en maandag-vrijdag is dat ook deels uit dienst, maar jan het treinverkeer er via enkelspoor langsquote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef b2py het volgende:
2016 vanaf 23 april tot en met 17 oktober ieder weekend Arnhem - Oberhausen plat
Ook als je relatief dicht bij woont kan het al een drama zijn met de trein.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:37 schreef James1988 het volgende:
En "Ik woon aan de andere kant van het land" lijkt me een mooie aanvulling. Als Fles met de auto zou komen zou hij denk ik net zo vaak vertraagd zijn door files
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:12 schreef b2py het volgende:
Overzichtskalender werkzaamheden 3e spoor Zevenaar - Emmerich - Oberhausen 2015
Overzichtskalender werkzaamheden ten behoeve van 3e spoor Zevenaar – Emmerich – Oberhausen 2015 - 2017.
Folder 3e spoor Duitsland
Folder over de aanleg van een derde spoor in Duitsland.
Oei, die moet wel vet in mijn agenda dan, thxquote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef b2py het volgende:
2016 vanaf 23 april tot en met 17 oktober ieder weekend Arnhem - Oberhausen plat
Ah, had ik gemist..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:28 schreef bork het volgende:
[..]In het vorige topic had ik daar wat filmpjes van gepost (of deze)
Regenval enzo..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef derLudolf het volgende:
Wtf, ze zijn in Arnhem het dak van die 'brug' aan het isoleren. Wat een onzin. Het is een ruimte die aan alle kanten open is, de warmte/kou kan dus alle kanten op
Wat heeft dat met isolatie te maken? Is er veel lawaai als het regent? Het was steenwol dus dat dempt geluid goed, maar dat lijkt me alsnog overbodig.quote:
Meer dat het er niet doorheen gaat lekken lijkt me als het om een dakconstructie gaat..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat heeft dat met isolatie te maken? Is er veel lawaai als het regent? Het was steenwol dus dat dempt geluid goed, maar dat lijkt me alsnog overbodig.
Ik woon in Breda en werk bij een klant in Den Haag, eigenlijk heb ik niet zo vaak problemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook als je relatief dicht bij woont kan het al een drama zijn met de trein.
Ik reis regelmatig van Gouda naar Delft Zuid. Ik hoef niet door de tunnel in Delft, ik hoef niet langs Utrecht. En toch heb ik er last van als er weer eens iets in de tunnel is of een computer het weer niet doet in Utrecht
Regen gaat dwars door dat spul heen. Ze monteerden het steenwol onder damwandplaten, dus dat daar hoort geen water door te komenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Meer dat het er niet doorheen gaat lekken lijkt me als het om een dakconstructie gaat..
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:57 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Hokuriku Shinkansen vandaag in dienst gesteld. (Extensie van Nagano Shinkansen naar Hokuriku prefectuur)
twitter:ProRail twitterde op maandag 16-03-2015 om 13:21:44Nadat we er nog wat takjes in hebben gelegd, hebben de Rotterdamse #ooievaars ons bouwwerk geadopteerd! http://t.co/y1hXEtc4vw reageer retweet
Het blijft een gek volk somsquote:Op maandag 16 maart 2015 11:57 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Hokuriku Shinkansen vandaag in dienst gesteld. (Extensie van Nagano Shinkansen naar Hokuriku prefectuur)
Die reactie van de Japannersquote:Op maandag 16 maart 2015 11:57 schreef Belastinginspecteur het volgende:
De Thalys is dan ook geen Nederlands product. En bij de eerste Fyra V250 (ook niet echt een Nederlands product) nam iedereen alleen maar zoveel mogelijk afstand om rondvliegende bodemplaten te ontwijken.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die reactie van de JapannersZo zag ik de Nederlanders niet bij de eerste Thalys over de hsl
Inderdaad het is altijd een gek volk!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens even heel snel normaal
De eerste reizigersrit met de V250 was wel grappig aangekleed met mensen die in jaren '50-kostuums cupcakejes uitdeelden.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De Thalys is dan ook geen Nederlands product. En bij de eerste Fyra V250 (ook niet echt een Nederlands product) nam iedereen alleen maar zoveel mogelijk afstand om rondvliegende bodemplaten te ontwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |