Lekker zo'n haas!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:05 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ja ben wel blij met m'n tijd, ging wel prima. Laatste stuk wel zwaar, relatief veel omhoog d laatste 5 km. Gelukkig nam Jero me op sleeptouw de laatste 2 km
Niet heel technisch, redelijk normale wandelpaden, wel een erg mooie omgeving. Al hangt het af wat je definitie is van technisch, we hadden het er toevallig voor de start nog over met Guard
Mijn conclusie was: tis pas een technisch parcours als je op je bek gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:05 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ja ben wel blij met m'n tijd, ging wel prima. Laatste stuk wel zwaar, relatief veel omhoog d laatste 5 km. Gelukkig nam Jero me op sleeptouw de laatste 2 km
Niet heel technisch, redelijk normale wandelpaden, wel een erg mooie omgeving. Al hangt het af wat je definitie is van technisch, we hadden het er toevallig voor de start nog over met Guard.
En terecht, het zag er nog allemaal lekker soepel uit bij de finishquote:
Dan heb ik een technische enkel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn conclusie was: tis pas een technisch parcours als je op je bek gaat.
Voor Yur wel hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn conclusie was: tis pas een technisch parcours als je op je bek gaat.
Voor mij was dit dus niet technisch
Ja lijkt me goed te doen, ik hou wel van de afwisseling in het parcours, beter dan de eentonigheid van asfalt. Heuvels vallen ook goed mee, alleen die kuil met mulzand op t eind was ff lastig.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:12 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Lekker zo'n haas!
Is het te doen voor iemand die normaal alleen op asfalt loopt?
Zin in!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:37 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga morgen 5 doen, met Gup![]()
En dan Gogo binnenjuichen op de 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |