Jaar, UMO.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Persoonlijke favo Roosbeef, Spinvis, Radiohead, bon iver, feist, hmm wat nog meer. Genoeg geloof ik
Had het album al geluisterd, vind het té The National. Heb het idee alsof het een trucje is van de zanger, valt vooral live op (Eurosonic). Hoewel het verder wel goed klinkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef Moody het volgende:
Ik hoor weinig (geen?) mensen hier over het debuutalbum van Slow Show?
Samen met Sufjan en Courtney Barnett het beste album tot nu toe imo.
Slow Show, de link met The National is natuurlijk snel gelegd. Ook lijkt de stem op de zanger van Future Island. We kennen hem nog wel.
Ja, weet ik veel. Aangezien ik alleen maar artiestennamen voorbij zag komen, dacht ik even een band genaamd Tamer Animals gemist te hebben.quote:
Als je de vergelijking laat varen, is het gewoon een lekkere plaat. Je moet er even de tijd voor nemen, maar het zit erg goed in elkaar. Ik vond het een aangename verassing tussen de bekende namen van de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had het album al geluisterd, vind het té The National. Heb het idee alsof het een trucje is van de zanger, valt vooral live op (Eurosonic). Hoewel het verder wel goed klinkt.
Maar wel een geniale plaat toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Aangezien ik alleen maar artiestennamen voorbij zag komen, dacht ik even een band genaamd Tamer Animals gemist te hebben.
Op Pukkelpop heel matig. Wellicht dankzij de tent en de "dagjesmensen". Is echt een band waar je in stilte van moet genieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Goede plaat, ja. Ze waren live in de Melkweg toch best te goed te pruimen, vond ik.
Van M83 herinner ik me Midnight City en Reunion. Die mogen idd wel mee in de soundtrack van 2011quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef richolio het volgende:
SBTRKT, James Blake en Kendrick Lamar ook in 2011.
En de beste van dat jaar:
[ afbeelding ]
![]()
Samen met Bon Iver dan, denk ik. Dat was ook echt een goede plaat.
Ohja Jaar nog, en Antlers natuurlijkquote:
Dat geouwehoer over die nigga's voelt voor mij een beetje als zeiken over de kleur van de kurk van de fles van een rijke, volle, houtgerijpte, complexe, fruitige, elegante wijn met een intense diepgang, uit het uitzonderlijk goede jaar 1972.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef kciR het volgende:
Ik stoor mij er wel echt aan hoe vaak hij nigga zegt..
Vind het anders ook erg denigrerend overkomen, dat overmatig gebruik ervan, lijkt wel alsof er expres voor wordt gekozen om zo zoveel mogelijk afstand te maken van de blanke luisteraar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat geouwehoer over die nigga's voelt voor mij een beetje als zeiken over de kleur van de kurk van de fles van een rijke, volle, houtgerijpte, complexe, fruitige, elegante wijn met een intense diepgang, uit het uitzonderlijke goede jaar 1972.
Ik bedoel, waar hebben we het in godesnaam over.
quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het anders ook erg denigrerend overkomen, dat overmatig gebruik ervan, lijkt wel alsof er expres voor wordt gekozen om zo zoveel mogelijk afstand te maken van de blanke luisteraar.
Het tempo gaat wat naar beneden in het middenstuk, misschien, maar de nummers worden er echt niet minder om.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:43 schreef Norrage het volgende:
Het begin en het einde zijn overweldigend goed, maar ik merk dat het middenstuk een beetje voortkabbelt en wat in herhaling treedt met ritmes, geluidjes en zelfs met tekst (maar over dat laatste durf ik niet iets concreets te zeggen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |