Ach, hij is zijn verwachte sterfdatum alweer bijna een half jaar voorbij, dacht ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat ie dood is als dit topic dicht is
Positieve instelling.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat ie dood is als dit topic dicht is
Dat verwacht ik ook jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na morgen valt het hier weer ongeveer stil
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:15 schreef Ferdo het volgende:
Toen het commentaar bij het voetbal nog door de telefoon werd ingesproken.
Ah ja, bij het ESF bijvoorbeeld ook, ja.quote:
Rudiquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:18 schreef Ferdo het volgende:
Übermof der Rudi siert de site van de Rotshow.
Idem, maar Codo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou zo op 9 van de 10 nummers stemmen, maar Herbert wint
Als men genoeg flauwe woordgrappen maakt welquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan is het topic allang dicht joh.
Ik herken de Smiths meteen als ik Morrisey.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als men genoeg flauwe woordgrappen maakt wel
Moet ik altijd aan denken als ik De Heer Ontwaakt hoor, met name het slot van het nummer...quote:
Of zulke grappenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik mij al tijden afvraag: als Prince de vader is van Jett Rebel wie is dan de moeder?
Iets over Brian May...quote:
Doet me denken aan Queen.quote:
je bent nu toch niet aan het rijden en typen tegelijk he?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:49 schreef D.Rose het volgende:
Over zingen gesproken, ik spot maar weinig (mee)zingende mensen onderweg in de auto
Nee,,zoveel prioriteit heeft Fok nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent nu toch niet aan het rijden en typen tegelijk he?
FOK!ken doe je op een F.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent nu toch niet aan het rijden en typen tegelijk he?
gelukkig maarquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee,,zoveel prioriteit heeft Fok niet
Nee dat krijg ik niet voor elkaar.quote:
Weer wat anders dan Lionel R.quote:
ik ben beter van je gewend, blijf oefenen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Niet alleen maakte Debora Harry, maar haar band ook.
Om even in de flauwe woordgrappen te blijven hangen.
Die hoef ik niet te horen. Een keer per jaar die grappen voldoet.quote:
Zelfde verhaal hier.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, Elton haal ik er direct uit, maar de rest hoor ik niet
Geen Ringo mag ik hopen.quote:
Niet lauw, mag ik hopen?quote:
Ik hoor er alleen een black metal plaatje uit 2010 inquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, Elton zit heel erg op voorgrond
Ik kan hier genoeg thee uit de automaat plukken, maar als ie niet op gaat houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Net versgezette, ik heb zelf kamillethee genomen, maar heb vanalles in de aanbieding
daar hebben ze nou afkapradio voor uitgevondenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer verdient dit intro niet
Theequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Net versgezette, ik heb zelf kamillethee genomen, maar heb vanalles in de aanbieding
Frank Beardquote:
Aan het trainen voor 25 december?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef Ferdo het volgende:
Dit is vast de muziek waar Gloria Estefan houdt.
en het mijnequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu wel. Topshow. Uit m'n lijstje
Gisteren kwam er ook een minder bekende van The The langs, ook erg lekker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu wel. Topshow. Uit m'n lijstje
Ik ga dit plaatje dus echt nooit meer vergeten.quote:
Welke?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gisteren kwam er ook een minder bekende van The The langs, ook erg lekker.
Maar dit nummer is redelijk episch geworden door de pianosolo van Jools.
ongeveer de gehele tweede helft van het nummerquote:
Ik bedoelde welk liedje, maar bedankt voor de verhelderingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ongeveer de gehele tweede helft van het nummer
gisteravond ergens na 20 uur This is THE day, zat in de autoquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gisteren kwam er ook een minder bekende van The The langs, ook erg lekker.
Maar dit nummer is redelijk episch geworden door de pianosolo van Jools.
dat is het antwoord voor Mexicanobakker danquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteravond ergens na 20 uur This is THE day, zat in de auto
Dat is ook een goede ja, daarom noemde ik m al. Ook een van de leukste van Soul Mining.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteravond ergens na 20 uur This is THE day, zat in de auto
Weer wat geleerd, wist niet dat held Johnny Marr in The The heeft gezetn!quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook een goede ja, daarom noemde ik m al. Ook een van de leukste van Soul Mining.
In hun Marr-tijd waren ze ook behoorlijk sterk.
Zoals dat Brian May de gitarist van Queen is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
In de radio2/ top 2000 reeks leer je nogeens wat
daar hadden ze het deze week in 40+ ook overquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Againzender het volgende:
Ik moet altijd aan Maradona denken als ik dit hoor. Dan ben je toch iets teveel met muziek en voetbal bezig geweest in de 80s
Zoals de rest van het oeuvre van de band ook door het grote publiek niet begrepen is. :yquote:
zijn erdaar ook niet een paar dood gegaan aan drugs? Chrissie heeft het nog een tijdje met de zanger van de Simple Minds gedaan. Hebben nog een kind geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Pretenders, wat een nepband is dat.
Maar toh een paar echt mooie liedjes, da's toch wel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |