Ja. Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog over de periode waarin ik ga. Najaar is misschien beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaaw, jeugdherinneringen
Is het niet te warm daar in de zomer?
Ik hou wel van warmte, maar die stadse zomerhitte in dat soort landen ontneemt me altijd het voluit kunnen genieten van alles wat er te zien en doen is. Zwoele warmte is beter. Najaar jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog over de periode waarin ik ga. Najaar is misschien beter.
Ik wil dan ook naar Afrika voor de natuur, niet voor de hellholesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Afrika trekt mij dan totaal weer niet. Ik hou best van druk en chaotisch,maar niet van hellholes en echt pure armoede. En nee, dat is niet overal in Afrika, maar het zal niet mijn eerste keuze zijn.
Ik was vorig jaar oktober naar Malta, is ook erg mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmte, maar die stadse zomerhitte in dat soort landen ontneemt me altijd het voluit kunnen genieten van alles wat er te zien en doen is. Zwoele warmte is beter. Najaar ja
Dat heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Afrika trekt mij dan totaal weer niet. Ik hou best van druk en chaotisch,maar niet van hellholes en echt pure armoede. En nee, dat is niet overal in Afrika, maar het zal niet mijn eerste keuze zijn.
Snap ik, ik ben niet zo'n natuurliefhebberquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dan ook naar Afrika voor de natuur, niet voor de hellholes.
Hoe warm is het daar dan nog?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar oktober naar Malta, is ook erg mooi. Ik wil nog een keer, heb nog niet de helft gezien van wat er te zien is
.
Ik wel, maar niet die natuurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben niet zo'n natuurliefhebber.
Nou ja, ik vind het wel mooi hoor, ook in Thailand, maar meer dan een paar uur kan ik me niet vermaken met mooie landschappenquote:
En bier!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel mooi hoor, ook in Thailand, maar meer dan een paar uur kan ik me niet vermaken met mooie landschappen.
Ik neig dan al weer snel naar de stad etc.
Thaise manwijvenquote:
Voornamelijk zichzelf zoekende backpackende zweedse meisjesquote:
Ook allemaal kerelsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk zichzelf zoekende backpackende zweedse meisjes.
Gelukkig kan dat allemaal tegenwoordigquote:
Volgens mij kon dat altijd alquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat allemaal tegenwoordig
Ja, maar brandstapel enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat altijd al.
Maar dan was de operatie wel echt heel goed gelukt.
One way to get me hotquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar brandstapel enzo
Dat kunnen ze in Thailand wel. Damn, die kerels zijn echt net vrouwen
Geil, brandstapelseksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
One way to get me hot.
Jawel, maar toch is het bij blanke meisjes anders denk ik.
Don't knock it 'till you tried itquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geil, brandstapelseks
Ik denk dat je gelijk hebt ja. Maar toch, kunstenaars die artsen daar hoor
Ik ben wel in voor wat meer dan missionaris, maar ik heb grenzen...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't knock it 'till you tried it.
Jawel, ik heb ze ook wel gezien/gesproken, ook een avond met een ladyboy op het terras gezeten, als je er gewoon relaxed mee omgaat is het best lachen hoor. Die zijn zo fucked up.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor wat meer dan missionaris, maar ik heb grenzen...
Fucked up in welke zin?
Ik had het niet achter je gezochtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Gewoon, het is een levenstijl daar incl gewoontes etc, ze gedragen zich gewoon enorm opdringerig in het begin, maar als je ze "aanpakt" worden ze opeens heel onderdanig, maar wel weer met een knipoog, gaan ze allerlei dingen voor je doen als andere toeristen "versieren" voor je etc.
Ja, is het ook, maar voor een paar uurtjes wel vermakelijk, en het hoort er toch een beetje bijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het niet achter je gezocht
Klinkt dodelijk vermoeiend
Ik ben blij dat ik een vrouw ben en verschoond kan blijven van dat soort onzinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, is het ook, maar voor een paar uurtjes wel vermakelijk, en het hoort er toch een beetje bij.
Ze gaan nooit te ver hoor, tenminste niet meegemaakt, ze maken je soms een beetje ongemakkelijk, maar als je echt niet gediend bent gaan ze ook wel echt weg.
Nee, jij krijgt gewoon de geile toeristen achter je aan, stukken beterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een vrouw ben en verschoond kan blijven van dat soort onzin
Nooit last van. Ik ben geen knappe Zweedsequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt gewoon de geile toeristen achter je aan, stukken beter.
Nee, zweeds ben je idd nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit last van. Ik ben geen knappe Zweedse
Knap ook nietquote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Knap ook niet
Zeker niet als ik al backpackend op vakantie ben
Klopt. Jij hebt mij nooit op vakantie gezienquote:
Wel in het voor jou buitenlandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Jij hebt mij nooit op vakantie gezien
Dat lijkt me echt kut. 95% is vast niets en als jij iemand leuk vind is het vast weer niet wederzijds, zie je die 10 min later met een anderquote:
Heb het twee keer eerder gedaan, het is vooral erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut. 95% is vast niets en als jij iemand leuk vind is het vast weer niet wederzijds, zie je die 10 min later met een ander.
Waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb het twee keer eerder gedaan, het is vooral erg vermoeiend.
Had toch niets te doen. En ik had 35 euro over. Ofzo. En ik me maar afvragen waar al dat geld de hele tijd blijft.quote:
35 euro, de tandjes, das lekker cashenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Had toch niets te doen. En ik had 35 euro over. Ofzo. En ik me maar afvragen waar al dat geld de hele tijd blijft.
Neuh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
35 euro, de tandjes, das lekker cashen.
Wel eens iets uitgekomen?
Lijkt me een prima inverstering danquote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
ZZP'er!quote:
Yayquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Q. het volgende:
Woohoo, één sollicitatie verstuurd en mag meteen op gesprek komen en dan nog voor een functie die nog niet eens opengesteld is omdat ze zo enthousiast over mn CV zijn.
Bier drinken en de hele dag fokken wordt hoog gewaardeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Q. het volgende:
Woohoo, één sollicitatie verstuurd en mag meteen op gesprek komen en dan nog voor een functie die nog niet eens opengesteld is omdat ze zo enthousiast over mn CV zijn.
Mijn postgemiddelde is de laatste tijd aardig laag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bier drinken en de hele dag fokken wordt hoog gewaardeerd?
Comic sansquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:19 schreef Q. het volgende:
Maar ik had een hele tijd besteed om er een super fancy CV van te maken, betaalt zich dus meteen uit.
Collega?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Q. het volgende:
In dat geval moet ik zeker 3x per dag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meestal 'moet' ik vlak na het wakker worden.![]()
![]()
![]()
Ik had geen zin om opnieuw beginners groep te gaan doen.. (nu wel spijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mja, als je geen beginner bent snap ik dat wel. Waarom spijt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had geen zin om opnieuw beginners groep te gaan doen.. (nu wel spijt)
Dus dan maar prive les om het weer wat bij te spijkeren
Omdat ik het nu verleer, niet zo snel de neiging heb om naar de salons te gaan (vrije avond dansen tango), niet de figuren leer die misschien in Enschede anders worden gegeven dan in Afoort.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als je geen beginner bent snap ik dat wel. Waarom spijt?
Ah ja, je bent verhuisd, niet bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik het nu verleer, niet zo snel de neiging heb om naar de salons te gaan (vrije avond dansen tango), niet de figuren leer die misschien in Enschede anders worden gegeven dan in Afoort.
Dat soort dingen.
Nouja vind het toch kut. Kost me nu meer geld uiteindelijk en minder leukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef Samzz het volgende:
Ah ja, je bent verhuisd, niet bij stilgestaan.
Ja, snap ik idd...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja vind het toch kut. Kost me nu meer geld uiteindelijk en minder leuk
Zonder google, ik gok een dansvariantquote:
Ik ook, na teruglezen maar dan nog ben ik wel nieuwsgierig naar welkequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder google, ik gok een dansvariant.
Nou, dan moet je dus even googlenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, na teruglezen maar dan nog ben ik wel nieuwsgierig naar welke
Ja jezus zeg, ik dacht ook het topic weer een beetje leuk actief te krijgen en zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus even googlen.
Is de nieuwe hype in NL mbt de Latijns georiënteerde dansstijlen.quote:
Oh, het klonk als een nieuwe huismoederragequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is de nieuwe hype in NL mbt de Latijns georiënteerde dansstijlen.
Waar je eerder salsa, bachata, merenque had, is daar de kizomba bij gekomen (qua muziek lijkt t weer op zouk)
Whahahhaa nee man!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het klonk als een nieuwe huismoederrage. Maar dat is t dus niet.
Ja, daarom had ik al zoiets van, wtfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
De woorden lijken op elkaarquote:
Je wordt ervoor betaald?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De woorden lijken op elkaar![]()
Fuck het is vroeg. Waarom ging ik ook alweer zo vroeg rijden?
Voor mezelfquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wordt ervoor betaald?
Of is dit een ritje voor jezelf?
Dan heb je dus zelf al antwoord gegeven op je vraagquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mezelf. Omdat ik het leuk vind om te rijden.
Paardrijden leuk vinden en vroeg opstaan niet leuk vinden kan prima naast elkaar bestaan, toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
Dan heb je dus zelf al antwoord gegeven op je vraag
Ze stelde een vraag en gaf daar later zelf al antwoord op. Ik zeg nergens dat ze het niet leuk mag vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paardrijden leuk vinden en vroeg opstaan niet leuk vinden kan prima naast elkaar bestaan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |