Ik ben blond met groene ogen, moet lukken tochquote:
3xquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wees blij Sammz, wees blij. Ik heb het ooit 3 keer binnen een tijdsbestek van een jaar gehad en begon me toen wel zorgen te maken over of het misschien Crohn oid was. Maar blijkbaar was het botte pech
Nep-übermensch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blond met groene ogen, moet lukken toch?
Ja, geen blauwe ogen.quote:
Ik vond Thailand echt misselijkmakend. Zoveel van die ranzige (dikke) buitenlanders met jonge grietjes...quote:
Even kleurlenzen kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, geen blauwe ogen.
Al heb jij dan mogelijk wel weer de 'goede verhoudingen'.
Ik ook niet tot een paar jaar terug. Just saying...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blond met groene ogen, moet lukken toch?
[..]
3x. Ik ben ook blij, ben nooit heel ziek.
Ooooh, daar moet ik dus heen!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond Thailand echt misselijkmakend. Zoveel van die ranzige (dikke) buitenlanders met jonge grietjes...
Het duurt nog een paar jaar voor ik op jouw leeftijd ben denk ik zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet tot een paar jaar terug. Just saying...
Daar kan Thailand niet zoveel aan doen opzichquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond Thailand echt misselijkmakend. Zoveel van die ranzige (dikke) buitenlanders met jonge grietjes...
Je hebt nog even te gaan ja voordat je zo goed gerijpt bent als ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het duurt nog een paar jaar voor ik op jouw leeftijd ben denk ik zo.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond Thailand echt misselijkmakend. Zoveel van die ranzige (dikke) buitenlanders met jonge grietjes omgebouwde jongetjes..
Ik las wat andersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt nog even te gaan ja voordat je zo goed gerijpt bent als ik
Ik zat in Bangkok. Vond het in ieder geval opvallend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kan Thailand niet zoveel aan doen opzich.
Ik vond het meevallen, ligt er echt aan waar je heengaat, Phuket is idd walgelijk, dat is echt idd precies het beeld dat jij hebt.
Maar Bangkok is al een stuk normaler, gewoon een drukke stad. En als je naar de eilanden gaat is het al helemaal niet meer zo ranzig, wel ranzig, maar meer Cherso-ranzig en niet pedo-ranzig.
Ook vast jaquote:
Wat dan?quote:
Vergeleken met Phuket is Bangkok een kloosterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zat in Bangkok. Vond het in ieder geval opvallend.
Zit ook niet te wachten op van die Cherso-types. We hebben een toffe uitstap gemaakt naar ayutthaya. Daar was het verrassend toeristenarm.
Daar ga je mij dan ook nooit vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeleken met Phuket is Bangkok een klooster.
Allochtoon!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb blauwe ogen
Maar geen blond haar
Wel Duits bloed ergens
Excuses.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even kleurlenzen kopen.
Oh dear, goede verhoudingen.
Er valt niet veel te pijpen bij mijquote:
Sue me!quote:
Megaclitquote:
quote:
I know.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik zei ook niet dat het ergens op sloeg verder.
En nachtmerries over superclitten vannacht...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know.
Mijn fantasie sloeg even op hol. Dat heb ik wel eens
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know.
Mijn fantasie sloeg even op hol. Dat heb ik wel eens
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nachtmerries over superclitten vannacht...
Staat je goedquote:
Dat is wel erg ja. Sommigen zijn ook wel realitief saai hier, of nouja.. er moet eerst wat drank in voordat het echt gezellig wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn zo suf dat ze in de kroeg melk drinken. Zo ongeveer.
Het ergste deel zal ik niet vertellen...quote:
Waar zal ik beginnen...quote:
Dank uquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ergste deel zal ik niet vertellen...
Nergens, je hebt me al 10 jaar niet gezien, dus je hebt geen ideequote:
Ik denk dat mijn jurken je wat vreemd staan...quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, van mij hoef je niet aan het werk
Enig idee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens, je hebt me al 10 jaar niet gezien, dus je hebt geen idee.
Kan prima in Thailandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn jurken je wat vreemd staan...
In Amsterdam kijkt er ook niemand van op hoorquote:
Ik kan het niet alleenquote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Amsterdam kijkt er ook niemand van op hoor.
Terecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amsterdam
Zo, hebben we die ook weer gehad
Ik moet helemaal niks nee. Maar ik wil welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom moet je aan het werk? Nergens voor nodig
Logischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amsterdam
Zo, hebben we die ook weer gehad
Misschien moet jij dan maar mee en ze voor hem dragenquote:
Zo onzichtbaar is het niet, kijk er toch continu tegenaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks nee. Maar ik wil wel
De onzichtbare FOK! houdt me alleen vast
Ik denk niet dat HW daar blij mee gaat zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan maar mee en ze voor hem dragen
Dat is wat je ziet, en niet zo gevaarlijk. Maar onder de zichtbare laag loert de verslaving...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo onzichtbaar is het niet, kijk er toch continu tegenaan
Maar dat ligt niet aan fok.. dat ben je zelfquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wat je ziet, en niet zo gevaarlijk. Maar onder de zichtbare laag loert de verslaving...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat HW daar blij mee gaat zijn.
Ja, maar ik wil iemand/iets de schuld gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan fok.. dat ben je zelf
Waarom niet gewoon mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil iemand/iets de schuld geven
Jezelfquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil iemand/iets de schuld geven
Nou, ik wil niet naar Thailandquote:
quote:
Het is altijd een ander hequote:
Maar dat staat los van HWquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet naar Thailand. Dat als eerste.
Blondquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef Samzz het volgende:
Je afvragen waarom het geluid het niet doet terwijl deze uitstaat.
Nou, ik kan niet in zijn hoofd kijkenquote:
Het trekt me niet echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou je niet naar Thailand willen, mooi land hoor, en je kan het ook 100% rans-vrij maken als je dat wil.
Dat kan natuurlijkquote:
Ga, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Maar zoals ik al 100 keer heb gezegd, ik moet nu toch echt een keer naar Japan.
Ja, dat zegt iedereenquote:
Zou hij een kans laten liggen op stap te gaan met een schone deerne?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Dus ik weet het niet. Ik denk het.
Zorgwekkend...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind One Direction leuk. Wat is dit...
Genoeg Japanners daarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen. Maar feit blijft dat ik niet van alleen reizen hou
.
Miss wil vast mee naar Japan. Japan lijkt me wel tof om eens mee te maken, ergens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen. Maar feit blijft dat ik niet van alleen reizen hou
.
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou hij een kans laten liggen op stap te gaan met een schone deerne?
Ja, vond ik ook al.quote:
Truequote:
Ja, dus? Er gaan elke dag mensen naar Japan, zie je mij huilen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat Air en ik naar Japan gaan, en dat we dan Samzz lekker meenemen
Oh, dat is liefquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat Air en ik naar Japan gaan, en dat we dan Samzz lekker meenemen
Ik zou zo meegaan ja. Onder andere omstandighedenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miss wil vast mee naar Japan. Japan lijkt me wel tof om eens mee te maken, ergens.
[..]
Je weet maar nooit.
[..]
Ja, vond ik ook al.
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Er gaan elke dag mensen naar Japan, zie je mij huilen?.
Mwa, ik niet... Er staan andere landen hoger op mijn lijstjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou zo meegaan ja. Onder andere omstandigheden
Ze gaan je geweldig vinden daar. Blond enzoquote:
Dan zet ik NU de webcam weer uitquote:
Welke?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik niet... Er staan andere landen hoger op mijn lijstje.
Oh jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze gaan je geweldig vinden daar. Blond enzo
Afrika, Australië en Amerikaquote:
Air vinden ze ook geweldig. Groot enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Afrika, Australië en Amerika.
Nog niet echt. Wil eerst van de zomer terug naar Romequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air vinden ze ook geweldig. Groot enzo
Maar eigenlijk vinden de kinderen en jongeren alle buitenlanders wel geweldig. Genoeg fotomomenten enzo gehad
Nog specifieke plekken die bovenaan de lijst staan?
Aaaaaaw, jeugdherinneringenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niet echt. Wil eerst van de zomer terug naar Rome. Lekker retro, zoals in de brugklas.
Ja. Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog over de periode waarin ik ga. Najaar is misschien beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaaw, jeugdherinneringen
Is het niet te warm daar in de zomer?
Ik hou wel van warmte, maar die stadse zomerhitte in dat soort landen ontneemt me altijd het voluit kunnen genieten van alles wat er te zien en doen is. Zwoele warmte is beter. Najaar jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog over de periode waarin ik ga. Najaar is misschien beter.
Ik wil dan ook naar Afrika voor de natuur, niet voor de hellholesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Afrika trekt mij dan totaal weer niet. Ik hou best van druk en chaotisch,maar niet van hellholes en echt pure armoede. En nee, dat is niet overal in Afrika, maar het zal niet mijn eerste keuze zijn.
Ik was vorig jaar oktober naar Malta, is ook erg mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmte, maar die stadse zomerhitte in dat soort landen ontneemt me altijd het voluit kunnen genieten van alles wat er te zien en doen is. Zwoele warmte is beter. Najaar ja
Dat heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Afrika trekt mij dan totaal weer niet. Ik hou best van druk en chaotisch,maar niet van hellholes en echt pure armoede. En nee, dat is niet overal in Afrika, maar het zal niet mijn eerste keuze zijn.
Snap ik, ik ben niet zo'n natuurliefhebberquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dan ook naar Afrika voor de natuur, niet voor de hellholes.
Hoe warm is het daar dan nog?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar oktober naar Malta, is ook erg mooi. Ik wil nog een keer, heb nog niet de helft gezien van wat er te zien is
.
Ik wel, maar niet die natuurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben niet zo'n natuurliefhebber.
Nou ja, ik vind het wel mooi hoor, ook in Thailand, maar meer dan een paar uur kan ik me niet vermaken met mooie landschappenquote:
En bier!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel mooi hoor, ook in Thailand, maar meer dan een paar uur kan ik me niet vermaken met mooie landschappen.
Ik neig dan al weer snel naar de stad etc.
Thaise manwijvenquote:
Voornamelijk zichzelf zoekende backpackende zweedse meisjesquote:
Ook allemaal kerelsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk zichzelf zoekende backpackende zweedse meisjes.
Gelukkig kan dat allemaal tegenwoordigquote:
Volgens mij kon dat altijd alquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat allemaal tegenwoordig
Ja, maar brandstapel enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat altijd al.
Maar dan was de operatie wel echt heel goed gelukt.
One way to get me hotquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar brandstapel enzo
Dat kunnen ze in Thailand wel. Damn, die kerels zijn echt net vrouwen
Geil, brandstapelseksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
One way to get me hot.
Jawel, maar toch is het bij blanke meisjes anders denk ik.
Don't knock it 'till you tried itquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geil, brandstapelseks
Ik denk dat je gelijk hebt ja. Maar toch, kunstenaars die artsen daar hoor
Ik ben wel in voor wat meer dan missionaris, maar ik heb grenzen...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't knock it 'till you tried it.
Jawel, ik heb ze ook wel gezien/gesproken, ook een avond met een ladyboy op het terras gezeten, als je er gewoon relaxed mee omgaat is het best lachen hoor. Die zijn zo fucked up.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor wat meer dan missionaris, maar ik heb grenzen...
Fucked up in welke zin?
Ik had het niet achter je gezochtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Gewoon, het is een levenstijl daar incl gewoontes etc, ze gedragen zich gewoon enorm opdringerig in het begin, maar als je ze "aanpakt" worden ze opeens heel onderdanig, maar wel weer met een knipoog, gaan ze allerlei dingen voor je doen als andere toeristen "versieren" voor je etc.
Ja, is het ook, maar voor een paar uurtjes wel vermakelijk, en het hoort er toch een beetje bijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het niet achter je gezocht
Klinkt dodelijk vermoeiend
Ik ben blij dat ik een vrouw ben en verschoond kan blijven van dat soort onzinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, is het ook, maar voor een paar uurtjes wel vermakelijk, en het hoort er toch een beetje bij.
Ze gaan nooit te ver hoor, tenminste niet meegemaakt, ze maken je soms een beetje ongemakkelijk, maar als je echt niet gediend bent gaan ze ook wel echt weg.
Nee, jij krijgt gewoon de geile toeristen achter je aan, stukken beterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een vrouw ben en verschoond kan blijven van dat soort onzin
Nooit last van. Ik ben geen knappe Zweedsequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt gewoon de geile toeristen achter je aan, stukken beter.
Nee, zweeds ben je idd nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit last van. Ik ben geen knappe Zweedse
Knap ook nietquote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Knap ook niet
Zeker niet als ik al backpackend op vakantie ben
Klopt. Jij hebt mij nooit op vakantie gezienquote:
Wel in het voor jou buitenlandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Jij hebt mij nooit op vakantie gezien
Dat lijkt me echt kut. 95% is vast niets en als jij iemand leuk vind is het vast weer niet wederzijds, zie je die 10 min later met een anderquote:
Heb het twee keer eerder gedaan, het is vooral erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut. 95% is vast niets en als jij iemand leuk vind is het vast weer niet wederzijds, zie je die 10 min later met een ander.
Waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb het twee keer eerder gedaan, het is vooral erg vermoeiend.
Had toch niets te doen. En ik had 35 euro over. Ofzo. En ik me maar afvragen waar al dat geld de hele tijd blijft.quote:
35 euro, de tandjes, das lekker cashenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Had toch niets te doen. En ik had 35 euro over. Ofzo. En ik me maar afvragen waar al dat geld de hele tijd blijft.
Neuh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
35 euro, de tandjes, das lekker cashen.
Wel eens iets uitgekomen?
Lijkt me een prima inverstering danquote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
ZZP'er!quote:
Yayquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Q. het volgende:
Woohoo, één sollicitatie verstuurd en mag meteen op gesprek komen en dan nog voor een functie die nog niet eens opengesteld is omdat ze zo enthousiast over mn CV zijn.
Bier drinken en de hele dag fokken wordt hoog gewaardeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Q. het volgende:
Woohoo, één sollicitatie verstuurd en mag meteen op gesprek komen en dan nog voor een functie die nog niet eens opengesteld is omdat ze zo enthousiast over mn CV zijn.
Mijn postgemiddelde is de laatste tijd aardig laag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bier drinken en de hele dag fokken wordt hoog gewaardeerd?
Comic sansquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:19 schreef Q. het volgende:
Maar ik had een hele tijd besteed om er een super fancy CV van te maken, betaalt zich dus meteen uit.
Collega?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Q. het volgende:
In dat geval moet ik zeker 3x per dag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meestal 'moet' ik vlak na het wakker worden.![]()
![]()
![]()
Ik had geen zin om opnieuw beginners groep te gaan doen.. (nu wel spijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mja, als je geen beginner bent snap ik dat wel. Waarom spijt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had geen zin om opnieuw beginners groep te gaan doen.. (nu wel spijt)
Dus dan maar prive les om het weer wat bij te spijkeren
Omdat ik het nu verleer, niet zo snel de neiging heb om naar de salons te gaan (vrije avond dansen tango), niet de figuren leer die misschien in Enschede anders worden gegeven dan in Afoort.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als je geen beginner bent snap ik dat wel. Waarom spijt?
Ah ja, je bent verhuisd, niet bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik het nu verleer, niet zo snel de neiging heb om naar de salons te gaan (vrije avond dansen tango), niet de figuren leer die misschien in Enschede anders worden gegeven dan in Afoort.
Dat soort dingen.
Nouja vind het toch kut. Kost me nu meer geld uiteindelijk en minder leukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef Samzz het volgende:
Ah ja, je bent verhuisd, niet bij stilgestaan.
Ja, snap ik idd...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja vind het toch kut. Kost me nu meer geld uiteindelijk en minder leuk
Zonder google, ik gok een dansvariantquote:
Ik ook, na teruglezen maar dan nog ben ik wel nieuwsgierig naar welkequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder google, ik gok een dansvariant.
Nou, dan moet je dus even googlenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, na teruglezen maar dan nog ben ik wel nieuwsgierig naar welke
Ja jezus zeg, ik dacht ook het topic weer een beetje leuk actief te krijgen en zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus even googlen.
Is de nieuwe hype in NL mbt de Latijns georiënteerde dansstijlen.quote:
Oh, het klonk als een nieuwe huismoederragequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is de nieuwe hype in NL mbt de Latijns georiënteerde dansstijlen.
Waar je eerder salsa, bachata, merenque had, is daar de kizomba bij gekomen (qua muziek lijkt t weer op zouk)
Whahahhaa nee man!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het klonk als een nieuwe huismoederrage. Maar dat is t dus niet.
Ja, daarom had ik al zoiets van, wtfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
De woorden lijken op elkaarquote:
Je wordt ervoor betaald?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De woorden lijken op elkaar![]()
Fuck het is vroeg. Waarom ging ik ook alweer zo vroeg rijden?
Voor mezelfquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wordt ervoor betaald?
Of is dit een ritje voor jezelf?
Dan heb je dus zelf al antwoord gegeven op je vraagquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mezelf. Omdat ik het leuk vind om te rijden.
Paardrijden leuk vinden en vroeg opstaan niet leuk vinden kan prima naast elkaar bestaan, toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
Dan heb je dus zelf al antwoord gegeven op je vraag
Ze stelde een vraag en gaf daar later zelf al antwoord op. Ik zeg nergens dat ze het niet leuk mag vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paardrijden leuk vinden en vroeg opstaan niet leuk vinden kan prima naast elkaar bestaan, toch?
Ik vind vroeg opstaan niet ergquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paardrijden leuk vinden en vroeg opstaan niet leuk vinden kan prima naast elkaar bestaan, toch?
Oh boehoequote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:34 schreef AirwiN het volgende:
Ik hou mijn mond al weer stelletje haaibaaien.
Niet gewend om tegenspraak te krijgen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:34 schreef AirwiN het volgende:
Ik hou mijn mond al weer stelletje haaibaaien.
quote:
Niet te koud? Ik ben bevroren na mijn fietstochtjequote:
Ik reed mee in de groepslesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet te koud? Ik ben bevroren na mijn fietstochtje
Het klonk meer als een dramapaard. Is hij ziek dat hij zo braaf was of heb jij hem gewoon goed onder de duim?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik reed mee in de groepsles. Kijken hoe Matcho zich zou gedragen. Super braaf dus.
Zo, ik ga m'n lenzen eens ophalen en langs de antiekwinkel.
Nee, het is een braaf paard. De mensen moeten gewoon meer doorpakken, want hij is ze te slim afquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klonk meer als een dramapaard. Is hij ziek dat hij zo braaf was of heb jij hem gewoon goed onder de duim?![]()
Have fun
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
Bovenburen die op zaterdagochtend gaan klussen
Jij hebt hem goed onder de duim dusquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is een braaf paard. De mensen moeten gewoon meer doorpakken, want hij is ze te slim af.
Ik woon in een oud fabriekspand met hele dikke tussenvloeren, dus normaal heb ik er echt nooit last van, maar nu zijn ze aan het schuren en weet ik veel wat, wat dus wel lekker doorklinkt. Niet tof als je de wekker op half 12 hebt en je zit om half 9 rechtop in bed.quote:
Jup.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt hem goed onder de duim dus
Toch is half 9 geen onschappelijke tijd... Maar ik begrijp je frustratiequote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik woon in een oud fabriekspand met hele dikke tussenvloeren, dus normaal heb ik er echt nooit last van, maar nu zijn ze aan het schuren en weet ik veel wat, wat dus wel lekker doorklinkt. Niet tof als je de wekker op half 12 hebt en je zit om half 9 rechtop in bed.
Ik ben er helemaal door van slag. Vergeten de kookwekker te zetten, nu dus nieuwe broodjes in de over gelegd, de eerste serie was zwartquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch is half 9 geen onschappelijke tijd... Maar ik begrijp je frustratie
half 9 op zaterdag? Dat is kei vroeg!! Dan komen de meeste mensen net thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch is half 9 geen onschappelijke tijd... Maar ik begrijp je frustratie
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal door van slag. Vergeten de kookwekker te zetten, nu dus nieuwe broodjes in de over gelegd, de eerste serie was zwart
Dan kun je dus op zaterdag nooit wat doenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
half 9 op zaterdag? Dat is kei vroeg!! Dan komen de meeste mensen net thuis
Precies! En mijn advocaatkosten van 3600 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw pak afbakbroodjes van 36 cent
jawel hoor maar half 9 is echt best vroeg voor een weekenddagquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je dus op zaterdag nooit wat doen
Wat vind jij dan acceptabel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor maar half 9 is echt best vroeg voor een weekenddag
vind ik
Mijn broer dacht toen die kinderen kreeg dat iedereen op zaterdag vroeg wakker is... Heb hem redelijk snel zo afgericht dat ie niet meer voor half 11 's ochtends belt in het weekend.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer dacht toen die kinderen kreeg dat iedereen op zaterdag vroeg wakker is... Heb hem redelijk snel zo afgericht dat ie niet meer voor half 11 's ochtends belt in het weekend.
Dan lig je net te snurken, ook niet ideaalquote:
Foto van jou met je lenzen inquote:
ja maar dat vind ik wat meer elkaar tegemoetkomen dan half 9quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan lig je net te snurken, ook niet ideaal
Heb ze net weer uit gedaan. Misschien morgenquote:
Foto van jou zonder je bril en je lenzen dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ze net weer uit gedaan. Misschien morgen.
Mwa, geen zin om foto's te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto van jou zonder je bril en je lenzen dan.
Ik had buren die begonnen om half 8. Een half uur enorme teringherrie maakten en vervolgens de rest van de dag stil warenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik wat meer elkaar tegemoetkomen dan half 9
Weer een dagje hoop voor mijquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ze net weer uit gedaan. Misschien morgen.
Wat is Classic Disney?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:43 schreef Samzz het volgende:
Net even wat gekleurd. Classic Disney geschetst. Gaat een vierluik worden voor in m'n huis.
Zie CREquote:
Die zijn leuker jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie CRE. Maar, de Disney-figuren (Mickey e.d.) hoe ze getekend werden voor de versie waarin je ze nu ziet. Dus veel simpeler, ouderwetser, makkelijker
.
En mooier, vind ik.
Thanks. Nu nog verzinnen welke drie er bij gaan komen... Minnie en Goofy en dan denk ik Pluto, maar weet 't nog niet.quote:
Ik ben sowieso niet zo van de Disney, maar Goofy en Pluto vind ik echt heel stomquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Nu nog verzinnen welke drie er bij gaan komen... Minnie en Goofy en dan denk ik Pluto, maar weet 't nog niet.
Maar goed, ik heb wel weer wat getekend.
Ik welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de Disney, maar Goofy en Pluto vind ik echt heel stom
Ik koester een diepe haat jegens de moraal van Disneyquote:
Whehe, whyquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik koester een diepe haat jegens de moraal van Disney![]()
Maar vaak wel knap tekenwerk
De klustijd is sowieso weer aangebroken, overal weer powertools en tuingereedschap te horen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
Bovenburen die op zaterdagochtend gaan klussen
Nee, dat niet. Niet mijn normen en waarden vaakquote:
Mooie voorbeelden zijn daarvan ja, dat ze zichzelf 'kopieren'quote:En zeker heel knap tekenwerk, slim gebruik van schetsen ook, bepaalde schetsen voor scene's worden hergebruikt in andere films.
Powertoolsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De klustijd is sowieso weer aangebroken, overal weer powertools en tuingereedschap te horen.
Leuk hè, langere, over het algemeen warmere dagenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De klustijd is sowieso weer aangebroken, overal weer powertools en tuingereedschap te horen.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Niet mijn normen en waarden vaakIk zal je er niet mee lastig vallen
[..]
Mooie voorbeelden zijn daarvan ja, dat ze zichzelf 'kopieren'
Ik ben persoonlijk wel meer bewonderaar van Studio Ghibli
Japanse animatie. Vooral het werk van Hayao Miyazaki is echt schitterend.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk hè, langere, over het algemeen warmere dagen.
[..]
Ken ik niet. Nou ja, waarschijnlijk wel, maar niet bewust.
Ah oké, heb me nooit echt bezig gehouden met Japanse animatie, het enige dat ik ken is Pokémonquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanse animatie. Vooral het werk van Hayao Miyazaki is echt schitterend.
Zeker de moeite waard om eens op te zoeken. Engelse versie wordt overigens uitgegeven door Disney
Oh dear, nee!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké, heb me nooit echt bezig gehouden met Japanse animatie, het enige dat ik ken is Pokémon.
Oh, dat is zeker mooi tekenwerkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh dear, nee!
Ghibli is gewoon echt kunst. Zo mooi
Zomaar een still:
[ afbeelding ]
Wanneer kom je er een kijken bij me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je er een kijken bij me?Ik moet binnenkort een keer vakantie nemen, dus danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar de exacte datum weet ik nog niet. Komt goed
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort een keer vakantie nemen, dus dan. Maar de exacte datum weet ik nog niet. Komt goed
.
50.000 O+
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]Want strand heb ik nog niet genoeg hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goed punt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het heeft zo zijn voors en tegens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk hè, langere, over het algemeen warmere dagen.
Ik snap je helemaalquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voors en tegens.![]()
Maar ik verbaas me er wel eens over ja, dat eindeloze, gehamer, geklop, gesnoei, gemaai etc etc dat begint in maart en door gaat totdat de temps weer onder de 10 graden dalen. Snoeien en maaien zijn natuurlijk tot op zekere hoogte onvermijdelijk maar ik zweer je dat de helft bewust op zoek is naar nóg meer snoei-maaiwerk dat eigenlijk totaal overbodig is in het kader van 'lekker tuinieren!'.![]()
Hout hakken en zagen, ook al zo'n zomerhobby. Hier in de buurt zit er eentje waar dat dus de hele fucking zomer door gaat.![]()
Maw: zomer--> raam open --> bak met herrie binnen
Geen Haags strandquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want strand heb ik nog niet genoeg hier. Goed punt.
Dat is zeker een mooi complimentquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg vandaag wel een supertof compliment van m'n werkgeefster. Ze zegt dat ze zich echt op haar gemak voelt bij mij en dat ze zonder twijfel en zorgen het bedrijf aan mij over laat als ze eens op vakantie zouden willen
.
Vind ik ookquote:
Altijd fijn als je werk hebt waar je voeldoening uit haaltquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
. Ook echt blij mee, ik vind mijn werk heel erg leuk en hoop het voor altijd te kunnen doen.
En godver wat is Tony Chocolonely karamel-zeezout ontiegelijk lekker.
Myraela had het steeds over die chocolade, dus vandaag maar eens een reep gekocht. En damn, geen woord gelogenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd fijn als je werk hebt waar je voeldoening uit haalt
Ik neem nog maar een ordinair paaseitje
Het caramel spreekt me minder aan, maar chocola met zeezout is wel erg lekker jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Myraela had het steeds over die chocolade, dus vandaag maar eens een reep gekocht. En damn, geen woord gelogen.
Het is precies de goede verhoudingquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het caramel spreekt me minder aan, maar chocola met zeezout is wel erg lekker ja
Die Tony-chocola is toch die hippe, linksgedraaide reddeaarde-chocola?quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die Tony-chocola is toch die hippe, linksgedraaide reddeaarde-chocola?
Daar doe ik niet aan hoor. Fuck die aardequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zou best kunnen, ja.
Ik heb het gekocht om te testen. It was goooodquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan hoor. Fuck die aarde
Daar gaat je salarisquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht om te testen. It was gooood.
Vraag opslag in plaats van veren in je reetquote:
Goed ideequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vraag opslag in plaats van veren in je reet
Neem je als dank dan wel een reep mee als je hier op vakantie komt?quote:
Will doquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem je als dank dan wel een reep mee als je hier op vakantie komt?
quote:
quote:
Jij hebt 'm weer terug bedoel jequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Midden in seizoen drie, dus binnenkort heb je hem weer terug
Wij zijn inmiddels toch al broer en zus johquote:
Ik weet niet of ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij zijn inmiddels toch al broer en zus joh
Dat is ook nog een optie ja. Ofquote:
Help die arme manquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie ja. Of. Of
. Of
.
Zorg voor een lekker wijf voor'emquote:
Ja maar dan moet ik me aankleden en opstaan en aankleden en naar buiten en zoquote:
Hoeft niet meteen nuquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik me aankleden en opstaan en aankleden en naar buiten en zo.
Ik zal me de afgang maar besparen, jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen nuHij is nu toch teveel into HoC
Oeps, zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal me de afgang maar besparen, ja.
Je bent ook naakt welkom hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik me aankleden en opstaan en aankleden en naar buiten en zo.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oeps, zo bedoelde ik het niet
Ik denk dat hij voor jou wel de pauzeknop in zou drukken
Opstaan en naar buiten en zo.quote:
En twee uur rijden... Hoewel, dan is het tien uur. De nacht is nog jongquote:
Arme Airquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |