Hm, je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die zegt ook aan het eind ''Hallo Jumbo''
volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
paar keer gescoordquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef JanCees het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel Bayern gespeeld heeft?
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef JanCees het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel Bayern gespeeld heeft?
Helemaal op het laatstquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, je zou zomaar gelijk kunnen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja rot op man, gaat om Chelsea - PSG, een of andere pipo heeft de hele op verneukt om ajax te promotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vervalt dat niet dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:39 schreef superniger het volgende:
30 minuten extra uitwedstrijd voordeel voor PSG.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ja, ik kan me nu iets herinneren.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:39 schreef Pascalus het volgende:
Slecht matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is Bob Marleyquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuk dat ze een Ajax-liedje opzetten
Ja die . en dan ook dat hoeren gezinquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me nu iets herinneren.
Hallo Jumbo
En dan op het laatst dat kleine kutkind: ''Hallow jumBO''
DJ Tiesto vind ik beter.quote:
Bovenal gun ik hem een andere club.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Drogba, de enige speler van Chelsea die ik iets gun.
Hij wil sowieso wat hamstringmassages van Eva, staat in zijn contract.quote:
Ik hoop dat Snoeks dit zo nog eens gaat vertellenquote:
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:44 schreef NoNickOne het volgende:
Is er een duidelijk overzicht beschikbaar van de huidige stand binnen de Champions League en wat de volgende rondes zijn?
Jij kijkt dus nooit Chelsea.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chelsea heeft nog nooit zo aangevallen als nu
quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:44 schreef NoNickOne het volgende:
Is er een duidelijk overzicht beschikbaar van de huidige stand binnen de Champions League en wat de volgende rondes zijn?
Op een ochtend wakker en toen, tja, was hij jarig. Gebeurt zijn hele leven al.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij schijnt elk jaar jarig te zijn.
Wat een terreur, inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die . en dan ook dat hoeren gezin
Zeker de CL finale vergetenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chelsea heeft nog nooit zo aangevallen als nu
"Zo ja," is overbodig in deze context, daar er al een "ja" is gegevenquote:
Hier klopt iets nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
Nu hopen dat Chelsea scoort, ik heb wel zin in penalty's
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef silverhill het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Chelsea toen aanvallend speelde?
Daar heb je je penaltyquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
Je word op je wenken bedient.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
Net nog 1 gezien anders.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:47 schreef Nober het volgende:
Als PSG dit wint ga ik even toeterend door de straten met mijn Franse vlag.
Bij een overtreding of handsbal in het strafschopgebied.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe komen er nu nog penalty's dan?
Als er weer een overtreding in het 16 meter gebied wordt gemaaktquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stel Luiz schopt Costa in de kloten in het doelgebied.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar geen shootout dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als er weer een overtreding in het 16 meter gebied wordt gemaakt
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als er weer een overtreding in het 16 meter gebied wordt gemaakt
Haha!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Stel Luiz schopt Costa in de kloten in het doelgebied.
Dan heb je dus een penalty.
Als Kuipers weer naar de stip wijstquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen had Luiz WEL rood moeten hebben. Kan je dus lekker wegstrepen tegen elkaar.quote:
Nee, een overtredingquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
2 fouten dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen had Luiz WEL rood moeten hebben. Kan je dus lekker wegstrepen tegen elkaar.
Hij schaamde zich misschien wel een heel klein beetje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Keyos het volgende:
Silva klaagde zelf amper, dan weet je vaak wel dat die terecht is.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Het werden sowieso geen penalty's omdat PSG twee keer gescoord heeft.
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Zhero het volgende:
Tjong, even vijf minuten weg meteen goal gemist. Was het terecht penalty?
Yepquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Zhero het volgende:
Ja, alleen Kuipers heeft uiteindelijk PSG niet benadeeld en dat is wat de mensen hier roepen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 fouten dus.
Terecht dat Kuipers beschuldigd wordt dan toch?
Sked vond van niet, maar de rest vond van wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Zhero het volgende:
Daarom verlengen we dus.....quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Het werden sowieso geen penalty's omdat PSG twee keer gescoord heeft.
Waarom gaan mensen toch altijd weg tijdens een wedstrijd? Doe dat in de rust.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Zhero het volgende:
Uitgoals tellen dubbel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daarom verlengen we dus.....
Grapjas.
Dat weet je niet, aangezien situatie 2 misschien helemaal niet had plaatsgevonden als situatie 1 juist beoordeeld werd. Die handsbal vond immers pas in de verlenging plaats.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen Kuipers heeft uiteindelijk PSG niet benadeeld en dat is wat de mensen hier roepen.
En de verhalen van Pierre missen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen toch altijd weg tijdens een wedstrijd? Doe dat in de rust.
Misschien had Chelsea wel 3-0 gewonnen als Zlatan geen rood had gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je niet, aangezien situatie 2 misschien helemaal niet had plaatsgevonden als situatie 1 juist beoordeeld werd. Die handsbal vond immers pas in de verlenging plaats.
Echt.....quote:
Ja, met een man meer had PSG vast slechter gespeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien had Chelsea wel 3-0 gewonnen als Zlatan geen rood had gekregen.
Wat een matennaaierquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Door de vriendinnen van je vrienden te neuken ga je beter spelen. Werkte ook bij Terry
3-0 is misschien wat overdreven, maar door de rode kaart ging PSG veel defensiever spelen waardoor het spelbeeld veranderde. Je weet dus niet wat er met 11 tegen 11 gebeurd zou zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met een man meer had PSG vast slechter gespeeld.
Nee sorry, ik vind je een aardige jongen, maar nu kraam je onzin uit.
http://www.telegraaf.nl/t(...)rieure_genen___.htmlquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Zorro het volgende:
Denken dat je Courtois verslaat met een vrije trap van 75 meter
Maar de kans dat PSG door de rode kaart benadeeld werd is groter dan dat het in hun voordeel werkte.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Sked het volgende:
[..]
3-0 is misschien wat overdreven, maar door de rode kaart ging PSG veel defensiever spelen waardoor het spelbeeld veranderde. Je weet dus niet wat er met 11 tegen 11 gebeurd zou zijn
El Flacoquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef silverhill het volgende:
Het schijnt dat Courtois een lange keeper van bijna 2 meter is.
Omdat we 101.50 minuten hebben gespeeld, niet 10150 minuten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Henrys het volgende:
Waarom staat er een punt in de wedstrijdtijd?
Dan heeft hij vast een grote reikwijdte?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef silverhill het volgende:
Het schijnt dat Courtois een lange keeper van bijna 2 meter is.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Omdat we 101.50 minuten hebben gespeeld, niet 10150 minuten.
uren.minutenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Henrys het volgende:
Waarom staat er een punt in de wedstrijdtijd?
De kans is groter, ja. Maar het valt niet uit te sluiten dat het ook anders kan zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de kans dat PSG door de rode kaart benadeeld werd is groter dan dat het in hun voordeel werkte.
Veel groter.
Mafklapper, wat is dat toch een stomwoordquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Costa, ga lekker terug je hok in mafklapper. Hondekop van m.
Dat heb ik ook nooit gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
De kans is groter, ja. Maar het valt niet uit te sluiten dat het ook anders kan zijn.
Costa is de Kazim-Richards van Chelseaquote:
Hij heet kust.quote:
Costa is wel beter in provocerenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Costa is de Kazim-Richards van Chelsea
Hiepoteties ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
De kans is groter, ja. Maar het valt niet uit te sluiten dat het ook anders kan zijn.
Bedankt voor de update.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Bugno het volgende:
Hazard had al 8 gele kaarten moeten hebben
Zo een klootzak moet je altijd in je team hebben. Met ideale schoonzonen win je de oorlog niet.quote:
Nouu...... Kazim kan er ook wat vanquote:
Dit is iets wat een PSV-fan zou zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Nober het volgende:
Waarom valt Chelsea aan, ze staan notabene voor!
Als je de arbitrale dwalingen tegen elkaar wegstreept is het geen onzin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd.
Maar jouw stelling dat het nu gelijk staat is dus onzin.
...quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je de arbitrale dwalingen tegen elkaar wegstreept is het geen onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |