Hey jijquote:

Dat is vaak ook wat overdreven jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet, vind het een beetje doorgeslagen. Zowel in uiterlijk als hoe ze doen. Lol im sO random xD xD T.T im totally lesb but kissin girls iz ew so dont judg mee -_- xxOx pengiuinLoverzz
Alto, indie en soft grunge met elementen van scene is daarentegen helemaal awesome.

Nickjonquote:

Hello hello helloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarom zou jij media doen danquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Wachtend op de dag dat ik de school uitloop zonder gehoord te hebben "Jij gaat zeker media doen?". Ondertussen gaat het vrolijk door op WhatsApp. Godverdomme discriminatie!

Dit inderdaadquote:

quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hello hello helloNu heb ik het nummer in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]

Ik ken dit nummer niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu heb ik het nummer in m'n hoofd

Wat!?quote:

A mulattoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu heb ik het nummer in m'n hoofd

*mumble mumble*quote:

De chorus niet kennenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de lyrics dan niet kent.. het nummer moet je wel kennen joh

Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.quote:

.
.

Oeh een meisjequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.
Anno 2015
.

Hele klas wil bij je in het groepjequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.
Anno 2015
.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anno 2015
.

FTFYquote:

Het is zo erg, laatst liep er een groepje meisjes en ik riep echt zo van OMG MEISJES OP SCHOOL. Zelfs voor ons is het raarquote:
 .
.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is zo erg, laatst liep er een groepje meisjes en ik riep echt zo van OMG MEISJES OP SCHOOL. Zelfs voor ons is het raar.
 dat heb ik ook bij ons op school
 dat heb ik ook bij ons op school

Ghehe, verbaast me niks.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]dat heb ik ook bij ons op school
 .
.

Eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe, verbaast me niks.
Nou ja, ik vind het super chill eigenlijk. Geen gezeik, lekker gamen, dreuge grappen, lompheid, mijn volk.

Nicequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe, verbaast me niks.
Nou ja, ik vind het super chill eigenlijk. Geen gezeik, lekker gamen, dreuge grappen, lompheid, mijn volk.

Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.quote:
 .
.

Precies de chicks op het mbo bij detail handel en economische opleidingen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.
Het is zo typisch.

Gedetailleerd wel, stalker much?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.
Het is zo typisch.

Hier wordt enkel technische opleidingen gegeven, geen last van zulke meidenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is zo typisch.

Ik weet precies wat ze bedoelt thoquote:

Petjes en bontkraagjes :squote:Op donderdag 12 maart 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ze bedoelt tho

Niet haten op m'n bontkraagquote:

Na 6 jaar middelbare school ken je het zo ongeveer wel.quote:

Grappig wel dat je vaak in kleding al ziet wat voor niveau je doetquote:

Of wat voor soort opleiding o.i.d. inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grappig wel dat je vaak in kleding al ziet wat voor niveau je doet
 . Ik doe dat altijd in de trein als ik me verveel, weet precies wat er bij tokkie Helmond uit gaat stappen. 9,5 van de 10 keer gelijk
. Ik doe dat altijd in de trein als ik me verveel, weet precies wat er bij tokkie Helmond uit gaat stappen. 9,5 van de 10 keer gelijk  .
.

Ik heb vaak dat ik het aan hoofden al zie.. soms ook wat voor beroep ze doenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grappig wel dat je vaak in kleding al ziet wat voor niveau je doet

Onthoofder ben je toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik het aan hoofden al zie.. soms ook wat voor beroep ze doen

Wat zie je aan m'n hoofd dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik het aan hoofden al zie.. soms ook wat voor beroep ze doen

quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zie je aan m'n hoofd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een beroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]

Gelukkig moet ik je hoofd beoordelen en niet je taalgebruik.quote:

PR voor bandjes.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nee serieus, wat zou je mij schatten?

14.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nee serieus, wat zou je mij schatten?
 .
. 

quote:

quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
14.
Grapje, een 19-jarige technische natuurwetenschapster.
Toch?

!
!  

Wat is er met mijn taalgebruik?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik je hoofd beoordelen en niet je taalgebruik.
Beroep, iets creatiefs, grafisch vormgeving. Wist je eigenlijk al

Jonge dat is een pot nat voor mij. Net als economie en bedrijfskunde, is ook gewoon hetzelfde.quote:

Bazinquote:

"Wat een beroep"quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er met mijn taalgebruik?

Heul niets mis meequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er met mijn taalgebruik?

N'awhquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Professioneel knuffelbeertje had ik ook wel kunnen schatten, zou ook passen.

Doekje nodig?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:

quote:

Oh God reallyquote:
 .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh God really.
Heb ik ongelijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen zou LB willen winnen op de kermis.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
 !
!  Thanks
 Thanks

Dat vind ik een beetje onaardig. Ze is misschien klein, maar ze past echt niet in zo'n automaat. En zeker niet door dat dingetje waar je de prijs uit kunt halen. En je vriendin in zo'n automaat stoppen vind ik ook niet echt kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ongelijk dan?Iedereen zou LB willen winnen op de kermis.

Ik ben geen pimpquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onaardig. Ze is misschien klein, maar ze past echt niet in zo'n automaat. En zeker niet door dat dingetje waar je de prijs uit kunt halen. En je vriendin in zo'n automaat stoppen vind ik ook niet echt kunnen.
Wat ben jij een onaardige man zeg.

Is ook een klootzakquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onaardig. Ze is misschien klein, maar ze past echt niet in zo'n automaat. En zeker niet door dat dingetje waar je de prijs uit kunt halen. En je vriendin in zo'n automaat stoppen vind ik ook niet echt kunnen.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]

Fuck offquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Fylax het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00-23.00 Straks op GutterFM
Luisteren jullie ook mee?

Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Fylax het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00-23.00 Straks op GutterFM
Luisteren jullie ook mee?

Dem memoriesquote:

quote:
 !!!
!!!

Nee?quote:

oja we zouden ooit nog gaan spelen.quote:

Inderdaad..quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja we zouden ooit nog gaan spelen.

Kwam omdat je er teveel over ging praten en ik wou hatenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |