Ach, hij is zijn verwachte sterfdatum alweer bijna een half jaar voorbij, dacht ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat ie dood is als dit topic dicht is
Positieve instelling.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat ie dood is als dit topic dicht is
Dat verwacht ik ook jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na morgen valt het hier weer ongeveer stil
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:15 schreef Ferdo het volgende:
Toen het commentaar bij het voetbal nog door de telefoon werd ingesproken.
Ah ja, bij het ESF bijvoorbeeld ook, ja.quote:
Rudiquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:18 schreef Ferdo het volgende:
Übermof der Rudi siert de site van de Rotshow.
Idem, maar Codo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou zo op 9 van de 10 nummers stemmen, maar Herbert wint
Als men genoeg flauwe woordgrappen maakt welquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan is het topic allang dicht joh.
Ik herken de Smiths meteen als ik Morrisey.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als men genoeg flauwe woordgrappen maakt wel
Moet ik altijd aan denken als ik De Heer Ontwaakt hoor, met name het slot van het nummer...quote:
Of zulke grappenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik mij al tijden afvraag: als Prince de vader is van Jett Rebel wie is dan de moeder?
Iets over Brian May...quote:
Doet me denken aan Queen.quote:
je bent nu toch niet aan het rijden en typen tegelijk he?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:49 schreef D.Rose het volgende:
Over zingen gesproken, ik spot maar weinig (mee)zingende mensen onderweg in de auto
Nee,,zoveel prioriteit heeft Fok nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent nu toch niet aan het rijden en typen tegelijk he?
FOK!ken doe je op een F.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent nu toch niet aan het rijden en typen tegelijk he?
gelukkig maarquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee,,zoveel prioriteit heeft Fok niet
Nee dat krijg ik niet voor elkaar.quote:
Weer wat anders dan Lionel R.quote:
ik ben beter van je gewend, blijf oefenen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Niet alleen maakte Debora Harry, maar haar band ook.
Om even in de flauwe woordgrappen te blijven hangen.
Die hoef ik niet te horen. Een keer per jaar die grappen voldoet.quote:
Zelfde verhaal hier.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, Elton haal ik er direct uit, maar de rest hoor ik niet
Geen Ringo mag ik hopen.quote:
Niet lauw, mag ik hopen?quote:
Ik hoor er alleen een black metal plaatje uit 2010 inquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, Elton zit heel erg op voorgrond
Ik kan hier genoeg thee uit de automaat plukken, maar als ie niet op gaat houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Net versgezette, ik heb zelf kamillethee genomen, maar heb vanalles in de aanbieding
daar hebben ze nou afkapradio voor uitgevondenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer verdient dit intro niet
Theequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Net versgezette, ik heb zelf kamillethee genomen, maar heb vanalles in de aanbieding
Frank Beardquote:
Aan het trainen voor 25 december?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef Ferdo het volgende:
Dit is vast de muziek waar Gloria Estefan houdt.
en het mijnequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu wel. Topshow. Uit m'n lijstje
Gisteren kwam er ook een minder bekende van The The langs, ook erg lekker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu wel. Topshow. Uit m'n lijstje
Ik ga dit plaatje dus echt nooit meer vergeten.quote:
Welke?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gisteren kwam er ook een minder bekende van The The langs, ook erg lekker.
Maar dit nummer is redelijk episch geworden door de pianosolo van Jools.
ongeveer de gehele tweede helft van het nummerquote:
Ik bedoelde welk liedje, maar bedankt voor de verhelderingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ongeveer de gehele tweede helft van het nummer
gisteravond ergens na 20 uur This is THE day, zat in de autoquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gisteren kwam er ook een minder bekende van The The langs, ook erg lekker.
Maar dit nummer is redelijk episch geworden door de pianosolo van Jools.
dat is het antwoord voor Mexicanobakker danquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteravond ergens na 20 uur This is THE day, zat in de auto
Dat is ook een goede ja, daarom noemde ik m al. Ook een van de leukste van Soul Mining.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteravond ergens na 20 uur This is THE day, zat in de auto
Weer wat geleerd, wist niet dat held Johnny Marr in The The heeft gezetn!quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook een goede ja, daarom noemde ik m al. Ook een van de leukste van Soul Mining.
In hun Marr-tijd waren ze ook behoorlijk sterk.
Zoals dat Brian May de gitarist van Queen is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
In de radio2/ top 2000 reeks leer je nogeens wat
daar hadden ze het deze week in 40+ ook overquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Againzender het volgende:
Ik moet altijd aan Maradona denken als ik dit hoor. Dan ben je toch iets teveel met muziek en voetbal bezig geweest in de 80s
Zoals de rest van het oeuvre van de band ook door het grote publiek niet begrepen is. :yquote:
zijn erdaar ook niet een paar dood gegaan aan drugs? Chrissie heeft het nog een tijdje met de zanger van de Simple Minds gedaan. Hebben nog een kind geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Pretenders, wat een nepband is dat.
Maar toh een paar echt mooie liedjes, da's toch wel knap.
dit is slechter te volgen dan Herbert iddquote:
En daarvoor ook met Ray Davies van de Kinks.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
zijn erdaar ook niet een paar dood gegaan aan drugs? Chrissie heeft het nog een tijdje met de zanger van de Simple Minds gedaan. Hebben nog een kind geloof ik.
Komt uit Kleef denk ik.quote:
Regio Keulen.quote:
Da's iets te ver van Nijmegen weg.quote:
Met knipoog naar Bowie.quote:
Eén dikke hit is genoeg om binnen te zijn, hoor. Tenzij je een uitgavenpatroon hebt als die van het gemiddelde UB40-lid. Dan ga je zelfs met bergen hits failliet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Peter Schilling teert nog steeds op het succes van dit nummer, echt bizar
En dat op basis van een 32 jaar oude hit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij treedt nog steeds regelmatig in tvprogramma's op, volgens mij weet letterlijk iedere Duitser wie hij is
Mss moet ik ook maar een hit gaan maken. Een danceplaat maken is vast niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén dikke hit is genoeg om binnen te zijn, hoor. Tenzij je een uitgavenpatroon hebt als die van het gemiddelde UB40-lid. Dan ga je zelfs met bergen hits failliet.
Als je daarin maar geen Marvin Gaye-samples gebruikt. Dat schijnt minder winstgevend te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet ik ook maar een hit gaan maken. Een danceplaat maken is vast niet zo heel moeilijk.
Ik wil er huisdieren in verwerken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je daarin maar geen Marvin Gaye-samples gebruikt. Dat schijnt minder winstgevend te zijn.
Wat zijn het voor dieren? Met vogels is dat in elk geval al een keer gedaan, begin jaren '80 al.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil er huisdieren in verwerken.
2 honden en 1 kat. Waarvan de kat op een hele rara manier mauwt en een van de honden een hele diepe woef heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat zijn het voor dieren? Met vogels is dat in elk geval al een keer gedaan, begin jaren '80 al.
Dat kan wel iets worden, volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 honden en 1 kat. Waarvan de kat op een hele rara manier mauwt en een van de honden een hele diepe woef heeft.
Al hun nummers zijn waardeloos.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, wat een verrassing dat dit nummer kwam. Waardeloos nummer van ze trouwens
oh, wat een feestje maakt Wouter er van zegquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al hun nummers zijn waardeloos.
Nu speciaal voor jou de Dijk.
In Mexilhoera grande had je dat allemaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik al gezeurd over mijn tentamen van morgen en dat ik daar voor moet leren?
Nee.... ik wil terug.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Mexilhoera grande had je dat allemaal niet
Algarvecircuit is wel een mooie racebaan.quote:
En je doet die studie vrijwillig?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Sociologie van ontwikkelingshulp.
Ik studeer Bos- en Natuurbeheer, dit is een keuzevak. Het was het enige redelijk interessante vak van deze periode.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je doet die studie vrijwillig?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sociologie van ontwikkelingshulp.
quote:
he gets, die hoef ik nu niet meer te zien, Tonyquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:49 schreef spijkerbroek het volgende:
"Stars on 54"? whaha
Oh, en ik zie hier posters hangen door de stad heen dat Spandau Ballet langskomt..
Nee, ik ook niet. Ik ga ze iig niet zien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
he gets, die hoef ik nu niet meer te zien, Tony
Haha. Mad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat Becel dit liedje verpest heeft.
Mad?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat Becel dit liedje verpest heeft.
Nelly Furtadoquote:
jij hebt zulke leuke kinderfoto'squote:Op donderdag 12 maart 2015 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
*insert foto van kleine D. met Ome Willem pet
Kennelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt zulke leuke kinderfoto's
Het is een soort Minnie Riperton maar dan kutquote:
Ik heb er ook bijna geen van de laatste 25 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb albums vol met foto's, maar van de laatste 15 jaar zijn er volgens mij niet zo veel. Het helpt ook niet dat er nog een aantal alleen maar op harde schijven van oude defecte pc en laptop staan
ik kan ook heel vakkundig wegduiken. Ik het echt ben ik sowieso veel leuker dan op foto'squote:Op donderdag 12 maart 2015 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook bijna geen van de laatste 25 jaar
Vrienden wel, als die een foto maakte waar ik toevallig in beeld was (en niet op tijd weg dook)
Ja dat, fotogeniek zijn is niet aan mij besteedquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan ook heel vakkundig wegduiken. Ik het echt ben ik sowieso veel leuker dan op foto's
ik heb het zelfs gehad dat mijn moeder mij niet herkende op mijn paspoortfoto, maar dat heb ik vast al eens verteldquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ja dat, fotogeniek zijn is niet aan mij besteed
Niet tegen mijquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het zelfs gehad dat mijn moeder mij niet herkende op mijn paspoortfoto, maar dat heb ik vast al eens verteld
Ik heb nog röntgenfoto's van mijn hoofdquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
In het ziekenhuis maken ze ook een foto voor je dossier. Kom ik bij een nieuwe arts binnen, hij kijkt een paar keer van zijn scherm naar mij en weer terug en ik zie echt een groot vraagteken boven zijn hoofd. Ik heb hem verteld dat me dat vaker overkomt en toen durfde hij te bekennen dat hij echt dacht de verkeerde patient voor zich te hebben. Ik heb de foto zelf niet gezien, maar hij zal niet fraai zijn geweest.
wowquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog röntgenfoto's van mijn hoofd
I lay down my jacket so you can walk over a puddlequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de tekst van dat nummer is best duidelijk
hoe galantquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
I lay down my jacket so you can walk over a puddle
hij staat. Morgen mag hij aan en als dat lukt kan ik de verpakkingstroep afvoeren en de kringloop bellen voor mijn oude apparaten en de eetkamerstoelen. Het is echt zo'n zootje nu in mijn huis.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Over Galant gesproken, hoe is het met je Daewoo?
Morgen pas?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij staat. Morgen mag hij aan en als dat lukt kan ik de verpakkingstroep afvoeren en de kringloop bellen voor mijn oude apparaten en de eetkamerstoelen. Het is echt zo'n zootje nu in mijn huis.
Is ie liggend vervoerd?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Minimaal 6 uur toch nog, zal wel vanwege de koelvloeistof zijn.
ze hebben 'm flink gekanteld bij het vervoeren en plaatsen, ding lag bijna plat om pallet er onderuit te halen. Hij heeft trouwens wieltjes, dus ik kan 'm vrij makkelijk van de muur wegrijden om te stofzuigen.quote:
Dan maar ff 6 uurtjes wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze hebben 'm flink gekanteld bij het vervoeren en plaatsen, ding lag bijna plat om pallet er onderuit te halen. Hij heeft trouwens wieltjes, dus ik kan 'm vrij makkelijk van de muur wegrijden om te stofzuigen.
preciesquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan maar ff 6 uurtjes wachten
Better safe than sorry
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik de 12" nog van
Maar dat wist jij vast al
vast welquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:15 schreef D. het volgende:
Toch maar eens op zolder kijken wat ik nog allemaal heb liggen, want er zijn er vast nog in de 'Ojaaaaa" categorie
maar dit weer welquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is dan weer een stuk minder 'woehoe'.
Ja, dit is weer Woehoe iddquote:
Ik ook niet, want het is een topnummer, maar ik had de #1 morgen willen "ontdekken".quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het geen verrassende nummer 1 vind
ik ga de lijst ook niet bekijkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook niet, want het is een topnummer, maar ik had de #1 morgen willen "ontdekken"
dat was ik dus via de voiceappquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit gewoon in mijn eentje het topic vol te spammen
The Smiths
alweer, wat cool. Wat sprak je netjesquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was ik dus via de voiceapp
ja? ik was niet helemaalvrij van drank,quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alweer, wat cool. Wat sprak je netjes
tijdens de Top2000 waren de berichtjes echt bizarquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja? ik was niet helemaalvrij van drank,
Staat erin.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Cure op 1.
De rest van de lijst wil ik niet weten, ik ga lijstloos luisteren.
Wat ik wel wil weten is OF Split Enz erin staat, maar niet waar.
Mooi. Vorig jaar nota bene in de top 100 van de jaren 80 weer echt herontdekt.quote:
die vat ik even nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tijdens de Top2000 waren de berichtjes echt bizar
mensen spraken de grootst mogelijke onzin in, leek het wel. Vaak in een of ander onverstaanbaar dialect vertelden ze wat ze aan het doen warenquote:
ah. op die fiets. Maar ik was kennelijk te volgen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mensen spraken de groots mogelijke onzin in, leek het wel. Vaak in een of ander onverstaanbaar dialect vertelden ze wat ze aan het doen waren
yup, ik had je alleen niet herkend.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah. op die fiets. Maar ik was kennelijk te volgen?
en dan zet ik net de radio uit... 40ers moeten slaap pakkenquote:
ho, dat ben ik ook, maar hier gaat de radio nog niet uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan zet ik net de radio uit... 40ers moeten slaap pakken
The River is logisch gezien de Top 2000 anders.quote:
wat stond er?quote:
quote:
hij las gewoon niet zo zorgvuldig. Is misschien wel aan een leesbril toequote:Op donderdag 12 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was een quote naar mij toe
Ik las prima, ik besloot alleen dat ik me even in de stof ging verdiepenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij las gewoon niet zo zorgvuldig. Is misschien wel aan een leesbril toe
uiteraardquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las prima, ik besloot alleen dat ik me even in de stof ging verdiepen
Joh. In de 90s was het slechts 3, 4 jaar boeiend. Toen Cobain zichzelf doodde was het klaar met goede muziek.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:09 schreef kawa4 het volgende:
vandaag was toch ook de top 100 van de jaren 80 of niet?
9uquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:09 schreef kawa4 het volgende:
vandaag was toch ook de top 100 van de jaren 80 of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde, maar dan 2014:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Deze is dan weer prima te pruimen. Maar Just Can't Get Enough was een slechte grap.quote:
nee joh, daar heb ik zoveel op gedanst op de schooldisco'squote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is dan weer prima te pruimen. Maar Just Can't Get Enough was een slechte grap.
18 uur vanavondquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef D.Rose het volgende:
Ik probeer uit te stappen, maar vooralsnog zit ik te wachten op een goed moment
mwah het is zo reclamequote:
Ik wacht rustig af welk liedje dat gaat zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit al klaar met m'n vlaggetje voor nr. 88.
ik luister lijstloosquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit al klaar met m'n vlaggetje voor nr. 88.
Ik ook, alleen even gespiekt wat de nummer 1 isquote:
Bert vertelde het gisteren in de uitzendingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, alleen even gespiekt wat de nummer 1 is
heerlijk manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze.
Nouja, ben niet zo van de Maidens. Wel leuk dat het erin staat.
Apart ja. Mooi liedje. En gewoon de hoogste notering in de top 2000 uit de 80's ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef Ferdo het volgende:
Opmerkelijk genoeg heeft een Brothers In Arms de lijst dan weer niet gehaald.
nou ja, iedereen heeft die cd toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef Ferdo het volgende:
Opmerkelijk genoeg heeft een Brothers In Arms de lijst dan weer niet gehaald.
Als het om metal gaat uit begin jaren 80, geef mij dan maar Death Angel. Of Judas Priest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |