quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij feed mij. We gaan binnenkort gratis frietjes eten.
Lul.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij niet meegaat moet ik met Bob.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Geo wil je frietjes met ons eten? Moet je wel eerst de schuifpuzzel van de Mac maken.
quote:
?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
FL, geldt dit dan als 'andere omstandigheden'?
Mac Eindje tegenover C&A. Zondag ergens voor PSV.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik word gewoon uitgenodigdgoed teken.
I need details about this operation.
Gadde gij naar die wedstrijd dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mac Eindje tegenover C&A. Zondag ergens voor PSV.
Nee dat mag ik niet. Stadionverbod. Ajacied gestampt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gadde gij naar die wedstrijd dan?
Twijfel of ik trio zou doen, ben bang dat jij opeens aan mijn kont gaat zittenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goede hossel bazin ben je omg wow.
mag lb niet meedoenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Twijfel of ik trio zou doen, ben bang dat jij opeens aan mijn kont gaat zitten
Surequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet. Stadionverbod. Ajacied gestampt.
Hey jijquote:
Dat is vaak ook wat overdreven jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet, vind het een beetje doorgeslagen. Zowel in uiterlijk als hoe ze doen. Lol im sO random xD xD T.T im totally lesb but kissin girls iz ew so dont judg mee -_- xxOx pengiuinLoverzz
Alto, indie en soft grunge met elementen van scene is daarentegen helemaal awesome.
Nickjonquote:
Hello hello helloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou jij media doen danquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Wachtend op de dag dat ik de school uitloop zonder gehoord te hebben "Jij gaat zeker media doen?". Ondertussen gaat het vrolijk door op WhatsApp. Godverdomme discriminatie!
Dit inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |