Dat is de eer van de jongste zijn.quote:
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is de eer van de jongste zijn.
Daar lijkt het wel opquote:
Dit staat toch ook wel verbazingwekkend hoog. In de top 2000 haalt dit net de 1000.quote:
The Cure, The Cult, The The, The Smiths, Killing Joke.quote:
Ja het duurde 2 minuten, ik dacht dat er niemand anders meer zou komen die m ging openenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vorige wilde ik niet openen omdat de OP verdween, sloopt mexi 'm er nu alsnog uit
Omdat hier eerder vooral vaste luisteraars van Radio 2 hebben gestemd, terwijl voor de Top 2000 heel veel mensen stemmen die normaal een andere zender luisteren?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat toch ook wel verbazingwekkend hoog. In de top 2000 haalt dit net de 1000.
Ik vraag me toch af hoe dat komt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Cure, The Cult, The The, The Smiths, Killing Joke.
Nouja. Dat is wel heel erg mainstream inderdaad.
stem dan ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef D.Rose het volgende:
Maar 1 keer OMD in de lijst, en niet eentje uit mijn top 3
Zou Killing Joke daardoor echt beter voor de dag komen? Is niet echt R2-profiel. Dan denk ik eerder aan OMD of Fleetwood Mac.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat hier eerder vooral vaste luisteraars van Radio 2 hebben gestemd, terwijl voor de Top 2000 heel veel mensen stemmen die normaal een andere zender luisteren?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:00 schreef Karina het volgende:
Topic gaat eventjes een paar seconden dicht, dat is de truuk waarmee ik als het goed is de OP terug kan zetten.
En dat werkte dus
Toevallig was het laatst ook in NWS, ik probeerde toen een OP terug te zetten en dat lukte maar niet (ook steeds blanco). Specularium vertelde toen dat als je het topic eerst op slot zet en het dan probeert het wel lukt , was hij toevallig een keer achtergekomen.quote:
Braaf modje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:00 schreef Karina het volgende:
Topic gaat eventjes een paar seconden dicht, dat is de truuk waarmee ik als het goed is de OP terug kan zetten.
En dat werkte dus
Fok! logicaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig was het laatst ook in NWS, ik probeerde toen een OP terug te zetten en dat lukte maar niet (ook steeds blanco). Specularium vertelde toen dat als je het topic eerst op slot zet en het dan probeert het wel lukt , was hij toevallig een keer achtergekomen.
Wat de reden erachter is... geen idee
Maar waar hoor je Killing Joke anders nogal eens voorbijkomen? Niet op Q of Sky in elk geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Killing Joke daardoor echt beter voor de dag komen? Is niet echt R2-profiel. Dan denk ik eerder aan OMD of Fleetwood Mac.
3fm.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar waar hoor je Killing Joke anders nogal eens voorbijkomen? Niet op Q of Sky in elk geval.
ik heb nog niet verder gekeken, heb er 2 gehoord, nummer 3 komt zeker weten nogquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Er staan maar 2 van mijn lijstje van 10 in de uiteindelijke lijst.
I am not amused.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |