Je kan moeilijk iemand veroordelen voor het mishandelen van een hulpverlener als diegene dat niet wist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:00 schreef TLC het volgende:
Het schijnt dat die vrouw het niet verteld heeft tijdens het in elkaar slaan dat ze agente is.
Want misschien waren ze dan wel opgehouden
..
![]()
Ik denk dat de rechter dat wel zal laten meewegen
Och, als -wat was ie?- procureur-generaal kun je ook ongestraft minderjarige Turkse jongetjes neuken en ermee wegkomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Achja, reed Kluivert nu 220 of toch 60 km/uur ? Werd het meisje nu verkracht of had ze achteraf spijt ?
Hoe beter je voetbalt hoe minder ernstig het politierapport wordt.
Als iemand niet herkenbaar is als zijnde agent, moet je het gewoon behandelen als een mishandeling van een burger lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:00 schreef TLC het volgende:
Het schijnt dat die vrouw het niet verteld heeft tijdens het in elkaar slaan dat ze agente is.
..
![]()
Ik denk dat de rechter dat wel zal laten meewegen
Welk soort gedrag? Twee zijn er alweer onschuldig en de derde is nog verdachte van eenvoudige mishandeling bij een verkeersruzietje waarbij niet duidelijk is wat er gebeurd is, en we hebben de hele ochtend allerlei figuren die om het hardst meeblaten met de door de Telegraaf gezette toon, met inbegrip van volksvertegenwoordigers en bewindslieden op verkiezingscampagne. Wie heeft er hier nou eigenlijk een kort lontje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het is ongenuanceerd en dom maar de halve waarheid is helaas dat deze groep nog steeds met kop en schouders boven andere groepen uitsteekt.
Korte lontjes zijn vaak de oorzaak van dit soort gedrag.
Helaas? Wilders is belachelijk.quote:Helaas maakt Wilders zich steeds meer belachelijk door constant hier op door te hameren.
En inderdaad, sommige van zijn partijgenoten zijn ook geen pareltjes.....
Welk in elkaar slaan? Het doet er ook geen reet toe dat ze agente is, al zou je kunnen stellen dat ze een voorbeeldfunctie heeft en dus niet claxonneert als er geen gevaar dreigt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:00 schreef TLC het volgende:
Valt wel meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Achja, reed Kluivert nu 220 of toch 60 km/uur ? Werd het meisje nu verkracht of had ze achteraf spijt ?
Hoe beter je voetbalt hoe minder ernstig het politierapport wordt.
Wel een mooi stukje over voetballende stukjes ongeluk in hun wereldjequote:Hij blijft mij in de rede vallen. Ik leg hem uit dat hij een bekeuring krijgt, omdat hij de maximum snelheid overschreed en dat ik daarom een origineel legitimatiebewijs van hem wil zien. Ik pak mijn boekje en vraag naar zijn naam. Kennelijk vraag ik iets raars, want vol ongeloof vraagt hij aan mij of ik hem niet herken. Ik antwoord ontkennend en vraag nogmaals naar zijn naam. Opnieuw vraagt hij of ik echt niet weet wie hij is. Ik begin me te irriteren en zeg tegen hem dat, als hij niet onmiddellijk zijn naam opgeeft, ik hem aanhoud en op het bureau wel uitzoek wie hij echt is.
Hij zegt: ‘Ik ben Bob de Man (gefingeerd), voetballer bij club X! Ken je mij niet?’ Ik kijk hem aan en zeg droog: ‘Ik ben Piet Kats van de politie, ken je mij niet?’ Hij kijkt me met een verbaasd gezicht aan, is even perplex en loopt vervolgens rood van kwaadheid aan. ‘Je doet gewoon of je me niet herkent!’ roept hij uit. Ik antwoord dat ik totaal niet van voetbal houd en hem dus ook niet herken.
FC Utrecht gaat er mee in zee , die houden wel van Marokkanen met losse handjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het was weer een topshow vanavond bij Pauw![]()
http://www.npo.nl/pauw/13-03-2015/VARA_101372817
Johan Derksen gaf aan dat als er een veroordeling komt, dat Ajax dan geen enkele andere keus heeft dan deze speler direct te ontslaan. Verder waarschuwde hij andere clubs dat ook hun imago gevaar zou lopen als ze deze ontslagen speler een contract zouden aanbieden.
Einde carrière dus voor deze kansenparel.
Gewoon verkopen en lekker winst op makenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FC Utrecht gaat er mee in zee , die houden wel van Marokkanen met losse handjes
Iemand verkopen die je ontslaatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon verkopen en lekker winst op maken
Kali is voor tonnen verkocht aan Al Arabi in Qatar. Als Ajax slim is dumpen ze deze jeugdspelers ook ergens in een rijke zandbak en cashen ze nog wat ze kunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand verkopen die je ontslaat
knap
Ajax en slim ? ik zie ze er nog voor aan dat ze die mongool houden ookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kali is voor tonnen verkocht aan Al Arabi in Qatar. Als Ajax slim is dumpen ze deze jeugdspelers ook ergens in een rijke zandbak en cashen ze nog wat ze kunnen.
Hoezo? Als het een allochtoon is , mag je toch toeteren?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
..., al zou je kunnen stellen dat ze een voorbeeldfunctie heeft en dus niet claxonneert als er geen gevaar dreigt.
heb je enig idee hoe lang iemand uit de roulatie is na zoiets? hoeveel ongemak die vrouw heeft?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:01 schreef Re het volgende:
is een sleutelbeenbreuk tegenwoordig al zwaargewond? en wat schaafplakken...
maar goed, apart verhaal om en beetje treurig van te worden
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe lang iemand uit de roulatie is na zoiets?
oh zeker, ik vind ook dat er exemplarisch gestraft mag worden, maar er wordt gedaan alsof er een brute moord is begaan, inclusief uitzetting... dat lijkt me nou ook weer een hyperreactiequote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe lang iemand uit de roulatie is na zoiets? hoeveel ongemak die vrouw heeft?
zat criminelen die hoogopgeleid zijn. Die zijn alleen wat slimmer en kost de gemeenschap ook meer geld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je de grenzen trekt.
Laagopgeleiden zijn gemiddeld gezien ook crimineler. Mensen met een laag inkomen idem.
Deze twee groepen ook maar aan de schandpaal dan?
Omdat Derksen dat zegt?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Johan Derksen gaf aan dat als er een veroordeling komt, dat Ajax dan geen enkele andere keus heeft dan deze speler direct te ontslaan. Verder waarschuwde hij andere clubs dat ook hun imago gevaar zou lopen als ze deze ontslagen speler een contract zouden aanbieden.
Zonder respect geen voetbalquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat Derksen dat zegt?
Het is nou niet bepaald alsof elke voetballer van onbesproken gedrag is. Wel minder erg dan in de NFL, lijkt het. Daar stikt het van de vrouwenmeppers en andersoortig tuig.
Jep. Alleen lijken de meesten zich dat nog niet echt te realiseren. Lastige om te bewijzen ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:33 schreef hpeopjes het volgende:
Sterk staaltje racistisch geweld weer. Dit keer door prachtjongeren van islamtische kunne die wel genoeg geld verdienen om hun hobby's te bekostigen.
Joh, desnoods gaat hij naar het buitenland.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heeft IS al een competitie?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:33 schreef hpeopjes het volgende:
Sterk staaltje racistisch geweld weer. Dit keer door prachtjongeren van islamtische kunne die wel genoeg geld verdienen om hun hobby's te bekostigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |