Er zijn altijd wel wat niet legale streams te vinden van sky.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef HerrFritz het volgende:
Ik zou graag dit weekend live kijken, nu hoorde ik iemand praten over sky live kijken op internet.
Is dat gratis en zo nee, is die optie er wel ?
Zijn deze er ook zonder viruswaarschuwingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel wat niet legale streams te vinden van sky.
Las ergens in het vorige deel dat dit vorige jaar in de OP stond? Waarom dit jaar niet...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Zijn deze er ook zonder viruswaarschuwing
Ben ook wel benieuwd naar die TOR oplossing om op je tv te streamen
Niemand maakt een OPquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef DenS het volgende:
[..]
Las ergens in het vorige deel dat dit vorige jaar in de OP stond? Waarom dit jaar niet...
Natuurlijk mag je beslag leggen op een afgesloten terrein, het circuit valt gewoon onder het Australische recht. Bij Adam Cooper (https://twitter.com/adamcooperF1) las ik dat het ook zou kunnen dat er beslag wordt gelegd na de race. Zodat Sauber wel kan rijden dit weekend, maar daarna niet weg kan voordat het helemaal opgelost is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
23:30 Nederlandse tijd is er weer een rechtzaak. Als Giedo beslag mag leggen op Sauber betekend dat Sauber niet mag rijden. Of mag je geen beslag op een afgesloten terrein??BAR had in het verleden toch ook zo iets??
Ik denk dat de rechter zegt dat ze beslag mogen leggen op Sauber en dat de teambaas een celstraf krijgt wegens niet opvolgen van een uitspraak van de rechter in hoge beroep.
Sauber is zowiezo fout door Giedo niet te laten rijden in de trainingen dat heeft ook met racen te maken in een race weekend. En Giedo mag niet racen omdat Sauber dit niet heeft vermeld bij de FIA je mag dit op donderdag de rijders bekend maken voor 16:00 uur. En dat is allang voorbij.
Ik snap nog steeds niet dat de FIA en Bernie niks hebben gedaan.
twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 23:23:55Back at the Supreme Court, another 'start delayed' situation as it's put back to 10am, so about 35 minutes away reageer retweet
Pssst, acestream... Google maar eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef HerrFritz het volgende:
Ik zou graag dit weekend live kijken, nu hoorde ik iemand praten over sky live kijken op internet.
Is dat gratis en zo nee, is die optie er wel ?
Wat een soap. Ergens een live stream voor zo of was dat de afgelopen dagen ook niet?twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 23:50:06Melbourne Herald Sun paper has two-page headline 'Sauber tells court to shove ruling'. I'm told the judge has seen it... reageer retweet
Dit jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:29 schreef k_man het volgende:
Da's niet zo mooi. Dan kun je sowieso niks meer aanpassen in de F1-manager
Heb je Sauber in je team?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:29 schreef k_man het volgende:
Da's niet zo mooi. Dan kun je sowieso niks meer aanpassen in de F1-manager
Zou hij na dit alles dan toch inbinden?!twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 23:58:25'@GvanderGarde lawyer says matter has been settled... so it's all over, they have made a deal reageer retweet
twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 23:59:25The summons which could have led to the cars being seized etc has been withdrawn reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |