Mijn broer dacht toen die kinderen kreeg dat iedereen op zaterdag vroeg wakker is... Heb hem redelijk snel zo afgericht dat ie niet meer voor half 11 's ochtends belt in het weekend.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer dacht toen die kinderen kreeg dat iedereen op zaterdag vroeg wakker is... Heb hem redelijk snel zo afgericht dat ie niet meer voor half 11 's ochtends belt in het weekend.
Dan lig je net te snurken, ook niet ideaalquote:
Foto van jou met je lenzen inquote:
ja maar dat vind ik wat meer elkaar tegemoetkomen dan half 9quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan lig je net te snurken, ook niet ideaal
Heb ze net weer uit gedaan. Misschien morgenquote:
Foto van jou zonder je bril en je lenzen dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ze net weer uit gedaan. Misschien morgen.
Mwa, geen zin om foto's te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto van jou zonder je bril en je lenzen dan.
Ik had buren die begonnen om half 8. Een half uur enorme teringherrie maakten en vervolgens de rest van de dag stil warenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik wat meer elkaar tegemoetkomen dan half 9
Weer een dagje hoop voor mijquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ze net weer uit gedaan. Misschien morgen.
Wat is Classic Disney?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:43 schreef Samzz het volgende:
Net even wat gekleurd. Classic Disney geschetst. Gaat een vierluik worden voor in m'n huis.
Zie CREquote:
Die zijn leuker jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie CRE. Maar, de Disney-figuren (Mickey e.d.) hoe ze getekend werden voor de versie waarin je ze nu ziet. Dus veel simpeler, ouderwetser, makkelijker
.
En mooier, vind ik.
Thanks. Nu nog verzinnen welke drie er bij gaan komen... Minnie en Goofy en dan denk ik Pluto, maar weet 't nog niet.quote:
Ik ben sowieso niet zo van de Disney, maar Goofy en Pluto vind ik echt heel stomquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Nu nog verzinnen welke drie er bij gaan komen... Minnie en Goofy en dan denk ik Pluto, maar weet 't nog niet.
Maar goed, ik heb wel weer wat getekend.
Ik welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de Disney, maar Goofy en Pluto vind ik echt heel stom
Ik koester een diepe haat jegens de moraal van Disneyquote:
Whehe, whyquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik koester een diepe haat jegens de moraal van Disney![]()
Maar vaak wel knap tekenwerk
De klustijd is sowieso weer aangebroken, overal weer powertools en tuingereedschap te horen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
Bovenburen die op zaterdagochtend gaan klussen
Nee, dat niet. Niet mijn normen en waarden vaakquote:
Mooie voorbeelden zijn daarvan ja, dat ze zichzelf 'kopieren'quote:En zeker heel knap tekenwerk, slim gebruik van schetsen ook, bepaalde schetsen voor scene's worden hergebruikt in andere films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |