SPOILER: Gisteren bij de KuulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ditquote:Op zondag 15 maart 2015 08:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Succes Stevenslopers! Benieuwd hoe deze nieuwe loop is.
Jullie zijn er denk ik eerder. Wij rijden half 11 hier weg.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Serinde en ik hebben op het station afgesproken in ieder geval.
Ik reis gratis op vertoon van m'n startnummer, en de buschauffeur wenste me succesmèt voornaam, want die staat er natuurlijk op
Dan zijn wij er al, als alles meezit met het OVquote:Op zondag 15 maart 2015 09:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Jullie zijn er denk ik eerder. Wij rijden half 11 hier weg.
quote:Op zondag 15 maart 2015 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Serinde en ik hebben op het station afgesproken in ieder geval.
Ik reis gratis op vertoon van m'n startnummer, en de buschauffeur wenste me succesmèt voornaam, want die staat er natuurlijk op
Welkom! Volgens mij heb ik je gisteren wel gezien jaquote:Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef Ayreon84 het volgende:
Hoi, via google kwam ik op dit topic. Ik heb gister ook de Sallandtrail gelopen en mijn debuut gemaakt op een ultra afstand, 50 km in 6:04:08. Na vorig jaar 25 km Salland te hebben gedaan, wist ik dat ik daar mijn eerste ultra wilde gaan lopen. Perfect georganiseerd, uitstekende accommodatie met zwembad en aardige vrijwilligers.
Na zo'n 33 km haalde de winnaar van de 75 km, Jero, mij in. Nog bedankt voor de aanmoediging. 😁
Nu maar even een paar weken rust, en dan weer nieuwe doelen stellen.
http://www.mijninschrijvi(...)6&var2=1426344715029
quote:Op zondag 15 maart 2015 08:28 schreef Guard het volgende:
SPOILER: Gisteren bij de KuulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi en welkom!quote:Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef Ayreon84 het volgende:
Hoi, via google kwam ik op dit topic. Ik heb gister ook de Sallandtrail gelopen en mijn debuut gemaakt op een ultra afstand, 50 km in 6:04:08. Na vorig jaar 25 km Salland te hebben gedaan, wist ik dat ik daar mijn eerste ultra wilde gaan lopen. Perfect georganiseerd, uitstekende accommodatie met zwembad en aardige vrijwilligers.
Na zo'n 33 km haalde de winnaar van de 75 km, Jero, mij in. Nog bedankt voor de aanmoediging. 😁
Nu maar even een paar weken rust, en dan weer nieuwe doelen stellen.
http://www.mijninschrijvi(...)6&var2=1426344715029
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |