Stiekem ben ik dan ook een Somaliër.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 10:45:12 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:43 schreef Tem het volgende:
De docu over Sergio Herman wil ik wel zien. Lijkt ook wat voor Timmmmm.Ik zag Ellemieke Vermolen, dat vind ik wel zo'n droge greppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar niet echt een mening over.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag Ellemieke Vermolen, dat vind ik wel zo'n droge greppel.
De docu over Sergio Herman wil ik wel zien. Lijkt ook wat voor Timmmmm.Die zat dat laatst te promoten bij dwdd, leek mij totaal niet boeiend eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat kan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die zat dat laatst te promoten bij dwdd, leek mij totaal niet boeiend eigenlijk.
Pics van je pizza.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben dan ook geen culinair wonder. Vanavond gewoon pizza maken
Vette pizza, natte taart.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Ik ook niet maar ik vind hem wel een interessante kerel. Sowieso vind ik docu's over chefs wel interessant.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Pizzaquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
De docu over Sergio Herman wil ik wel zien. Lijkt ook wat voor Timmmmm.JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergio is een god
Laffe huichelaar
Heb je die film Chef gezien? Chef (2014) - IMDbquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind hem wel een interessante kerel. Sowieso vind ik docu's over chefs wel interessant.
Nee nog niet, iemand had mij die al eens aangeraden. Zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je die film Chef gezien? Chef (2014) - IMDb
Gewoon een deur in elkaar slaan. Het helpt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:24 schreef Uccie het volgende:
Godver, tyfus kutsysteem.
Een dag eerder mijn cijfers klaar. Kan ik het systeem niet in.
Nee is van glas!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon een deur in elkaar slaan. Het helpt.
Als je klaar bent moet je er ook uit, gekkiequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:24 schreef Uccie het volgende:
Ben je mad?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:24 schreef Uccie het volgende:
ohja ga ik doenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon op de grond gaan stampen.
ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je klaar bent moet je er ook uit, gekkie
Nee, teleurgesteld.quote:
Staat op de Amerikaanse netflix, volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee nog niet, iemand had mij die al eens aangeraden. Zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden.
Ik heb geen netflix. Zojuist van usenet afgehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staat op de Amerikaanse netflix, volgens mij.
Netflix,quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staat op de Amerikaanse netflix, volgens mij.
Mensen die popcornthee drinkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je ook thee van, wist je dat?
Ik dacht even dat je een puntje achter de smiley had staan, maar het was een kruimeltje op het scherm.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mensen die popcornthee drinken
Heb je zitten knoeien?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een puntje achter de smiley had staan, maar het was een kruimeltje op het scherm.
Schrijver.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was een goede acteurEen groot gemis voor de filmwereld
Ik moest wel een beetje lachen om deze fylaxmodus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was een goede acteurEen groot gemis voor de filmwereld
Zouden meer mensen moeten doen.quote:
Dat zeg ik toch net?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop dat jullie snappen dat dit niet helemaal een serieuze opmerking was.
Ze hebben een nieuwe Hamburger bij de mc donalds. Die is lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik weet hoe jullie met me meeleven en me tips geven, dus ik denk ik zeg het even. Ik ga lekker fitnessen
Ik las dat ze kibbeling gaan verkopen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe Hamburger bij de mc donalds. Die is lekker
Mehh, ik ben niet zo'n fan van de McDonalds. Ik laat morgen wel gewoon een grote domino'spizza komen. Macaroni vanavondquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe Hamburger bij de mc donalds. Die is lekker
Ik blijf gewoon, gezelligquote:
Dat weet Fokker wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wil je allemaal weg hebben?
vrijwillig..sterktequote:Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik weet hoe jullie met me meeleven en me tips geven, dus ik denk ik zeg het even. Ik ga lekker fitnessen
Ze gaan mcFish uit het assorti halenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las dat ze kibbeling gaan verkopen.
Ging ook niet over jou. Jij gaat helemaal nergens heen.quote:
Hier op FOK!, of in het leven in het algemeen. Je moet wel wat duidelijker zijn hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ging ook niet over jou. Jij gaat helemaal nergens heen.
Ik beperk me voorlopig tot FOK!quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier op FOK!, of in het leven in het algemeen. Je moet wel wat duidelijker zijn hoor
Straks wil ze mij ook in een kooi stoppenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier op FOK!, of in het leven in het algemeen. Je moet wel wat duidelijker zijn hoor
past niet...ik heb misschien binnenkort gezinsuitbreiding.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks wil ze mij ook in een kooi stoppen
Klinkt alsof je mijn advies hebt opgevolgd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat was je advies dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je mijn advies hebt opgevolgd.
Ff kijken of dat lukt mobiel.quote:
Gelukkig maar, niks voor mij zo'n verkapte gevangenis.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
past niet...ik heb misschien binnenkort gezinsuitbreiding.
O, maar daar had ik jouw advies niet voor nodig hoor. Ik ga gewoon om de dag fitnessenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doorzetten en niet huilen.
Dat doe je goed vandaag Timmmmm.![]()
*anonymoussie rent hard weg
Neuh. Die ik bedoel komen hier toch nooit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik wil het even van jou horen.
Dat weet ik,quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh. Die ik bedoel komen hier toch nooit.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, maar daar had ik jouw advies niet voor nodig hoor. Ik ga gewoon om de dag fitnessen
Ik dus ook he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Jullie begrijpen dat ik zit te wachten op de pics van Marianne d'r natte pizza.
Liever een hele slechte grap.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Warme oven ... natte pizza ... ergens zit hier een goed grap in
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Goed grap wollah.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Tsss wats met jou vriend.quote:
Iedereen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wil je allemaal weg hebben?
quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor mongool?
Ik zou mezelf niet 'Lijpe' noemen, dus nee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij toch niet stiekem zelf he?
Hij heeft ook al pijn.quote:
De leven van de straat doet pijn, je weet toch, altijd struggles je weet toch, hosselen om te overleven, je weet toch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft ook al pijn.
Wat is die pijn toch steeds?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De leven van de straat doet pijn, je weet toch, altijd struggles je weet toch, hosselen om te overleven, je weet toch.
quote:
Hij is nog niet helemaal af, het hoort bij een crossmediaal product maar als jij je e-mail geeft, mag je hem via WeTransfer bekijken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waardeloze post zonder filmpje.
Niet doen Specu, is gewoon een slinkse manier om je e-mail te hosselenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal af, het hoort bij een crossmediaal product maar als jij je e-mail geeft, mag je hem via WeTransfer bekijken.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet doen Specu, is gewoon een slinkse manier om je e-mail te hosselen.
Echt waar? Gelukkig heeft ze mijn 06 al.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet doen Specu, is gewoon een slinkse manier om je e-mail te hosselen.
Stuurt zij ook badfoto's?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt waar? Gelukkig heeft ze mijn 06 al.
Wat denk je zelf?quote:
Ja.quote:
Kom ik echt zo over ja?quote:
Jij lijkt mij wel iemand die een bad heeft ja.quote:
Klopt, ik ga ook heel vaak in bad maar stuur geen badfoto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand die een bad heeft ja.
Maar je maakt ze dus wel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, ik ga ook heel vaak in bad maar stuur geen badfoto's.
Nee, ik ben gewoon een net meisje.quote:
En dan ben ik zeker een aardige jongenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een net meisje.
Volgens mij ben jij best een aardige jongen ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker een aardige jongen
#grapvandedag
Alleen die van Fatima.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best een aardige jongen ja.
Iemand die zachtjes de pener van de ander aanraakt als dat even nodig is.
Het ei:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het ei:Kun je ook niet echt een fatsoenlijke omelet van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Specu..kop hem maar in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook niet echt een fatsoenlijke omelet van maken
[..]
Het ei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Nouja , het vorige hebben ze stuk gemaakt. Dus of het nou een succes wordt.quote:
[..]
Het ei:Ahh wat leuk, komt er weer een Pjo vogel uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja, zelfde soort, maar andere kleur.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ahh wat leuk, komt er weer een Pjo vogel uit?
Cool, Johannes en ik hopen dat dit er uit komt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zelfde soort, maar andere kleur.
Pappa en mamma:quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool, Johannes en ik hopen dat dit er uit komt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dat is de mamma. Die grijze de pappa.quote:
Ik vond je wel aardig hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker een aardige jongen
#grapvandedag
Dat is speelgoed, anders hebben ze niets te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:29 schreef Specularium het volgende:
Er hangt wel veel teringzooi in die kooi.
Zet er een kerstboom in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is speelgoed, anders hebben ze niets te doen.
Ben ik stiekem ook welquote:
Zit jij nou over jezelf te zeggen dat je aardig bent?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik stiekem ook wel. Maar dat hoeft niet iedereen te weten.
Ik ben zo aardig dat ik dat over mezelf kan zeggen ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jij nou over jezelf te zeggen dat je aardig bent?
Nee, ik heb gewoon iedereen een handje gegeven en toen zeiden ze hun naam.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging hij zich ook netjes voorstellen enzo?
Niemand doet dat uit zichzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon iedereen een handje gegeven en toen zeiden ze hun naam.
Wat had je verwacht dan van een FOK! meet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand doet dat uit zichzelf natuurlijk.
Ik zei gewoon mijn echte naamquote:
Op een FP meet wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is superhandig ja, dan weet nog steeds niemand wie je bent.
December weer.quote:
Nee, en ik kon alles niet zo snel onthouden enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand doet dat uit zichzelf natuurlijk.
Ik zei gewoon dat ik onvergetelijk was.quote:
Je mag helemaal niet zeggen wat er in de FPcrew wordt gepost godverdomme.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
In FP post iedereen gewoon badfoto's van zichzelf, zo konden we elkaar herkenndn
Ik heb wel tips voor je.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb weer gefitnesst hoor. Ben je trots op me anonymoussie?
quote:VeiligheidsNL beveelt aan blessurepreventie tot onderdeel van de training te maken. "Denk hierbij aan een goede trainingsopbouw, warming-up, cooling-down en spierversterkende oefeningen. Tips zijn te vinden op Voorkomblessures.nl",
Wie was jij ook alweer?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:00 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zei gewoon dat ik onvergetelijk was.
De lekkerste FOK!kster, duh.quote:
-quote:
Dat is natuurlijk ook zo, dit was mijn tweede keer. Zondag weer, drie keer per week, niks mis meequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Ik kreeg de indruk dat je pas bent begonnen.
Neem je wel genoeg vocht? Is belangrijk voor je spieren, Timmmmm.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, dit was mijn tweede keer. Zondag weer, drie keer per week, niks mis mee
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV komt zo aan je pener zitten.
Want zo is hij, een hele aardige jongen.
quote:
Ik stuur gewoon piemelfoto's, dat maakt me onvergetelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, en ik kon alles niet zo snel onthouden enzo.
[..]
Ik zei gewoon dat ik onvergetelijk was.
Dat doe ik al ruim 5 jaar niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen op je bovenbenen snijden hè, zodat niemand het ziet
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Neem je wel genoeg vocht? Is belangrijk voor je spieren, Timmmmm.
quote:
Er is inderdaad een politiedossier voor je aangemaakt, dat blijft nog wel even bewaardquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon piemelfoto's, dat maakt me onvergetelijk
De spreekwoordelijke poppen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:26 schreef Tem het volgende:
Goed rekken en strekken, anders heb de poppen aan het dansen.
Helaas niet. Maar ook die kanjermongool die nu de reclames doet niet, dus al met al beschouw ik het als een succesquote:
Die is gekapt. Is vervangen door een lelijke man, kan mij wel voorstellen dat timmmmm nu ineens naar Basic Fit gaat.quote:
Sowieso kut.. te weinig gewichten en slecht onderhoud aan apparatuur.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
Mijn schoonzus werkt bij basic fit. Schijnt nogal een dramatische kut werkgever te zijn.
Dat ziet er pijnlijk uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
Timmm bij Basic-fit.
[ afbeelding ]
Die is wel chill, is oude buurjongen. Zijn broer is hier wijkagent, die komt wel eens bij mij thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ook niet wat er zo leuk is aan Arie Koomen.
Ik ging vroeger naar David Lloyd, dat was wel oke. Zwembad, sauna en alles.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sowieso kut.. te weinig gewichten en slecht onderhoud aan apparatuur.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
Die foto's 'vergeet' ze straks natuurlijk weer.
Ja dat DMde ik je toch net.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat me raden, er kwam 'van alles' tussen?
Dan zal ik maar niks zeggen over die naaktfoto's die je me gisteren stuurde.quote:
Zit nou niet zo interessant te doen omdat je geen pics hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks zeggen over die naaktfoto's die je me gisteren stuurde.
Ik heb maar 93%quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon slapen. Volgens de test van katjasbodyscan is mijn slaapkwaliteit 100%.
http://katjasbodyscan.nl/quiz#
Ook goed toch?quote:
En dat zonder keelamandelen.quote:
Gast...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon piemelfoto's, dat maakt me onvergetelijk
Daar zit ik dan weer op 78%quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook goed toch?
Mijn stressbestendigheid was maar 38%
Dat was het hè, mijn badfoto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, jij hebt me op het idee gebracht boef
47%quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon slapen. Volgens de test van katjasbodyscan is mijn slaapkwaliteit 100%.
http://katjasbodyscan.nl/quiz#
Acht vragen, ook echt een diepgaand onderzoek.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Ja, ik ga dus echt niet zo'n suffe Katjatest doen hè
Ik wil Katja wel even testen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Ja, ik ga dus echt niet zo'n suffe Katjatest doen hè
Jij wil Katja echt wel diepgaand 'testen'quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Acht vragen, ook echt een diepgaand onderzoek.
Daar heb ik dan weer 88%.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook goed toch?
Mijn stressbestendigheid was maar 38%
Heb je nu wel opeens badfoto's ...quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat was het hè, mijn badfoto's.
Ik ben retesnel vandaagquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
O, Yoki was weer eerder. Laat maar dan
quote:
Trusten!quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar aan die 47% werken.
Slaap lekker
Ik ga met je meequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar aan die 47% werken.
Slaap lekker
Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb weer gefitnesst hoor. Ben je trots op me anonymoussie?
#goedbezigquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, dit was mijn tweede keer. Zondag weer, drie keer per week, niks mis mee
Ja ze zijn weer bezig, of waren. En dat is de zoveelste keer dat ze dat flikken, ff vroeg in de ochtend met de betonboor en dan de rest van de dag niets. Ze hebben ook zo'n Dixi buiten staan, als ik zie dat er 1 in stapt dan tief ik dat ding om.quote:
Dangerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ze zijn weer bezig, of waren. En dat is de zoveelste keer dat ze dat flikken, ff vroeg in de ochtend met de betonboor en dan de rest van de dag niets. Ze hebben ook zo'n Dixi buiten staan, als ik zie dat er 1 in stapt dan tief ik dat ding om.
Ze proberen gewoon een fatsoenlijk dagritme aan te brengen. 8 uur is een prima tijd om op te staanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ze zijn weer bezig, of waren. En dat is de zoveelste keer dat ze dat flikken, ff vroeg in de ochtend met de betonboor en dan de rest van de dag niets. Ze hebben ook zo'n Dixi buiten staan, als ik zie dat er 1 in stapt dan tief ik dat ding om.
Ja maar dan moet ik eerst nog even leren om vroeger naar mijn nest te gaan. En ik word altijd al beroerd wakker door de medicijnen dus als ik dan echt kort heb geslapen ben ik gewoon een draak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze proberen gewoon een fatsoenlijk dagritme aan te brengen. 8 uur is een prima tijd om op te staan
Misschien hebben ze dat boren nodig om andere dingen te kunnen doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij logisch. Maar ze weten het wel steeds zo te plannen dat het om half 8 moet en de rest van de dag niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat boren nodig om andere dingen te kunnen doen?
Zonnetje erbjquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij logisch. Maar ze weten het wel steeds zo te plannen dat het om half 8 moet en de rest van de dag niet.
Maarja, ik ben wakker .. min of meer, dus ik ben alweer lekker aan de slag en zo. Straks even ontbijten.
Daar ben ik nog niet scherp genoeg voor hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:13 schreef timmmmm het volgende:
Heb je mooi tijd om een lekker nieuwsberichtje over het Ajaciedentuig te maken NWS / Ajax spelers gaan agente in burger te lijf; agente zwaargewond
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil foto's van de sixpack van timmmmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben inmiddels weer wat rustiger, heb net even een rondje gewandeld in de zon en frisse buitenlucht.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer wat rustiger, heb net even een rondje gewandeld in de zon en frisse buitenlucht.
Ja natuurlijk, ik heb een superfiets en die heb ik niet voor niets. Ben superblij met dat ding, moet het alleen weer helemaal gaan oppakken en ook nog voor een deel mijn angsten (agorafobie) overwinnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben je van plan het mountainbiken ook weer op te pakken, yoki?
Woehoe!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vanochtend ook heerlijk gesport, en toen Walk of Life van Dire Straits langskwam op de radio was ik niet meer te houden. Ik heb bijna die hometrainer gesloopt.
Zachte winter, de muggen komen deze zomer dan ook de wereld veroverenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
En ik heb godverdomme nu al last van muggen, waar sláát dit op?
zijn niet doodgevroren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
En ik heb godverdomme nu al last van muggen, waar sláát dit op?
Gelukkig is er wielrennen op tv.quote:
Dat kan ik niet zien op kantoor.quote:
Ik verwacht het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kijk je naar buiten of ze daar toevallig voorbij komen.
Waarschijnlijk gaat het dan ook over jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet.
En er zit naast me iemand in het Frans te tetteren.
Heel irritant want ik versta dat niet.
Kan jij je parkieten inmiddels wel verstaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet.
En er zit naast me iemand in het Frans te tetteren.
Heel irritant want ik versta dat niet.
Deels wel. Maar die spreken Nederlands.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan jij je parkieten inmiddels wel verstaan?
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het dan ook over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |