Powertoolsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De klustijd is sowieso weer aangebroken, overal weer powertools en tuingereedschap te horen.
Leuk hè, langere, over het algemeen warmere dagenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De klustijd is sowieso weer aangebroken, overal weer powertools en tuingereedschap te horen.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Niet mijn normen en waarden vaakIk zal je er niet mee lastig vallen
[..]
Mooie voorbeelden zijn daarvan ja, dat ze zichzelf 'kopieren'
Ik ben persoonlijk wel meer bewonderaar van Studio Ghibli
Japanse animatie. Vooral het werk van Hayao Miyazaki is echt schitterend.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk hè, langere, over het algemeen warmere dagen.
[..]
Ken ik niet. Nou ja, waarschijnlijk wel, maar niet bewust.
Ah oké, heb me nooit echt bezig gehouden met Japanse animatie, het enige dat ik ken is Pokémonquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanse animatie. Vooral het werk van Hayao Miyazaki is echt schitterend.
Zeker de moeite waard om eens op te zoeken. Engelse versie wordt overigens uitgegeven door Disney
Oh dear, nee!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké, heb me nooit echt bezig gehouden met Japanse animatie, het enige dat ik ken is Pokémon.
Oh, dat is zeker mooi tekenwerkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh dear, nee!
Ghibli is gewoon echt kunst. Zo mooi
Zomaar een still:
[ afbeelding ]
Wanneer kom je er een kijken bij me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je er een kijken bij me?Ik moet binnenkort een keer vakantie nemen, dus danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar de exacte datum weet ik nog niet. Komt goed
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort een keer vakantie nemen, dus dan. Maar de exacte datum weet ik nog niet. Komt goed
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]Want strand heb ik nog niet genoeg hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goed punt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het heeft zo zijn voors en tegens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk hè, langere, over het algemeen warmere dagen.
Ik snap je helemaalquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voors en tegens.![]()
Maar ik verbaas me er wel eens over ja, dat eindeloze, gehamer, geklop, gesnoei, gemaai etc etc dat begint in maart en door gaat totdat de temps weer onder de 10 graden dalen. Snoeien en maaien zijn natuurlijk tot op zekere hoogte onvermijdelijk maar ik zweer je dat de helft bewust op zoek is naar nóg meer snoei-maaiwerk dat eigenlijk totaal overbodig is in het kader van 'lekker tuinieren!'.![]()
Hout hakken en zagen, ook al zo'n zomerhobby. Hier in de buurt zit er eentje waar dat dus de hele fucking zomer door gaat.![]()
Maw: zomer--> raam open --> bak met herrie binnen
Geen Haags strandquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want strand heb ik nog niet genoeg hier. Goed punt.
Dat is zeker een mooi complimentquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg vandaag wel een supertof compliment van m'n werkgeefster. Ze zegt dat ze zich echt op haar gemak voelt bij mij en dat ze zonder twijfel en zorgen het bedrijf aan mij over laat als ze eens op vakantie zouden willen
.
Vind ik ookquote:
Altijd fijn als je werk hebt waar je voeldoening uit haaltquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
. Ook echt blij mee, ik vind mijn werk heel erg leuk en hoop het voor altijd te kunnen doen.
En godver wat is Tony Chocolonely karamel-zeezout ontiegelijk lekker.
Myraela had het steeds over die chocolade, dus vandaag maar eens een reep gekocht. En damn, geen woord gelogenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd fijn als je werk hebt waar je voeldoening uit haalt
Ik neem nog maar een ordinair paaseitje
Het caramel spreekt me minder aan, maar chocola met zeezout is wel erg lekker jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Myraela had het steeds over die chocolade, dus vandaag maar eens een reep gekocht. En damn, geen woord gelogen.
Het is precies de goede verhoudingquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het caramel spreekt me minder aan, maar chocola met zeezout is wel erg lekker ja
Die Tony-chocola is toch die hippe, linksgedraaide reddeaarde-chocola?quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die Tony-chocola is toch die hippe, linksgedraaide reddeaarde-chocola?
Daar doe ik niet aan hoor. Fuck die aardequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zou best kunnen, ja.
Ik heb het gekocht om te testen. It was goooodquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan hoor. Fuck die aarde
Daar gaat je salarisquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht om te testen. It was gooood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |