Doen ze dat elk uur? Ik dacht alleen tot 11 uur en vanaf 4 uur weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:31 schreef Sersjee het volgende:
Ze mogen wel stoppen met die headlines op het halve uur. Vrij storend.
Als ik heel Disintegration op mijn lijstje had kunnen plaatsen had ik het gedaan.quote:
ik kan daar wel in meegaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik heel Disintegration op mijn lijstje had kunnen plaatsen had ik het gedaan.
Nee, de hele dag door.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze dat elk uur? Ik dacht alleen tot 11 uur en vanaf 4 uur weer.
Niet eens Everybody wants to Roel the world?quote:
ik vind het ook erg storendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, de hele dag door.
Er is toch ook zoiets als Radio 1, zou je denken...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van Jack van Gelder is trouwens vele malen beter.
ik ben groot fanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die Frankie wel kan waarderen?
Nope.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die Frankie wel kan waarderen?
Ah, dat had ik niet echt verwachtquote:
eigenlijk sinds Verjaardagsfeest ben ik hem blijven volgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet echt verwacht
Da's vrij vroeg al.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
eigenlijk sinds Verjaardagsfeest ben ik hem blijven volgen
Goed gegaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo tentamen klaar dus rest van de dag genieten
Redelijk. Zal wel een zesje worden.quote:
belangrijkste is dat je er vanaf bentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Redelijk. Zal wel een zesje worden.
ik mis vooral Bløf en Coldplayquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoort de Stones wel meer dan de Beatles in deze lijst.
Duidelijk wie de grotere band van de twee is.
Die mis ik helemaal niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoort de Stones wel meer dan de Beatles in deze lijst.
Duidelijk wie de grotere band van de twee is.
Leningrad vind ik een prachtig liedje maar voelt als 70's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn eightiesgevoel zit niet in deze nummers eigenlijk
Maar het is voor mij wel typisch jaren 80.quote:
Ik vind dit echt zo'n pretbandjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is voor mij wel typisch jaren 80.
Het einde van de zanger past daar dan weer niet echt bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo'n pretbandje
De zanger strikte zichzelf dan weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is voor mij vooral het verhaal van mijn ex die zijn ex-vrouw via deze band had 'gestrikt'.
quote:
het is wel heel mainstream hoor. Ik denk zomaar dat mijn vrije keuze het niet heeft gehaald en dat ik zelfs voor een paar andere moet vrezenquote:
Nee, toen al niet meer...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze had toen vast nog haar op haar hoofd.
Ik hoor allemaal artiesten die op de radio waren toenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor allemaal artiesten die mijn ouders draaiden toen ik klein was.
Heerlijkheid
Tja, als je een lijst maakt is het meestal nogal mainstream, maar toch geeft het luisteren via de lijst net wat extra aan de nummersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is wel heel mainstream hoor. Ik denk zomaar dat mijn vrije keuze het niet heeft gehaald en dat ik zelfs voor een paar andere moet vrezen
Ik ga nog even twijfelen of ze ooit wel haar heeft gehad.quote:
zo klopt iequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga nog even twijfelen of ze ooit wel verstand heeft gehad.
Ik zie haar er wel voor aan om aan de onderkant de boel puur natuur te houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga nog even twijfelen of ze ooit wel haar heeft gehad.
Ik hoor hier nog steeds altijd "TELL ME WHAAAAAAAI" doorheenquote:
Ze moeten ook 11 platen per uur doen. Over het algemeen viel het nog mee, maar bij Slippery People miste het beste stuk daardoor gewoonquote:
jij luistert via de stream he?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu maakt deze prachtplaat veel goed maar toch
11 platen per uur is prima te doen... als je je waffel dicht houdt en niet de popi-jopi-dj gaat uithangen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten ook 11 platen per uur doen. Over het algemeen viel het nog mee, maar bij Slippery People miste het beste stuk daardoor gewoon
Ja dat klopt.quote:
In tijden van onzekerheid kun je altijd vertrouwen op de zekerheid van Fok!quote:
heerlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In tijden van onzekerheid kun je altijd vertrouwen op de zekerheid van Fok!
Viel het op?quote:
waar lagen die uien nou?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef spijkerbroek het volgende:
*broodje filet americain met ui naar binnen schuif*
Het zou de slogan moeten zijn van Fok!...quote:
In de supermarkt.quote:
Kinky.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef spijkerbroek het volgende:
*broodje filet americain met ui naar binnen schuif*
uhm.. iew.quote:
Raar dansen en proberen een zombie na te doen met katten klauwen tijd.quote:
Ik vond die clip anders best eng toen. Ik was dan ook 8/9.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Raar dansen en proberen een zombie na te doen met katten klauwen tijd.
hij was ook eng. Maar die clip van Queen met de stofzuiger vond ik ook eng. Man met snor als vrouw uitgedost, ik snapte er niks vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond die clip anders best eng toen. Ik was dan ook 8/9.
Die vond ik dan wel weer humorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
hij was ook eng. Maar die clip van Queen met de stofzuiger vond ik ook eng. Man met snor als vrouw uitgedost, ik snapte er niks van
Precies.quote:
No thanks. In die tijd had je al echte metal. Venom stond in de kinderschoenen. Napalm Death, waar ik het daarstraks al over had, was al los aan het gaan.quote:
Jup. Een van de beste van Kate.quote:
Ze pretendeerden dan ook niet metal te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
No thanks. In die tijd had je al echte metal.
Dat maakte het allemaal des te kneuziger. Het was echt tussen wal en schip allemaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze pretendeerden dan ook niet metal te zijn.
Jup. En ik weet dat er sowieso nog 2 voorbij komen.quote:
Ik kan hier juist weinig mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien wel het beste nummer van Queen![]()
New Order lijkt me wel een zekerheidje. Cutting Crew verwacht ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Doedezemaar het volgende:
2 van mijn lijstje zijn ook wel zekerheden, denk ik, eentje absoluut
Begrijpelijk. Dit is toch wel heel anders dan de originele singlequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit echt in opperste verwarring te luisteren
ik doe weer mee, dat was nummer 2quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, ik streep maar weer een nummertje weg.
Beetje sneu om deze dan zo af te kappen trouwens. De 12'' duurt namelijk zo'n 10 minutenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe weer mee, dat was nummer 2
ja precies, dat kan toch gewoon niet? Daar hebben ze nou singles voor uitgevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje sneu om deze dan zo af te kappen trouwens. De 12'' duurt namelijk zo'n 10 minuten
Die duurt alsnog 7 minuten he.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies, dat kan toch gewoon niet? Daar hebben ze nou singles voor uitgevonden
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden ze het zelf doorgehad hebben? Net als steeds die andere versie van de PSB.
Dat hoorde ik wel, dat stukje kreeg ik meequote:
Ja.quote:
zullen wij de boel gaan overnemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat hoorde ik wel, dat stukje kreeg ik mee
Ongeloveloos hoe slecht de meest dj's de Engelse taal beheersen
En hun popkennis laat vaak ook te wensen over
vanuit mijn vorige huis was ik er in 20 minutenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ooit serieus overwogen daar stage te gaan lopen (jaaaaaaaaren geleden), maar is me toch tever reizen
muziek luisteren en met ons kletsen. Ik ben ondertussen aan het koken en opruimenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vrije middag en ik weet niet wat ik ermee moet doen
Wat gaan we eten?quote:
Het is hier anders nog een grote teringbende...quote:en opruimen
Nee spijkerbroek, geen vieze dingen denken...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel bezig met niet afgemaakt naaiprojectjes.
rendang, maar het is voor zondag ( en de rest voor de diepvries)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat gaan we eten?
[..]
Het is hier anders nog een grote teringbende...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee spijkerbroek, geen vieze dingen denken...
Ik ben er 1 keer geweest (maar dat wist jij natuurlijk al), en doe er met de auto zeker 1,5 uur over. Trein waarschijnlijk een uur langerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanuit mijn vorige huis was ik er in 20 minuten
Wiki:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
rendang, maar het is voor zondag ( en de rest voor de diepvries)
overal in Indonesië (en in Maleisië en in huize Doedezemaar)quote:Rendang (Minangkabaus: randang) is een van oorsprong Minangkabaus gerecht, dat tegenwoordig overal in Indonesië (en in Maleisië) geserveerd wordt.
waarom woon je dan ook zo ver weg? Ik ben 2 keer geweest, bij That's live. In Hilversum zelf veel vaker, ging er nog wel eens winkelen, naar de sauna en naar de Tagrijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest (maar dat wist jij natuurlijk al), en doe er met de auto zeker 1,5 uur over. Trein waarschijnlijk een uur langer
ik zou het wel elke week willen eten, zo lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wiki:
[..]
overal in Indonesië (en in Maleisië en in huize Doedezemaar)
quote:
Vind hem wel te langdradig.quote:
Sersjee is nu boos.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crowded House, nooit begrepen. Wat is hier nu zo goed aan?
Nee hoor. Alleen zou ik als ik Mex was de rest van m'n leven goed om me heen blijven kijken.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen zou ik als ik Mex was de rest van m'n leven goed om me heen blijven kijken.
De band was dat zelf ook niet meer op het moment dat ze het uitbrachten. Maar ja, toen werd het ineens een dikke hit.quote:
Ik kan hem anders voor het grootste gedeelte prima verstaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grote onverstaanbare maar weer
Ja dat heb ik nu met Frank Boeijenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan hem anders voor het grootste gedeelte prima verstaan.
Kan ik ook prima verstaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu met Frank Boeijen
Duitsersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dit is dan ook Duits. Wie wil dat verstaan?
Die moeten gewoon een andere taal aanleren.quote:
Je hebt liever een sterretje in je glas dan een tomaat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de sp reclame meer dan zat
Ik ben reclame voor om het even welke partij wel zat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de sp reclame meer dan zat
Nog een klein weekje en dan ben je er van af.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Ferdo het volgende:
Ik ben reclame voor om het even welke partij wel zat.
We don't need much...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog een klein weekje en dan ben je er van af.
Don't give up.
Da was best te v'rstoan heur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over slecht verstaanbaar gesproken
Net zoiets als een genverbrander.quote:
soort loverboy, maar dan voor groenten.quote:
heerlijk iddquote:
U2 in de 80's was nog wel oke al mogen ze with or wisaus you wel skippenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn portie U2 wel weer gehad hoor
Verder niet zo'n bijzonder nummer maar dat intro is genoegquote:
Je verwart m met de zanger van Kanequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet hij behalve al die dingen die hij ook noemt ook heel nodig poepen toe hij het in zong.
Ondanks dat is het wel veel beter dan wat ze tegenwoordig maken.
Nou dit is ook wel heel moeilijk zingen wat hij doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwart m met de zanger van Kane
vanaf 85 ging het misquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 in de 80's was nog wel oke al mogen ze with or wisaus you wel skippen
Die ken ik niet. Maar de eerste vier platen vind ik eigenlijk meer dan prima. Hier startte het vervalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Eigenlijk vind ik Numb het enige nummer van ze dat niet verveelt na 1682 keer per jaar gehoord te hebben.
Goede postquote:
Zet maar op je To-Do-lijstjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ken ik niet. Maar de eerste vier platen vind ik eigenlijk meer dan prima. Hier startte het verval
Die staat nog op mijn lijst. Love staat echter bovenaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij deze moet je eigenlijk de rest van het album Misplaced Childhood ook luisteren.
Heb ik altijd wel. Heb op dit moment 14 artiesten of albums eropquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mexi heeft weer een flink luisterlijstje
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:27 schreef Ferdo het volgende:
Eerst was Frans Krassenburg zanger, maar toen zagen ze Barry, en ze dachten, die Barry,hé, die kan het beter.
Zelfs een hoerennummer is nog goed van ze.quote:
dat had ik ook in de planning voor vandaag. Het liep iets anders, qua motoriek is het voor vandaag geen goed ideequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ga een van mijn favoriete bezigheden uitvoeren: knopen aannaaien.
Vind ik te opgeblazen. Soms sloeg prog echt nergens opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Ferdo het volgende:
Heb je Genesis met Peter Gabriel eens gehoord, of helemaal niet? Kun je Collins een keer overslaan.
Ik heb heel lang geleden (1,5 jaar geleden ofzo) een doorknoopjurk gemaakt, maar nooit de knopen aangenaaidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat had ik ook in de planning voor vandaag. Het liep iets anders, qua motoriek is het voor vandaag geen goed idee
Jij bent nog niet zo oud, hé?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heel lang geleden (1,5 jaar geleden ofzo)
ik kocht pas bij de kringloop een leuke jurk en er ontbrak 1 knoop. Resterende knopen er af gehaald, nieuwe knopen liggen klaar. En ach, de stapel met kleding met kapotte naadjes etc groeit ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb heel lang geleden (1,5 jaar geleden ofzo) een doorknoopjurk gemaakt, maar nooit de knopen aangenaaid
Was er wel, maar ik ben goddank vergeten van wie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is hier niet ook een happy hardcoremix van?
Vast wel over 10 jaar ofzo als de jaren 80 helaas voorbij zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is hier niet ook een happy hardcoremix van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |