetgeen waar je het meest tegenop zit.
Dankjequote:
Ja hier ook hoor, maar de badkamer moet ook nog gedaan worden. En een wasje draaien. Daarnaast even wat spullen opbergen omdat er vanavond visite komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:28 schreef Puala het volgende:
Schoonmaken moet hier ook nog. Even stofzuigen en het en der een doekje er over en dan vind ik het goed
Maar er komen straks mensen en die kunnen prima helpen![]()
Ah ok. Nee hier moeten er nog kleine dingen gebeuren. Vanavond 30 man over de vloer, dus het word toch wel vies danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:47 schreef spreading het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor, maar de badkamer moet ook nog gedaan worden. En een wasje draaien. Daarnaast even wat spullen opbergen omdat er vanavond visite komt.
Dan is het inderdaad anders. Hier komen er een paar man eten. Dan moet het toch wat schoon zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ok. Nee hier moeten er nog kleine dingen gebeuren. Vanavond 30 man over de vloer, dus het word toch wel vies dan
Ow das minder. Maar op bijvoorbeeld tweakers kan je al veel info vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht die e reader ophalen. Zegt die verkoper ik zou het niet doen.. Oké dan..
Is schijnbaar de chip vervangen bij alle kobo readers en nu lopen ze heel vaak vast.
Even opgezocht op internet en ja hoor...
Dus we speuren weer even verder.
Ja wert ik komt ook wel goed, kan daar dan alleen altijd zo van balenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:56 schreef spreading het volgende:
[..]
Ow das minder. Maar op bijvoorbeeld tweakers kan je al veel info vinden
Zo ik ben er klaar voor. Haat aan het huishouden, maarja het moet soms gebeuren.
Ja dat snap ik, als je iets op het oog hebt dan wil je het ook zsm hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja wert ik komt ook wel goed, kan daar dan alleen altijd zo van balen
Veel plezier vanavond.
Wel fijn/netjes van die verkoperquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is schijnbaar de chip vervangen bij alle kobo readers en nu lopen ze heel vaak vast.
Als je hem via internet besteld heb je ook nog 2 weken om hem te proberen en terug te sturen hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat wel. Heb nu een Andere op het oog. Eens naar kijken.
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je hem via internet besteld heb je ook nog 2 weken om hem te proberen en terug te sturen he
Mijn vader heeft het inderdaad ook gehad. Die is er mee terug gegaan en kreeg zonder problemen een andere mee. Sindsdien geen problemen meer. Lijkt een beetje op een maandagmorgen lichting.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij haaij,quote:Op zondag 15 maart 2015 13:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het inderdaad ook gehad. Die is er mee terug gegaan en kreeg zonder problemen een andere mee. Sindsdien geen problemen meer. Lijkt een beetje op een maandagmorgen lichting.
Wat heb je op het oog nu TP?
Vriendinnetje gaat week naar Budapest dus even wegbrengenquote:
Oh, da's wel een eindje rijden ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vriendinnetje gaat week naar Budapest dus even wegbrengen
Eindhoven, dus valt mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, da's wel een eindje rijden ja.
of breng je haar naar Schiphol?
Ik heb echt een hekel aan musea. Ben al een paar jaar niet meer in een museum geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:28 schreef DonJames het volgende:
De late Rembrandt-tentoonstelling in het Rijks was mooi, maar echt waan-zin-nig druk.. Wel lekker cashen voor het Rijksmuseum, al die mensen betalen immers nog 7,50 toeslag (bovenop de normale entree). Het is ze gegund overigens, het Rijks is prachtigen ik kom er zo vaak dat ik m'n museumjaarkaart er al uit heb als ik alleen naar het Rijks zou gaan
Barbaar!quote:Op maandag 16 maart 2015 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan musea. Ben al een paar jaar niet meer in een museum geweest.
Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.quote:Zeker al die oude meesters trekken me niet.
Nee, nee en nee. Ben wel in een aantal musea geweest, maar 't trekt me gewoon nietquote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Barbaar!nee hoor, mag iedereen zelf weten Ook niet in Foam geweest? Huis Marseille? Fotomuseum Den Haag? Rotterdam? Er is zo veel leuks te zien!
Ik fotografeer niet zoveel meer, dus hoor niet meer bij wequote:[..]
Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.
Het is hobby, voor de leuk, dus ik ga je natuurlijk niet verplichtenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Ben wel in een aantal musea geweest, maar 't trekt me gewoon niet
[..]
Ik fotografeer niet zoveel meer, dus hoor niet meer bij weIk snap je punt wel, ik ben alleen nog een te grote fotonoob om daar van te kunnen leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is hobby, voor de leuk, dus ik ga je natuurlijk niet verplichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oh, dan moet ik helaas afzeggen, Sloterdijk durf ik niet te komenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen.
Ik zit netjes in een kantoorpand hoor. De enige multiculti is een donkere jongen naast me. De rest van het bedrijf is blankquote:Op maandag 16 maart 2015 10:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik helaas afzeggen, Sloterdijk durf ik niet te komenIk woon in Oud Zuid dus ik ben hartstikke pro-multiculti, alleen heb ik liever niet dat ze in mijn omgeving zo in het wild rondlopen
en als het er helemaal wild aan toe gaat, kan je altijd nog met je fietspompje gaan zwaaienquote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer wel dat het alleen maar goedemorgen posts zijn.
Johquote:
Goedemiddagquote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh het is bijna tijd voor de goedemiddag
Portrait gallery in Londonquote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Barbaar!nee hoor, mag iedereen zelf weten Ook niet in Foam geweest? Huis Marseille? Fotomuseum Den Haag? Rotterdam? Er is zo veel leuks te zien!
[..]
Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.
Komt morgen met de post. Via bol besteldquote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond![]()
Puala hoe was je feestje?Is het huis nog heel?
TP, hoe bevalt de reader?
Vertel (jouw ervaring)quote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Komt morgen met de post. Via bol besteld
Help me even onthouden dat ik nooit geen zaken ga doen met foto klein/camera.nl echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |