abonnement Unibet Coolblue
pi_150590129
Morgen naar het Rijksmuseum, we hebben kaartjes voor de late Rembrandt-tentoonstelling.
pi_150590141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Trap ontkleden, latexen, UTP kabel naar boven trekken, Access point configureren. Dan housewarming, zondag uitslapen en lekker luieren denk ik
Goeie planning :7
pi_150590149
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:28 schreef DonJames het volgende:
Morgen naar het Rijksmuseum, we hebben kaartjes voor de late Rembrandt-tentoonstelling.
Ik ben erg benieuwd wat je er van vind. Ik wil er ook nog een keertje heen :Y
pi_150590522
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:28 schreef DonJames het volgende:
Morgen naar het Rijksmuseum, we hebben kaartjes voor de late Rembrandt-tentoonstelling.
Tof! Wij willen ook nog altijd eens naar het rm
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150590584
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tof! Wij willen ook nog altijd eens naar het rm
Het Rijks zelf kom ik wel vaker, zo om de maand ongeveer. Ik heb een museumjaarkaart en woon in Amsterdam, dus dan kan je ook gewoon op een zaterdagmiddag om 4 uur even een uurtje gaan. Ideaal :)
pi_150590767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:45 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het Rijks zelf kom ik wel vaker, zo om de maand ongeveer. Ik heb een museumjaarkaart en woon in Amsterdam, dus dan kan je ook gewoon op een zaterdagmiddag om 4 uur even een uurtje gaan. Ideaal :)
Oh dat is wel relaxed. Staan er echt altijd van zulke rijen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150590813
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat is wel relaxed. Staan er echt altijd van zulke rijen?
Rijks valt wel mee, die hebben echt een enorme capaciteit. Van Goghmuseum staat wel altijd een rij van minimaal 100 meter :')
  FOK!fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 09:53:40 #233
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150590816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:25 schreef Puala het volgende:
Zo. Bijna weekend.

Tijd voor weekendplannen. Wie bied?
Morgen voor het eerst sinds tijden een modellenshoot, kijken hoe of wat dat gaat worden :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:28 schreef DonJames het volgende:
Morgen naar het Rijksmuseum, we hebben kaartjes voor de late Rembrandt-tentoonstelling.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wat je er van vind. Ik wil er ook nog een keertje heen :Y
Is een aanrader hoor. Heel mooi overzicht. Tipje: neem je smartphone met oordopjes mee en installeer de Rijksmuseum App. Bij een aantal schilderijen krijg je extra uitleg :)

Ben er twee weken geleden geweest met mijn werk, maar was toen te druk, helaas :)
pi_150591048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:45 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het Rijks zelf kom ik wel vaker, zo om de maand ongeveer. Ik heb een museumjaarkaart en woon in Amsterdam, dus dan kan je ook gewoon op een zaterdagmiddag om 4 uur even een uurtje gaan. Ideaal :)
Hadden wij een paar jaar bij blijdorp dat toen nog op 5 minuten fietsen van huis was... Dan kon op zondag middag om 4 uur nog even snel een ijsje halen bij de rode panda's terwijl alle andere bezoekers uitgeput naar huis gaan :)
pi_150591073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Uncle het volgende:

[..]

Hadden wij een paar jaar bij blijdorp dat toen nog op 5 minuten fietsen van huis was... Dan kon op zondag middag om 4 uur nog even snel een ijsje halen bij de rode panda's terwijl alle andere bezoekers uitgeput naar huis gaan :)
Rode panda's :? Staan die naast de vliegende biggen, net achter de roze olifanten?
pi_150591101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

Rode panda's :? Staan die naast de vliegende biggen, net achter de roze olifanten?
pi_150591118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

Rode panda's :? Staan die naast de vliegende biggen, net achter de roze olifanten?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kleine_panda
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150591240
Welke idiote bioloog zag dat beest voor het eerst en dacht "Goh, ja, dat lijkt best wel een beetje op een pandabeer"? :')
pi_150591467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef DonJames het volgende:
Welke idiote bioloog zag dat beest voor het eerst en dacht "Goh, ja, dat lijkt best wel een beetje op een pandabeer"? :')
quote:
The word “panda” was actually created for the red panda! The Red panda was given the name “panda” which derived from the Nepalese words: “nigalya ponya” meaning “bamboo eater.”
pi_150591616
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:19 schreef Uncle het volgende:

[ afbeelding ]
^O^ Weer wat geleerd!
  FOK!fotograaf vrijdag 13 maart 2015 @ 10:54:27 #241
372645 spreading
pi_150592308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:25 schreef Puala het volgende:
Zo. Bijna weekend.

Tijd voor weekendplannen. Wie bied?
Fotos bewerken, voetballen en kijken of ik een zaak kan benaderen om een keer te oefenen met interieurfotografie. Lijkt me namelijk tof om een keer te doen. Daar naast is het weer een keer tijd om men camera weer op te pakken.

Rijksmuseum klinkt altijd goed. Alleen jammer dat het op meer dan een uur rijden ligt vanaf hier.
pi_150592378
Morgen ochtend met een vriend naar een huis kijken. Die gaat ook naar het dorp verhuizen waar wij heen gaan verhuizen.

In de middag met hem even naar de kapper denk ik.

In de middag en avond naar schoonouders. Zondag naar mijn broertje want die is zaterdag jarig. (Klinkt logisch he ^^)
I solemnly swear i'm up to no good
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 13 maart 2015 @ 12:20:53 #243
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_150594834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef DonJames het volgende:
Welke idiote bioloog zag dat beest voor het eerst en dacht "Goh, ja, dat lijkt best wel een beetje op een pandabeer"? :')
Op Madagascar schijnen ooit biologen met inheemsen op pad te zijn geweest die hen wezen op een tot dan toe onbekende diersoort (ik weet niet meer zo een twee drie welke het was). Zodra ze er een zagen riepen de inheemsen iets dat door de biologen werd opgevat als de ter plaatse gebruikte benaming en ze besloten het beestje dan ook die naam te geven.
Uiteindelijk bleken de inheemsen niet de soortnaam te hebben geroepen maar iets in de orde van 'Kijk, daar heb je er een'. :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 13 maart 2015 @ 12:22:45 #244
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_150594883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:25 schreef Puala het volgende:
Zo. Bijna weekend.

Tijd voor weekendplannen. Wie bied?
Ik heb nog een paar leuke stukken oud glas liggen die even wat plaatjes willen maken.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:26:12 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150594969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Op Madagascar schijnen ooit biologen met inheemsen op pad te zijn geweest die hen wezen op een tot dan toe onbekende diersoort (ik weet niet meer zo een twee drie welke het was). Zodra ze er een zagen riepen de inheemsen iets dat door de biologen werd opgevat als de ter plaatse gebruikte benaming en ze besloten het beestje dan ook die naam te geven.
Uiteindelijk bleken de inheemsen niet de soortnaam te hebben geroepen maar iets in de orde van 'Kijk, daar heb je er een'. :')
Variant op?
Hoe komt de kangoeroe aan zijn naam?
Meneer Cook was aan het verkennen in het australische binnenland, en ziet een kangoeroe voorbij komen. Hop Hop Hop
Hij was stomverbaast over dit beest en ziet een inboorling tegen een boom leunen. Hij loopt op hem af en zegt tegen hem: I Say, old chap, would you be as kind as to tell me what kind of animal that is, hopping over there, there´s a good chap, Hmmm, well, be a sports, old fellow, do speak up, what what, eh?
De inboorling zei tegen hem zoiets als: Kan goe roe
Cook: Kangaroo, hey, well, much obliged, toedelpips. en schreef het hele verhaal over die maffe beesten in zijn logboek.

In de jaren dertig van de 20ste eeuw deden taalkundigen onderzoek naar australische talen, en in noord oost australie betekend Kan Goe Roe, zoveel als " Wat lul jij nou?"
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:08:06 #246
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150596353
Goffer... afspraak met de boekhouder, dus hup in de auto en naar zijn huis. Half uur wachten, ik was wat vroeg: geen spoor te bekennen. Appje: "Ben je al onderweg?"Appje terug "Ja hoor, sta zelfs al voor de deur"..

Uh-oh. Staat hij bij mij voor de deur en ik bij hem. 45 minuten van elkaar verwijderd. Goed, dat gaat hem dus niet meer worden vandaag :X :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150596475
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Morgen voor het eerst sinds tijden een modellenshoot, kijken hoe of wat dat gaat worden :D

[..]

[..]

Is een aanrader hoor. Heel mooi overzicht. Tipje: neem je smartphone met oordopjes mee en installeer de Rijksmuseum App. Bij een aantal schilderijen krijg je extra uitleg :)

Ben er twee weken geleden geweest met mijn werk, maar was toen te druk, helaas :)
Mogen we resultaten zien? ^O^
pi_150596497
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef spreading het volgende:

[..]

Fotos bewerken, voetballen en kijken of ik een zaak kan benaderen om een keer te oefenen met interieurfotografie. Lijkt me namelijk tof om een keer te doen. Daar naast is het weer een keer tijd om men camera weer op te pakken.

Rijksmuseum klinkt altijd goed. Alleen jammer dat het op meer dan een uur rijden ligt vanaf hier.
Interieurfotografie lijkt me heel tof :Y Ik moet eens oefenen op mijn eigen huis :7
Resultaten wel posten he? :9
pi_150596516
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen ochtend met een vriend naar een huis kijken. Die gaat ook naar het dorp verhuizen waar wij heen gaan verhuizen.

In de middag met hem even naar de kapper denk ik.

In de middag en avond naar schoonouders. Zondag naar mijn broertje want die is zaterdag jarig. (Klinkt logisch he ^^)
Ben benieuwd naar het huis ^O^

Verder weer een druk weekend zoals normaal bij je :P
pi_150596523
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef Merlijn het volgende:
Goffer... afspraak met de boekhouder, dus hup in de auto en naar zijn huis. Half uur wachten, ik was wat vroeg: geen spoor te bekennen. Appje: "Ben je al onderweg?"Appje terug "Ja hoor, sta zelfs al voor de deur"..

Uh-oh. Staat hij bij mij voor de deur en ik bij hem. 45 minuten van elkaar verwijderd. Goed, dat gaat hem dus niet meer worden vandaag :X :X
Lol _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')