SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 13-03-2015 10:20:51 ]
Baum is ook wel leuk ja.quote:
Een spons.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Leonos het volgende:
Maar, met wat voor doek maken jullie je ketting schoon? Ik doe dat nu met een theedoek, maar komen er allemaal pluisjes op mijn ketting
Hipster met de aerodynamica van een vergiet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef very het volgende:
stainless steel erembald bicycle features unique laser-cut pattern
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat waren ook alweer goede schoenenmerken voor wat bredere voeten?
Dat weet veryquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niet soigne genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:20 schreef Questular het volgende:
http://www.salden.nl/nl/k(...)-2-raceschoenen.html
ik heb deze en mn zwemvliespoten passen er prima in.
Dat zou inderdaad wel de beste oplossing zijn. Zit er alleen een beetje mee dat er hier geen douches zijn op het werk. Dan kun je wel schone kleding hier hebben en ff wat deo op spuiten, maar dan ben ik wel een beetje bang me hele dag vies te voelen.. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op dag 1 fiets heen, trein terug
Op dag 2 trein heen, fiets terug
Knut rijd 2/3 keer per week die 43 km naar z'n werk. Marco ook zoiets maar dan ietsjes korter (al rijd die wel vaak om naar huis)
Als je 's ochtends gewoon rustig rijd, zeker het laatste stuk, dan kan je je toch gewoon even opfrissen op het toilet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel de beste oplossing zijn. Zit er alleen een beetje mee dat er hier geen douches zijn op het werk. Dan kun je wel schone kleding hier hebben en ff wat deo op spuiten, maar dan ben ik wel een beetje bang me hele dag vies te voelen.. Maar dat kan aan mij liggen
Behalve een internationale trein, is voor sommigen wel handig namelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 's ochtends gewoon rustig rijd, zeker het laatste stuk, dan kan je je toch gewoon even opfrissen op het toilet?
Je mag met je racefiets tijdens de spits de trein geeneens in.
Volgens mij ook niet hoor..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Behalve een internationale trein, is voor sommigen wel handig namelijk.
Alle wielrenners hier zeggen dat je die gewoon in de fietscoupé kan zetten. Wat overigens vrij logisch is als je die fietscoupés ziet. Kan wel verschillen per internationale trein natuurlijk. Voor een DB trein lijkt het me plausibel.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alle wielrenners hier zeggen dat je die gewoon in de fietscoupé kan zetten. Wat overigens vrij logisch is als je die fietscoupés ziet. Kan wel verschillen per internationale trein natuurlijk. Voor een DB trein lijkt het me plausibel.
volgens mij northwavequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn goede merken als ik ooit rond de 1500 zou willen uitgeven aan een nieuwe fiets?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:20 schreef eentwee het volgende:
Ik vind die Wilier uit het vorige topic ook niet mooi. Vooral omdat mat zwart met rood een kleurschema is uit een vorig decennium. En Wilier is nu ook niet echt state-of-the-art qua techniek of exclusiviteit.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DDX 3250
Kano 2898
Kaas 2830
MarcoD 2788
Patroon 2775
Tommeke 1997
Knut 1976
Gripper 1519
JspBCN 1272
viertwee 1169
Dop 1101
muzas 1089
luc.sken 844
Oksel 736
Very 453
Nodisch 445
Fretwork 318
eentwee 239
Leonos 196
Keesfietst 187
Kolonel 173
Fretwork toegevoegd, rest niet geupdate.
Focus, Rose, Cannondale, Wilier, Canyon, Giant, Felt. Ik mis er vast nog wel een paar die ook een redelijk aanbod hebben in die klasse.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat zijn goede merken als ik ooit rond de 1500 zou willen uitgeven aan een nieuwe fiets?
Inb4: Canyon, daar kijk ik al naar.
Cube en Trek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:37 schreef eentwee het volgende:
[..]
Focus, Rose, Cannondale, Wilier, Canyon, Giant, Felt. Ik mis er vast nog wel een paar die ook een redelijk aanbod hebben in die klasse.
Northwave is idd redelijk breed doorgaans. Verder bijv. Bont, Scott, Suplest. En er zijn ook heel wat merken met schoenen met een brede leest, uit m'n hoofd in elk geval Sidi (mega), Shimano, Lake.quote:
Maar kennelijk is iedereen lovend over Canyon qua kwaliteit, terwijl Wilier verouderd is.. Hoe verhouden zulke verschillen zich?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cube en Trek.
In principe heeft bijna ieder merk voor 1500 euro een goede fiets in het assortiment.
Bijna exact hetzelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef MarcoD het volgende:
http://cyclingtips.com.au(...)-sarto-bike-factory/
Leek het hierop Fret?
Vooral in de afmontage. Vergelijk maar eens een canyon met een willier voor hetzelfde bedrag en kijk dan naar de gemonteerde groep, wielen, banden, onderdelen. Dat is bij Canyon van (veel) hogere kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar kennelijk is iedereen lovend over Canyon qua kwaliteit, terwijl Wilier verouderd is.. Hoe verhouden zulke verschillen zich?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel van Canyon is imo dat zij een technisch goed frame hebben, een complete groep monteren (incl cranks en remmen) én een fatsoenlijke wielset steken. Al met al best bang 4 the bucks, Cube doet dit ook, Focus geloof ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar kennelijk is iedereen lovend over Canyon qua kwaliteit, terwijl Wilier verouderd is.. Hoe verhouden zulke verschillen zich?
Bedankt, stuk duidelijker qua selectie dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voordeel van Canyon is imo dat zij een technisch goed frame hebben, een complete groep monteren (incl cranks en remmen) én een fatsoenlijke wielset steken. Al met al best bang 4 the bucks, Cube doet dit ook, Focus geloof ik ook.
De styling van Canyon is niet echt mijn ding, zou veel beter kunnen maar ziet er iig gesoigneerder uit dan Bijv. Rose of Bulls.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bedankt, stuk duidelijker qua selectie dan.
Heb nog geen concrete plannen, maar wellicht op de termijn mijn tweedehandsje vervangen.
Eens. Nieuwe Rose scoort extreem goed in de tests en belachelijke prijs, misschien wel beter dan canyon, maar het lijkt net of de bovenbuis is doorgezaktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De styling van Canyon is niet echt mijn ding, zou veel beter kunnen maar ziet er iig gesoigneerder uit dan Bijv. Rose of Bulls.
Op de northwave extreme na!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Northwave is idd redelijk breed doorgaans. Verder bijv. Bont, Scott, Suplest. En er zijn ook heel wat merken met schoenen met een brede leest, uit m'n hoofd in elk geval Sidi (mega), Shimano, Lake.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef muzas het volgende:
Zo. Mannenweekendje limburg is gepland, hotel gereserveerd, nu alleen nog wachtenZIN IN
Één ding is zeker; het wordt sowieso beter weer dan vorig jaar
Als je nog lekker eten en een goede kroeg wilt weten dan hoor ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef muzas het volgende:
Camerig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht Vaalserberg, anders heb ik deze bocht niet bewust meegemaakt, dat kan natuurlijk ook.quote:
Nee die heuvel bij het drielandenpunt... (vaalserberg ofzo?) aan de belgische kant. 010hardlopert reedt bovenop in 100 meter al 2 keer lek, en op de foto staat ie zn derde platte band te reparerenquote:
Heb jij al gereserveerd een camping in Feltre?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef MarcoD het volgende:
http://cyclingtips.com.au(...)-sarto-bike-factory/
Leek het hierop Fret?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |