Wiki:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
rendang, maar het is voor zondag ( en de rest voor de diepvries)
overal in Indonesië (en in Maleisië en in huize Doedezemaar)quote:Rendang (Minangkabaus: randang) is een van oorsprong Minangkabaus gerecht, dat tegenwoordig overal in Indonesië (en in Maleisië) geserveerd wordt.
waarom woon je dan ook zo ver weg? Ik ben 2 keer geweest, bij That's live. In Hilversum zelf veel vaker, ging er nog wel eens winkelen, naar de sauna en naar de Tagrijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest (maar dat wist jij natuurlijk al), en doe er met de auto zeker 1,5 uur over. Trein waarschijnlijk een uur langer
ik zou het wel elke week willen eten, zo lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wiki:
[..]
overal in Indonesië (en in Maleisië en in huize Doedezemaar)
quote:
Vind hem wel te langdradig.quote:
Sersjee is nu boos.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crowded House, nooit begrepen. Wat is hier nu zo goed aan?
Nee hoor. Alleen zou ik als ik Mex was de rest van m'n leven goed om me heen blijven kijken.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen zou ik als ik Mex was de rest van m'n leven goed om me heen blijven kijken.
De band was dat zelf ook niet meer op het moment dat ze het uitbrachten. Maar ja, toen werd het ineens een dikke hit.quote:
Ik kan hem anders voor het grootste gedeelte prima verstaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grote onverstaanbare maar weer
Ja dat heb ik nu met Frank Boeijenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan hem anders voor het grootste gedeelte prima verstaan.
Kan ik ook prima verstaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu met Frank Boeijen
Duitsersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dit is dan ook Duits. Wie wil dat verstaan?
Die moeten gewoon een andere taal aanleren.quote:
Je hebt liever een sterretje in je glas dan een tomaat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de sp reclame meer dan zat
Ik ben reclame voor om het even welke partij wel zat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de sp reclame meer dan zat
Nog een klein weekje en dan ben je er van af.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Ferdo het volgende:
Ik ben reclame voor om het even welke partij wel zat.
We don't need much...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog een klein weekje en dan ben je er van af.
Don't give up.
Da was best te v'rstoan heur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over slecht verstaanbaar gesproken
Net zoiets als een genverbrander.quote:
soort loverboy, maar dan voor groenten.quote:
heerlijk iddquote:
U2 in de 80's was nog wel oke al mogen ze with or wisaus you wel skippenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn portie U2 wel weer gehad hoor
Verder niet zo'n bijzonder nummer maar dat intro is genoegquote:
Je verwart m met de zanger van Kanequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet hij behalve al die dingen die hij ook noemt ook heel nodig poepen toe hij het in zong.
Ondanks dat is het wel veel beter dan wat ze tegenwoordig maken.
Nou dit is ook wel heel moeilijk zingen wat hij doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwart m met de zanger van Kane
vanaf 85 ging het misquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 in de 80's was nog wel oke al mogen ze with or wisaus you wel skippen
Die ken ik niet. Maar de eerste vier platen vind ik eigenlijk meer dan prima. Hier startte het vervalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Eigenlijk vind ik Numb het enige nummer van ze dat niet verveelt na 1682 keer per jaar gehoord te hebben.
Goede postquote:
Zet maar op je To-Do-lijstjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ken ik niet. Maar de eerste vier platen vind ik eigenlijk meer dan prima. Hier startte het verval
Die staat nog op mijn lijst. Love staat echter bovenaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij deze moet je eigenlijk de rest van het album Misplaced Childhood ook luisteren.
Heb ik altijd wel. Heb op dit moment 14 artiesten of albums eropquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mexi heeft weer een flink luisterlijstje
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:27 schreef Ferdo het volgende:
Eerst was Frans Krassenburg zanger, maar toen zagen ze Barry, en ze dachten, die Barry,hé, die kan het beter.
Zelfs een hoerennummer is nog goed van ze.quote:
dat had ik ook in de planning voor vandaag. Het liep iets anders, qua motoriek is het voor vandaag geen goed ideequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ga een van mijn favoriete bezigheden uitvoeren: knopen aannaaien.
Vind ik te opgeblazen. Soms sloeg prog echt nergens opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Ferdo het volgende:
Heb je Genesis met Peter Gabriel eens gehoord, of helemaal niet? Kun je Collins een keer overslaan.
Ik heb heel lang geleden (1,5 jaar geleden ofzo) een doorknoopjurk gemaakt, maar nooit de knopen aangenaaidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat had ik ook in de planning voor vandaag. Het liep iets anders, qua motoriek is het voor vandaag geen goed idee
Jij bent nog niet zo oud, hé?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heel lang geleden (1,5 jaar geleden ofzo)
ik kocht pas bij de kringloop een leuke jurk en er ontbrak 1 knoop. Resterende knopen er af gehaald, nieuwe knopen liggen klaar. En ach, de stapel met kleding met kapotte naadjes etc groeit ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb heel lang geleden (1,5 jaar geleden ofzo) een doorknoopjurk gemaakt, maar nooit de knopen aangenaaid
Was er wel, maar ik ben goddank vergeten van wie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is hier niet ook een happy hardcoremix van?
Vast wel over 10 jaar ofzo als de jaren 80 helaas voorbij zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is hier niet ook een happy hardcoremix van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |