abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150656646
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:51 schreef Tortugal het volgende:
Trouwens, hoe mooi zou het zijn als Van Gastel nu coach wordt en het over twintig jaar gewoon nog steeds is
Dat dachten ze in Twente ook van Schreuder.
  zondag 15 maart 2015 @ 10:59:02 #152
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_150656693
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:51 schreef Tortugal het volgende:
Trouwens, hoe mooi zou het zijn als Van Gastel nu coach wordt en het over twintig jaar gewoon nog steeds is
Waarom Van Gastel de voorkeur geven boven Van Bronckhorst?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_150656720
quote:
Feyenoord schoot maandag het plan van BAM af, waardoor er de komende jaren nog geen (ver)nieuw(d) stadion in Rotterdam-Zuid verrijst. Dat heeft ook gevolgen voor technisch directeur Martin van Geel, die echter niet klaagt over zijn spelersbudget.

''Het potje gaat wel omhoog, maar slechts stapsgewijs'', vertelde de td in De Tafel van Kees op Fox Sports. ''Toen ik bij de club binnenkwam beschikten we over een salarisbudget van tien miljoen euro, maar met die tien miljoen werden wij wel tweede.''

En de komende jaren wil Van Geel ook gewoon bovenin meedraaien. ''De uitdaging blijft ongelooflijk groot. We gaan nu naar veertien miljoen euro, het stijgt elk jaar met één miljoen euro. De grote stap richting Ajax en PSV kan gemaakt worden met een nieuw stadion.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150656729
quote:
Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst staan volgend seizoen zeer waarschijnlijk aan het roer bij Feyenoord. Vandaag bevestigde technisch directeur Martin van Geel dat de club in gesprek is met het duo om het volgend jaar over te nemen.

''Uiteraard hebben we met Van Gastel en Van Bronckhorst gesproken'', vertelde Van Geel vanochtend in het voetbalpraatprogramma De Tafel van Kees op Fox Sports. De verantwoordelijke voor het technische beleid ging zelf verder. ''We zitten in het midden van de gesprekken, maar ik hoef er niet omheen te draaien. Momenteel zijn zij absoluut nummer één om het over te nemen van trainer Fred Rutten.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150656763
Had frank de boer een 3e man nodig?
Frank Rijkaard
Van Basten en weet ik veel wie nog allemaal meer.

Van Gastel en Gio lopen nu al een paar jaar mee als assistenten en trainers en hebben meer ervaring als menig andere startende hoofdtrainers die gelijk in het diepe gegooid werden.

Opdonderen met die 3e man, zou gewoon weer hoop media gezeik volgend seizoen opleveren wie het voor het zeggen heeft in de kuip.

Maar die van geel is zo een achterlijke mannetje zie hem er best voor aan.

Gio en van Gastel moeten nu gewoon naar buiten uit treden en roepen dat ze geen 3e man nodig hebben!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 15 maart 2015 @ 11:05:12 #156
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150656782
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank Rijkaard

Van Gastel en Gio lopen nu al een paar jaar mee als assistenten en trainers en hebben meer ervaring als menig andere startende hoofdtrainers die gelijk in het diepe gegooid werden.

Opdonderen met die 3e man, zou gewoon weer hoop media gezeik volgend seizoen opleveren wie het voor het zeggen heeft in de kuip.

Gio en van Gastel moeten nu gewoon naar buiten uit treden en roepen dat ze geen 3e man nodig hebben!
Zeg het ze Klaas
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 11:09:07 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_150656842
quote:

Samen! Heel hard!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 15 maart 2015 @ 11:10:42 #158
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_150656865
quote:
Frank Rijkaard

Wtf, waar slaat dit op dan? :D

Rijsbergen erbij, prima toch? Niks mis mee.
pi_150656913
quote:
Frank Rijkaard

www.FR12.nl is one click away ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150656999
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou het wel oke vinden als die twee het overnemen.. het enige minpuntje is het afbrandrisico dat ze lopen.. stel het gaat niet goed en Feyenoord besluit om niet met hen verder te gaan, blijven ze dan wel voor de club behouden?
  zondag 15 maart 2015 @ 11:20:46 #161
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_150657038
Zou toch wel extreem lekker zijn. Kuyt en Guidetti volgend jaar in de spits. Godverdomme.
pi_150657084
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou het wel oke vinden als die twee het overnemen.. het enige minpuntje is het afbrandrisico dat ze lopen.. stel het gaat niet goed en Feyenoord besluit om niet met hen verder te gaan, blijven ze dan wel voor de club behouden?
Dat is inderdaad wat eerder ook gesuggereerd werd, dat daar de nodige twijfel vandaan kwam bij voornamelijk Van Gastel volgens mij. Dat hij liever nog 10 jaar op de achtergrond bij Feyenoord werkt dan 2 seizoenen hoofdcoach en dan afgeserveerd worden..

Het zou natuurlijk ook een vreemd signaal zijn om iemand wel als hoofdcoach te ontslaan en wel op een andere functie in dienst te houden. Zoals het ook vreemd zou zijn als Van Gastel dan zijn contract zou uitdienen om daarna weer iets anders (jeugdcoach/assistent oid) te gaan doen. Hij zou of een lange tijd hoofdcoach moeten worden, of doorgroeien naar TD of zoiets (terwijl ik meer van hem verwacht als veldtrainer/coach)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150657122
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:20 schreef PIETR het volgende:
Zou toch wel extreem lekker zijn. Kuyt en Guidetti volgend jaar in de spits. Godverdomme.
Ja, en dan nog een CV erbij, zodat je achter Kongolo& Van Beek 2 capabele mensen hebt (naast Verdonk). Dan heb je je selectie redelijk compleet.
Tenzij Karsdorp niet langer op de flank wilt spelen, dan moet je daarnaast eigenlijk ook nog een RB aantrekken
pi_150657164
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat eerder ook gesuggereerd werd, dat daar de nodige twijfel vandaan kwam bij voornamelijk Van Gastel volgens mij. Dat hij liever nog 10 jaar op de achtergrond bij Feyenoord werkt dan 2 seizoenen hoofdcoach en dan afgeserveerd worden..

Precies ja.. Dan lijkt het dat Bronckhorst en JP voor zichzelf ook een fundamentele keuze moeten maken: kiezen ze voor de club Feyenoord en willen ze daar nog jaren blijven, of kiezen ze voor een serieuze carrière als hoofdtrainer waarbij de kans groot is dat ze op termijn ook bij een andere club aan de slag zullen moeten.. Ik geloof er namelijk niet in dat als Feyenoord voor hen kiest zij tot in alle eeuwigheid hoofdtrainer blijven bij Feyenoord..
pi_150657193
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:20 schreef PIETR het volgende:
Dat Kuyt transfervrij overgenomen kon worden wist ik, maar wist niet dat Guidetti transfervrij overgenomen kan worden.

In dat geval klinkt het als een zeer interessante optie. Zo komen we goedkoop aan een potentieel fantastische aanvalslinie, dat risico kun je met Guidetti dan wel lopen naar mijn mening.

Tot nu toe is Van Geel boven verwachting openhartig. :D

Volgend seizoen dus waarschijnlijk Van Gastel en Van Bronckhorst als trainers, de intentie is om de selectie compleet te houden, Hahn wordt waarschijnlijk teruggehaald als 2e keeper, Kazim moet voor 1 mei worden overgenomen als ze dat willen maar ze zijn tevreden over Kazim (zal wel blijven als 2e of 3e spits dus) en Van Geel bevestigd gesprekken te hebben gevoerd met Guidetti over zijn transfervrije status.

^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 15 maart 2015 @ 11:33:15 #166
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_150657252
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:25 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, en dan nog een CV erbij, zodat je achter Kongolo& Van Beek 2 capabele mensen hebt (naast Verdonk). Dan heb je je selectie redelijk compleet.
Tenzij Karsdorp niet langer op de flank wilt spelen, dan moet je daarnaast eigenlijk ook nog een RB aantrekken
Verdonk wordt gezien als back, omdat ze die te klein vinden om centraal te spelen.

Voor die positie heb je ook nog Dammers en Steenvoorden, al zal er inderdaad nog een verdediger bijmoeten met het vertrek van Mathijsen en Boulahrouz.

Interview gelezen met Karsdorp in de VI? Die gaat vol voor de positie van back.
pi_150657258
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

de intentie is om de selectie compleet te houden
Ben zelf van mening dat Feyenoord Clasie wel voor een mooi bedrag mag verkopen. Als hij blijft vind ik het ook prima, maar als Nederlandse club is het verstandig om ieder jaar een of meerdere spelers voor een fijn bedrag te verkopen en continu bezig te blijven met ontwikkelen van talenten. Dit seizoen is financieel een topseizoen en als je Clasie verkoopt heb je over een jaar weer een aardige winst aan het einde van de rit. Ajax en PSV blijven qua begroting toch wel buiten bereik, dus met een 3e begroting en een steeds groter eigen vermogen doe je het als club gewoon prima
pi_150657319
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:33 schreef PIETR het volgende:

[..]

Interview gelezen met Karsdorp in de VI? Die gaat vol voor de positie van back.
Verstandig van hem.. dat zou Vilhena ook moeten doen, aangezien het nu wel duidelijk is dat hij als middenvelder over te weinig creativiteit beschikt en er zelden een beslissende pass of een doelpunt van zijn voeten komt.. Sorry Tonny, maar dan kan je beter back worden.. dan heb je het spel voor je en komen je kwaliteiten beter tot hun recht
pi_150657353
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben zelf van mening dat Feyenoord Clasie wel voor een mooi bedrag mag verkopen. Als hij blijft vind ik het ook prima, maar als Nederlandse club is het verstandig om ieder jaar een of meerdere spelers voor een fijn bedrag te verkopen en continu bezig te blijven met ontwikkelen van talenten. Dit seizoen is financieel een topseizoen en als je Clasie verkoopt heb je over een jaar weer een aardige winst aan het einde van de rit. Ajax en PSV blijven qua begroting toch wel buiten bereik, dus met een 3e begroting en een steeds groter eigen vermogen doe je het als club gewoon prima
Ben ik mee eens.

Verwacht ook dat Clasie gewoon vertrekt hoor, dat Van Geel dit vandaag zegt is ook onderhandelingstechniek.

Maar denk wel dat ze gaan waken dat er niet opnieuw een leegloop plaatsvindt. Als alleen Clasie vertrekt hoef je alleen transferbudget te besteden aan een nieuwe middenvelder, en een paar verdedigers. Indien Kuyt en Guidetti transfervrij overkomen althans.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150657379
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ben ik mee eens.

Verwacht ook dat Clasie gewoon vertrekt hoor, dat Van Geel dit vandaag zegt is ook onderhandelingstechniek.

Maar denk wel dat ze gaan waken dat er niet opnieuw een leegloop plaatsvindt. Als alleen Clasie vertrekt hoef je alleen transferbudget te besteden aan een nieuwe middenvelder, en een paar verdedigers. Indien Kuyt en Guidetti transfervrij overkomen althans.
Voor een leegloop bestaat geen gevaar omdat er behalve Clasie geen spelers zijn die klaar zijn voor een vertrek.. Sommigen staan stil, anderen draaien pas 1 seizoen lekker mee.. nee, die blijven wel. Alleen Clasie zal ons komende zomer geld opleveren denk ik..
  zondag 15 maart 2015 @ 11:39:46 #171
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_150657391
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat Kuyt transfervrij overgenomen kon worden wist ik, maar wist niet dat Guidetti transfervrij overgenomen kan worden.

In dat geval klinkt het als een zeer interessante optie. Zo komen we goedkoop aan een potentieel fantastische aanvalslinie, dat risico kun je met Guidetti dan wel lopen naar mijn mening.

Tot nu toe is Van Geel boven verwachting openhartig. :D

Volgend seizoen dus waarschijnlijk Van Gastel en Van Bronckhorst als trainers, de intentie is om de selectie compleet te houden, Hahn wordt waarschijnlijk teruggehaald als 2e keeper, Kazim moet voor 1 mei worden overgenomen als ze dat willen maar ze zijn tevreden over Kazim (zal wel blijven als 2e of 3e spits dus) en Van Geel bevestigd gesprekken te hebben gevoerd met Guidetti over zijn transfervrije status.

^O^
Mwua, openhartig. Valt mee. Al was zijn lichaamstaal overduidelijk.

Denk dat ze Kazim achter de hand houden, mocht de transfer van Guidetti niet lukken. En het is nog maar de vraag of Kazim genoegen neemt met een plek op de bank.

Te Vrede ligt ook nog een jaartje vast, al hoop ik dat ze die kunnen slijten deze zomer. Dan kun je Schuurman of Mans Herrmann bij de selectie halen.
pi_150657424
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk dat ze Kazim achter de hand houden, mocht de transfer van Guidetti niet lukken. En het is nog maar de vraag of Kazim genoegen neemt met een plek op de bank.

Te Vrede ligt ook nog een jaartje vast, al hoop ik dat ze die kunnen slijten deze zomer. Dan kun je Schuurman of Mans Herrmann bij de selectie halen.
Hij leek idd te bevestigen dat Kuyt gezegd zou hebben dat hij "gewoon komt" volgend seizoen.

Guidetti erbij = plekje op Coolsingel alvast claimen :+
pi_150657449
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach, ze kunnen altijd nog net als Mario gaan doen :+
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kazim is, als je hem moet geloven, niet bang voor concurrentie want die heeft hij meerdere keren gewonnen. Mag wmb ook best blijven, alhoewel je volgens mij dan wel elke dag een vechtpartij krijgt tussen Kazim en Guidetti
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 15 maart 2015 @ 11:43:59 #174
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_150657477
Sowieso slim van Van Geel om Chery niet te halen. Denk niet dat hij beter is dan Joey Sleegers, die uitblinkt bij Eindhoven.
pi_150657479
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:41 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Guidetti erbij = plekje op Coolsingel alvast claimen :+
Heb Guidetti een paar keer bij Celtic zien ballen dit seizoen en hij oogt een beetje als een niet fitte zwerver.. desondanks zie ik hem graag komen aangezien hij transfervrij is en ik het mooi vind dat hij zelf zo graag wil.. verder kan je dan alleen maar hopen dat hij weer een beetje zijn oude niveau haalt. Mooi figuur die Guidetti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')