abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150584104
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

he visgraat:
Hier komt je kapstok:
je bent een luie donder, met je "gezamenlijke" visgraat, jij bepaald en wij mogen de grote leider volgen... wat denk je nou?

scenario's:
je komt hier ff vertellen wat wij moeten doen.... Ik moet niets, ja schijten en belasting betalen.
je komt hier ff vertellen hoe we het moeten doen: Op jouw manier dus en niet anders
je komt hier ff vertellen dat we het hier allemaal verkeerd doen en zien en en dat we verkeerd denken.

Staart:
El Mata heeft zijn eigen mening, Jackie heeft zijn eigen mening, Nieuwschierig heeft haar eigen mening en die hoef jij hier allemaal niet even te komen kleineren.
Lees eerst die 185 topics maar even door, zoals de meesten hier gedaan hebben en dan ben jij voor mij een serieuze jongen. En tot die tijd ben jij voor mij een heel lui studentje wat hier even een scriptie moet komen halen zonder zelf wat moeite te doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb misschien een wat dominante manier van overtuigen maar ik heb niemand gedwongen hoor. Ik begrijp dat ik een nieuwkomer ben hier in Volendam en dat mijn wat dominante manier van overtuigen in iemands verkeerde keelgat kan schieten. Om dan zo te reageren zoals jij doet zegt meer iets over jezelf...niveauloos.
pi_150584171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:04 schreef lekarO het volgende:

[..]

Ik heb misschien een wat dominante manier van overtuigen maar ik heb niemand gedwongen hoor. Ik begrijp dat ik een nieuwkomer ben hier in Volendam en dat mijn wat dominante manier van overtuigen in iemands keelgat kan schieten. Om dan zo te reageren zoals jij doet zegt meer iets over jezelf...niveauloos.
ik moet
jij moet
zij moeten

en dan moet ik ook nog niveau hebben, nogmaals ik moet niets. Succes met je scriptie dat wordt nog hard werken, jongen
pi_150584209
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:04 schreef lekarO het volgende:

[..]

Ik heb misschien een wat dominante manier van overtuigen maar ik heb niemand gedwongen hoor. Ik begrijp dat ik een nieuwkomer ben hier in Volendam en dat mijn wat dominante manier van overtuigen in iemands keelgat kan schieten. Om dan zo te reageren zoals jij doet zegt meer iets over jezelf...niveauloos.
Je stelt je zelf zo op. Niemand anders. Ik ben duidelijk iemand die mensen altijd het voordeel van de twijfel geeft.

Maar als jij komt zeggen dat "jij het wel even zal uitleggen" aan "ons, structuurloze sukkels" dan kan je kritiek terugverwachten.

Ik dacht dus ook dat je zou stoppen, maar blijkbaar niet. Constructief meedenken zit er niet in?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150584356
quote:
5s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:
11:30 uur:
https://www.here.com/?x=ep&map=8.88707,-82.40768,19,normal

ik zie wel deze velden maar geen huisje/hut te vinden en dat is raar want waarom dan op die plek gaan baden/wassen? Aan de andere kant van de rivier zie ik alleen maar bomen....
Op de open plek voor dit huisje landde de heli. Moet te vinden zijn.

pi_150584397
https://www.here.com/?x=ep&map=8.87953,-82.40617,18,satellite

link naar huisje nabij de vondsten van de resten, maar of miss Pitti zover is gaan lopen of is dat een huisje waar X de spullen maar toe heeft gebracht?

edit: dak klopt is van golfplaten, wel laag maar dat zie je niet vanuit de lucht

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 12-03-2015 23:20:05 ]
pi_150584473
quote:
18s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je stelt je zelf zo op. Niemand anders. Ik ben duidelijk iemand die mensen altijd het voordeel van de twijfel geeft.

Maar als jij komt zeggen dat "jij het wel even zal uitleggen" aan "ons, structuurloze sukkels" dan kan je kritiek terugverwachten.

Ik dacht dus ook dat je zou stoppen, maar blijkbaar niet. Constructief meedenken zit er niet in?
Volgens mij hadden wij een leuke discussie over de aanpak. Aangezien jij Piet Visser bent en ik een Volendammer import heb ik de andere Volendammers tegen me in het harnas gejaagd. Ik had ook niet de indruk dat ik andere mensen aan het dwingen was zoals ootje die blijkbaar nog in de peuterpuberteit zit en 'niets moet'. Gewoon een stevige discussie over de aanpak. Jij hebt duidelijk volgens velen de juiste aanpak dus daar leg ik mij gewoon bij neer hoor. Je mag toch wel opkomen voor je mening hier?
pi_150584531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:14 schreef lekarO het volgende:

[..]

Volgens mij hadden wij een leuke discussie over de aanpak. Aangezien jij Piet Visser bent en ik een Volendammer import heb ik de andere Volendammers tegen me in het harnas gejaagd. Ik had ook niet de indruk dat ik andere mensen aan het dwingen was zoals ootje die blijkbaar nog in de peuterpuberteit zit en 'niets moet'. Gewoon een stevige discussie over de aanpak. Jij hebt duidelijk volgens velen de juiste aanpak dus daar leg ik mij gewoon bij neer hoor. Je mag toch wel opkomen voor je mening hier?
Ik heb helemaal niet "de juiste" aanpak.

Maar als jij zegt dat je een serieuze methode wil, met scharnierpunten en al begint met dingen "irrelevant" te noemen ben je dus niet bezig met een serieuze methode.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150584567
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet "de juiste" aanpak.

Maar als jij zegt dat je een serieuze methode wil, met scharnierpunten en al begint met dingen "irrelevant" te noemen ben je dus niet bezig met een serieuze methode.
wel goed lezen he. Irrelevant, TENZIJ...(lees maar terug)
pi_150584646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.here.com/?x=ep&map=8.87953,-82.40617,18,satellite

link naar huisje nabij de vondsten van de resten, maar of miss Piggy zover is gaan lopen of is dat een huisje waar X de spullen maar toe heeft gebracht?

edit: dak klopt is van golfplaten, wel laag maar dat zie je niet vanuit de lucht
Zou 'm kunnen zijn. Mis alleen die 2 schuurtjes erachter. Jammer van de wolken.
pi_150584698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ook, en graag zonder zo'n geval wat een deadline heeft...
Ja vooral geen deadline, kun je hier je dagen slijten voor de rest van je leven...-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 12-03-2015 23:21:25 ]
pi_150584724
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Zou 'm kunnen zijn. Mis alleen die 2 schuurtjes erachter. Jammer van de wolken.
Ik zie echt geen andere, zoek nog ff door. Ik wil vandaag natuurlijk wel de wisselbeker terug
pi_150584783
Ik ben helemaal voor scharnierpunten, met wat smeerolie van en door een ieder hier bouwen we een nieuw visje...zal wel net als de OP beetje uitgroeien...maar als het functioneel is..ok..!
pi_150584871
Bing heeft geen wolken.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:25:50 #114
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150584881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef lekarO het volgende:

[..]

Ok nog 1 keer uitleggen en dan stop ik. Het is juist de bedoeling dat de scenario's biased zijn en het scharnierpunt niet. Deze moet zo gekozen worden dat het een feit is (zoals een noodoproep) of een belangrijk keuzemoment in de verdwijning (bijvoorbeeld de broek van Kris of de resten die bij elkaar liggen of de afstand van de rugzak) en dit is een gevolg van allemaal biased meningen hoe dit kon gebeuren. Dat is je kapstok. Maar ga gerust zonder enige vorm van structuur praten over de jongens in Boquete. Ben benieuwd...
Ik vind het toch wel een scharnierpunt, in jouw termen. Ze zijn gesignaleerd met twee mannen (geen jongens) in een eetgelegenheid in Boquete. Op zichzelf misschien niet bijzonder. Maar wat wel vreemd is, is dat deze twee mannen (a) niet zijn opgespoord na hun verdwijning, en (b) zich niet vrijwillig hebben gemeld na hun verdwijning.

Het is mogelijk dat deze waarneming niet juist is geweest: het waren twee andere vrouwen bijvoorbeeld. Maar ook dat zou bij een gedegen politieonderzoek toch boven water gekomen moeten zijn.
pi_150584882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef doorgaan het volgende:
Ik ben helemaal voor scharnierpunten, met wat smeerolie van en door een ieder hier bouwen we een nieuw visje...zal wel net als de OP beetje uitgroeien...maar als het functioneel is..ok..!
ik ook!
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:26:20 #116
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150584893
Weet je wat het is? Beide methodes (compleet scenario opbouwen a b c d e ... z en daar door anderen gaten in laten schieten) of een feit pakken (haarfoto, rugzak gevonden, en dan bedenken hoe of waarom) zijn beide bewust of onbewust al uitgebreid toegepast.
Uiteindelijk kom je toch altijd tot de conclusie dat je zonder nieuwe feiten niet verder komt.
Waarbij het frustrerende is dat er vermoedelijk nog wel feiten zijn die wij niet kennen maar die nooit in de openbaarheid zijn gebracht
Wie dit leest is gek
pi_150584899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:25 schreef Lutalo het volgende:
Bing heeft geen wolken.
Ik ga ff zoeken!
pi_150585026
Op Bing. Aan de overkant tegen de bosrand aan?
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:31:42 #119
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150585032
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ga ff zoeken!
Dat weidje ten oosten van de samenloop van de 2 rivieren heeft een paar huisjes, kan ok me nog herinneren
Wie dit leest is gek
pi_150585036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:16 schreef lekarO het volgende:

[..]

wel goed lezen he. Irrelevant, TENZIJ...(lees maar terug)
Ja, het idee is nu juist dat je die relevantie helemaal niet kan weten van tevoren, daarom juist een open mind naar de vissengraat.

pi_150585051
Top, lutalo

De keuze is reuze er liggen daar minimaal 6 huizen/hutten!
2 aan de linkerkant en 4 aan de rechterkant! Ja welke zou het zijn?
Ik vermoed degene het dichts bij de rivier omdat miss Piggy dan niet zover hoeft te lopen
pi_150585074
http://www.bing.com/maps/(...)NTAwJmx2bD03JnN0eT1y

hoop dat de link het doet

edit niet dus....iemand anders?
pi_150585079
Genoeg volk dat daar de was gaat doen dus.

Als iemand daar de was doet, dan zal dat steeds op een vaste plek zijn. Wassen is een routineklus. Kunnen we er dan vanuit gaan dat je daar geen weken onopgemerkt kunt liggen?
pi_150585132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:33 schreef 11en30 het volgende:
Genoeg volk dat daar de was gaat doen dus.

Als iemand daar de was doet, dan zal dat een vaste plek zijn. Kunnen we er dan vanuit gaan dat je daar geen weken onopgemerkt kunt liggen?
Jeee, verloren.... _O_
Wisselbeker is voor jou
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:39:16 #125
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150585221

Hiero

en van de andere kant

Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: