Het is zo erg, laatst liep er een groepje meisjes en ik riep echt zo van OMG MEISJES OP SCHOOL. Zelfs voor ons is het raarquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is zo erg, laatst liep er een groepje meisjes en ik riep echt zo van OMG MEISJES OP SCHOOL. Zelfs voor ons is het raar.
Ghehe, verbaast me niks.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]dat heb ik ook bij ons op school
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe, verbaast me niks.
Nou ja, ik vind het super chill eigenlijk. Geen gezeik, lekker gamen, dreuge grappen, lompheid, mijn volk.
Nicequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe, verbaast me niks.
Nou ja, ik vind het super chill eigenlijk. Geen gezeik, lekker gamen, dreuge grappen, lompheid, mijn volk.
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.quote:
Precies de chicks op het mbo bij detail handel en economische opleidingen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.
Het is zo typisch.
Gedetailleerd wel, stalker much?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.
Het is zo typisch.
Hier wordt enkel technische opleidingen gegeven, geen last van zulke meidenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is zo typisch.
Ik weet precies wat ze bedoelt thoquote:
Petjes en bontkraagjes :squote:Op donderdag 12 maart 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ze bedoelt tho
Niet haten op m'n bontkraagquote:
Na 6 jaar middelbare school ken je het zo ongeveer wel.quote:
Grappig wel dat je vaak in kleding al ziet wat voor niveau je doetquote:
Of wat voor soort opleiding o.i.d. inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grappig wel dat je vaak in kleding al ziet wat voor niveau je doet
Ik heb vaak dat ik het aan hoofden al zie.. soms ook wat voor beroep ze doenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grappig wel dat je vaak in kleding al ziet wat voor niveau je doet
Onthoofder ben je toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik het aan hoofden al zie.. soms ook wat voor beroep ze doen
Wat zie je aan m'n hoofd dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik het aan hoofden al zie.. soms ook wat voor beroep ze doen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zie je aan m'n hoofd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |