Hm, je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die zegt ook aan het eind ''Hallo Jumbo''
volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
paar keer gescoordquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef JanCees het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel Bayern gespeeld heeft?
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef JanCees het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel Bayern gespeeld heeft?
Helemaal op het laatstquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, je zou zomaar gelijk kunnen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja rot op man, gaat om Chelsea - PSG, een of andere pipo heeft de hele op verneukt om ajax te promotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vervalt dat niet dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:39 schreef superniger het volgende:
30 minuten extra uitwedstrijd voordeel voor PSG.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ja, ik kan me nu iets herinneren.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:39 schreef Pascalus het volgende:
Slecht matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is Bob Marleyquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuk dat ze een Ajax-liedje opzetten
Ja die . en dan ook dat hoeren gezinquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me nu iets herinneren.
Hallo Jumbo
En dan op het laatst dat kleine kutkind: ''Hallow jumBO''
DJ Tiesto vind ik beter.quote:
Bovenal gun ik hem een andere club.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Drogba, de enige speler van Chelsea die ik iets gun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |