Dat is toch zeker niet jouw probleem. Wel vind ik dat je in zo'n geval een soort van morele verplichting hebt om minstens de Vmax te rijden; maar dat hij zo hard aankomt rijden en (dus) niet anticipeert op de rest van t verkeer is zijn probleem, niet het jouwe.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:20 schreef ThePartyPooper het volgende:
Dat is ook iets om gek van te worden: Haal je netjes in, komt er een auto aan met 150 die veel sneller wil en dan zit jij daar in je autootje een hele rij zondagsrijders in te halen terwijl je de adem van de auto achter je in je nek voelt. Jezelf tussen de auto's rechts proppen is geen optie, dus je moet dan wel je inhaalactie afmaken voordat je hem er langs kunt halen.
Met ''de adem in je nek'' bedoelde ik mensen die gelijk op een cm afstand van de auto zitten, richting aangeven naar links enz. om er maar langs te kunnen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:31 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dat is toch zeker niet jouw probleem. Wel vind ik dat je in zo'n geval een soort van morele verplichting hebt om minstens de Vmax te rijden; maar dat hij zo hard aankomt rijden en (dus) niet anticipeert op de rest van t verkeer is zijn probleem, niet het jouwe.
En overigens: OT: Neuh; je bent niets verplicht; maar af hankelijk van hoe degene in de OP aangeeft dat ie erlangs wil -als ie dat op een normale manier doet- dan zou ik ff ruimte maken voor m.
Ohhh.... voor dat soort apen laat ik altijd even mijn gaspedaal los dan... met 100 inhalen is dan snel genoeg. Moeten ze maar even normaal doen. Had laatst zelf nog zo een talent achter mij. Heb m in mn achteruitkijkspiegel zo ongeveer zn hele stuur zien opvreten van ergernis omdat ik met 100 3 vrachtwagens voorbij ging. (ik haalde aanvankelijk met 130 in, maar toen vond meneer t nodig om keihard op mn bumper te gaan zitten en te seinen....tja...quote:Op zondag 15 maart 2015 21:48 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Met ''de adem in je nek'' bedoelde ik mensen die gelijk op een cm afstand van de auto zitten, richting aangeven naar links enz. om er maar langs te kunnen.
Ik laat mijn auto vaak gewoon uitrollen ipv remmen en houd mij in de bebouwde kom eigenlijk altijd aan de snelheidslimiet. Laatst zat er een mevrouw achter mij die dat niet kon waarderen en ik zag haar gebaren maken in mijn spiegel. Ze kwam dichterbij en toen drukte ik mijn rempedaal even in. (Hier ga ik heel veel gezeur over krijgen, maar ik vind dat IEDEREEN het recht heeft om dit te doen. Wanneer je botst met een bumperklever achter je heb je een nog groter probleem) nou, toen flipte ze helemaal. Middelvinger en wijzen naar het voorhoofd. Het gebeurd niet vaak dat ik zulke mensen tegenkom, misschien maar beter ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ohhh.... voor dat soort apen laat ik altijd even mijn gaspedaal los dan... met 100 inhalen is dan snel genoeg. Moeten ze maar even normaal doen. Had laatst zelf nog zo een talent achter mij. Heb m in mn achteruitkijkspiegel zo ongeveer zn hele stuur zien opvreten van ergernis omdat ik met 100 3 vrachtwagens voorbij ging. (ik haalde aanvankelijk met 130 in, maar toen vond meneer t nodig om keihard op mn bumper te gaan zitten en te seinen....tja...)
Juist.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:32 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ze kwam dichterbij en toen drukte ik mijn rempedaal even in. (Hier ga ik heel veel gezeur over krijgen, maar ik vind dat IEDEREEN het recht heeft om dit te doen. Wanneer je botst met een bumperklever achter je heb je een nog groter probleem)
Ik mag zo hard hopen dat ofwel de politie dit ziet ofwel dat jij dit flikt bij iemand met dashboard camera die achterop klapt. In beide gevallen ben jij de sjaak. Het meest hoop ik op de politie, dat ze je dan maar goed mogen pakken met een EMG of onderzoek rijgeschiktheid (liever nog onderzoek, CBR ambtenarenmolen) en art. 5. En als iemand achterop klapt met camera, dat deze de tegenwoordigheid van geest heeft ook nog aangifte poging tot doodslag te doen en de beelden aan de verzekering te verstrekken. Vaak is er een passage over roekeloosheid en opzet omtrent het niet uitkeren. Kan je mooi naar Rialto nadat je alle schade uit eigen zak hebt betaald.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:32 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ze kwam dichterbij en toen drukte ik mijn rempedaal even in. (Hier ga ik heel veel gezeur over krijgen, maar ik vind dat IEDEREEN het recht heeft om dit te doen. Wanneer je botst met een bumperklever achter je heb je een nog groter probleem) nou,
Euh, in grote lijnen met je eens maar overdrijf je niet een beetje?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik mag zo hard hopen dat ofwel de politie dit ziet ofwel dat jij dit flikt bij iemand met dashboard camera die achterop klapt. In beide gevallen ben jij de sjaak. Het meest hoop ik op de politie, dat ze je dan maar goed mogen pakken met een EMG of onderzoek rijgeschiktheid (liever nog onderzoek, CBR ambtenarenmolen) en art. 5. En als iemand achterop klapt met camera, dat deze de tegenwoordigheid van geest heeft ook nog aangifte poging tot doodslag te doen en de beelden aan de verzekering te verstrekken. Vaak is er een passage over roekeloosheid en opzet omtrent het niet uitkeren. Kan je mooi naar Rialto nadat je alle schade uit eigen zak hebt betaald.
Ik gun eigenlijk niemand het bureaucratisch gedrocht dat CBR mallemolen heet of een verzekering bij Rialto, maar jou wel. En daarmee kom je dus in hetzelfde rijtje als een notoire drankrijder, niet bepaald iets om trots op te zijn.
En even serieus, ga bij jezelf te raden en het liefst ook nog bij een psychiater, je hebt in 4 dagen tijd nu 2x vol trots verteld hoe je de afgelopen dagen opzettelijk 2x bijna een ongeluk hebt veroorzaakt en dat je vindt dat iedereen dat recht heeft. Sorry, maar dan spoor je niet, je hebt echt een half breiwerk los in je bovenkamer als je serieus dit vindt.
Iemand die opzettelijk in de rem gaat hangen om een bumperklever te laten schrikken? En daar nog trots op is ook? Nadat hij 4 dagen geleden trots een topic aanmaakte waarin hij vertelde een ander te hebben getreiterd en daarmee een oorzaak voor een ongeluk te hebben gelegd en eigenlijk complimenten wilde ontvangen? Dat is gewoon een gevaar op de weg, nog een veel groter gevaar dan die bumperklever, niet geschikt voor het besturen van een motorrijtuig.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:50 schreef vannelle het volgende:
Euh, in grote lijnen met je eens maar overdrijf je niet een beetje?
Je hebt nu een heel lulverhaal getypt om mij maar weer af te zeiken helemaal voor niets.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik mag zo hard hopen dat ofwel de politie dit ziet ofwel dat jij dit flikt bij iemand met dashboard camera die achterop klapt. In beide gevallen ben jij de sjaak. Het meest hoop ik op de politie, dat ze je dan maar goed mogen pakken met een EMG of onderzoek rijgeschiktheid (liever nog onderzoek, CBR ambtenarenmolen) en art. 5. En als iemand achterop klapt met camera, dat deze de tegenwoordigheid van geest heeft ook nog aangifte poging tot doodslag te doen en de beelden aan de verzekering te verstrekken. Vaak is er een passage over roekeloosheid en opzet omtrent het niet uitkeren. Kan je mooi naar Rialto nadat je alle schade uit eigen zak hebt betaald.
Ik gun eigenlijk niemand het bureaucratisch gedrocht dat CBR mallemolen heet of een verzekering bij Rialto, maar jou wel. En daarmee kom je dus in hetzelfde rijtje als een notoire drankrijder, niet bepaald iets om trots op te zijn.
En even serieus, ga bij jezelf te raden en het liefst ook nog bij een psychiater, je hebt in 4 dagen tijd nu 2x vol trots verteld hoe je de afgelopen dagen opzettelijk 2x bijna een ongeluk hebt veroorzaakt en dat je vindt dat iedereen dat recht heeft. Sorry, maar dan spoor je niet, je hebt echt een half breiwerk los in je bovenkamer als je serieus dit vindt.
Remmen = remmen = gevaar veroorzaken. Eigenlijk nog te triest dat je ook zo laconiek erop reageert. Denk jij nog steeds dat het verkeer om jou draait? Of dat het gewoon 1 groot spelletje is?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef ThePartyPooper het volgende:
''drukte ik even mijn rempedaal in'' niet ''ging ik vol op de rem''
Jezus Christus zoek een hobby man.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Remmen = remmen = gevaar veroorzaken.
Dus je remde met links?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Jezus Christus zoek een hobby man.![]()
Ik drukte het rempedaal in voor het remlicht, maar mijn snelheid is daarbij niet afgenomen.
Wel jammer dat de grootte van je penis ten koste van je hersencapaciteit en denkvermogen is gegaan.quote:
Ben het wel met Pizza eens, al is het wel iets minder erg dan hij beschrijft. Maar brakechecks zijn zo laag. Ook al laat je alleen je lichten branden, hierdoor kan diegene achter je wel schrikken en zelf vol op de rem gaan. Ja hier heb ik ervaring mee en niet zozeer door bumperkleven want hield gewoon netjes afstand, maar diegene voor me vond alsnog dat ik er te dicht op zat. Best schrikken als je met je volbeladen bus daar achter rijdt. Bah.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Remmen = remmen = gevaar veroorzaken. Eigenlijk nog te triest dat je ook zo laconiek erop reageert. Denk jij nog steeds dat het verkeer om jou draait? Of dat het gewoon 1 groot spelletje is?
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ohhh.... voor dat soort apen laat ik altijd even mijn gaspedaal los dan... met 100 inhalen is dan snel genoeg. Moeten ze maar even normaal doen. Had laatst zelf nog zo een talent achter mij. Heb m in mn achteruitkijkspiegel zo ongeveer zn hele stuur zien opvreten van ergernis omdat ik met 100 3 vrachtwagens voorbij ging. (ik haalde aanvankelijk met 130 in, maar toen vond meneer t nodig om keihard op mn bumper te gaan zitten en te seinen....tja...)
Gefrustreerde Citroėnrijders gespot.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:32 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Ik laat mijn auto vaak gewoon uitrollen ipv remmen en houd mij in de bebouwde kom eigenlijk altijd aan de snelheidslimiet. Laatst zat er een mevrouw achter mij die dat niet kon waarderen en ik zag haar gebaren maken in mijn spiegel. Ze kwam dichterbij en toen drukte ik mijn rempedaal even in. (Hier ga ik heel veel gezeur over krijgen, maar ik vind dat IEDEREEN het recht heeft om dit te doen. Wanneer je botst met een bumperklever achter je heb je een nog groter probleem) nou, toen flipte ze helemaal. Middelvinger en wijzen naar het voorhoofd. Het gebeurd niet vaak dat ik zulke mensen tegenkom, misschien maar beter ook.
Genoeg afstand houden. Door te bumperkleven anticipeer je niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Remmen = remmen = gevaar veroorzaken.
Ja, het is goed met je. Eerst asociaal doen door te bumperkleven en te seinen (terwijl de auto voor je al met 130 gaat) en eisen dat je voorganger zich aan jou moet aanpassen. En in dat tweede geval houdt iemand zich aan de snelheidslimiet en komt de achterligger te dichtbij...quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Gefrustreerde Citroėnrijders gespot.![]()
Laat die Audi/BMW toch gewoon langs joh en ga iemand anders treiteren. Op de weg maak je het daarmee alleen maar gevaarlijker en onvriendelijker.
Iemand wil langs? Dan laat je hem zo spoedig mogelijk langs, ongeacht hoe hard hij gaat. Het is geen F1 waar je elkaar eventjes gaat blocken.
Het was bijna de hele tijd mogelijk om in te halen maar dat durfde ze niet ivm bochten/tegenliggers.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Gefrustreerde Citroėnrijders gespot.![]()
Laat die Audi/BMW toch gewoon langs joh en ga iemand anders treiteren. Op de weg maak je het daarmee alleen maar gevaarlijker en onvriendelijker.
Iemand wil langs? Dan laat je hem zo spoedig mogelijk langs, ongeacht hoe hard hij gaat. Het is geen F1 waar je elkaar eventjes gaat blocken.
Pech. Tenzij je 80 bent en een hartaanval krijgt van schrik zijn brake-checks niet gevaarlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ben het wel met Pizza eens, al is het wel iets minder erg dan hij beschrijft. Maar brakechecks zijn zo laag. Ook al laat je alleen je lichten branden, hierdoor kan diegene achter je wel schrikken en zelf vol op de rem gaan. Ja hier heb ik ervaring mee en niet zozeer door bumperkleven want hield gewoon netjes afstand, maar diegene voor me vond alsnog dat ik er te dicht op zat. Best schrikken als je met je volbeladen bus daar achter rijdt. Bah.
Die weg is ruim zat voor iemand om jou in te halen. Dus als jij gewoon netjes rechts tijdt, kan een ander je inhalen. Niets aan de hand. Als jij te ver naar links rijdt omdat je bang bent dat kan ik me voorstellen dat een ander zich ergert. Zeker als je dan ook nog eens flinke stukken 60 gaat rijden op een tachtig km weg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:10 schreef ThePartyPooper het volgende:
Het verbaasd me hoeveel mensen er reageren zonder ook maar de vraag te hebben gelezen:
Ik ga meer links rijden, niet de linker strook, nog niet eens midden op de weg, maar ik ga meer links rijden.
Het idee achter deze zet:
*Meneer in de Saab weet waar hij aan toe is: Als hij er zo voorbij denkt te kunnen, dan mag hij dat doen. Ik blokkeer de weg niet, Saab kan er nog altijd langs zoals op de foto te zien is, hij moet alleen wel door de berm.
*Ik heb ruimte. Komt hij voorbij en moet ik om een of andere reden toch naar rechts heb ik ruimte op de weg. Ik ga niet de berm in, en hoe hard je loopt te jammeren dat ik een zondagsrijder of pestkop ben, nee.
[..]
Kortom, leer lezen en val iemand anders lastig met je zure gejank.
[..]
Daarom. Er rijden te veel incompetente maniakken rond en ik laat mij niet rond duwen als een mak schaap.
[..]
haha cool
Er zit een stuk 60 in de 80 weg en daar wordt ook regelmatig geflitst omdat iedereen daar uit de bocht racet.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Die weg is ruim zat voor iemand om jou in te halen. Dus als jij gewoon netjes rechts tijdt, kan een ander je inhalen. Niets aan de hand. Als jij te ver naar links rijdt omdat je bang bent dat kan ik me voorstellen dat een ander zich ergert. Zeker als je dan ook nog eens flinke stukken 60 gaat rijden op een tachtig km weg.
Je hoeft jezelf echt niet in gevaar te brengen, echter de vraag is wel of op zo'n weg netjes rechts rijden (en daarmee ruimte zat voor inhalers) jou in gevaar brengt, lijkt me niet...
Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar het lijkt erop of jij en angstige en daarmee gevaarlijke rijder bent. Als je je aan de regels houdt dan weet je ook dat je rechts moet houden. Als een tegenligger er langs kan, kan ook een inhlaer er langs. Is dat niet zo zit jij te ver links.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:57 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Er zit een stuk 60 in de 80 weg en daar wordt ook regelmatig geflitst omdat iedereen daar uit de bocht racet.
Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar het lijkt erop of jij conclusies trekt uit een klein verhaaltje dat ik je heb voorgelezen. Doe me een plezier en laat je ''Jij bent niet geschikt voor de openbare weg''-rotzooi achterwege.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar het lijkt erop of jij en angstige en daarmee gevaarlijke rijder bent. Als je je aan de regels houdt dan weet je ook dat je rechts moet houden. Als een tegenligger er langs kan, kan ook een inhlaer er langs. Is dat niet zo zit jij te ver links.
Verder moet je je snelheid aanpassen aan de omstandigheden, maar normaliter is het zo dat je ten alle tijde gemakkelijk de maximum snelheid kunt rijden. Typisch nederlands om overal nog borden met adviessnelheden neer te zetten ook trouwens, die zelfs de gaarste vrachtwagen nog kan rijden....
Ik zeg toch niet dat je niet geschikt bent? Ik denk wel op basis van de foto die je liet zien en het verhaal dat je vertelt dat je misschien wat overdreven voorzichtig rijdt. Bovendien vraag je in dit topic zelf om advies, niet huilen als je dat dan krijgt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar het lijkt erop of jij conclusies trekt uit een klein verhaaltje dat ik je heb voorgelezen. Doe me een plezier en laat je ''Jij bent niet geschikt voor de openbare weg''-rotzooi achterwege.Kijk in het verkeer maar eens goed rond, dan zie je wel wat voor idioten er rond rijden.
Dan nog ben jij degene die een gevaarlijke actie ontketend en niet de bumperklever. Verschil in straf? Voor jou, als de politie het ziet, invordering op basis van artikel 5 met EMG o.i.d. (en een veroordeling die op je strafblad komt te staan) en voor de bumperklever een boete van 280 euro (tot 80 km/h, waar het in dit geval dus over gaat, maar kan oplopen tot 700 euro bij minder dan 3 meter op 130 km/h). En nee, ik kleef niet en heb een stronthekel aan bumperklevers, maar negeer ze gewoon en doe gewoon hetzelfde als ik normaal ook zou doen. Inhaalactie afmaken en terug naar rechts, of er nou iemand achter me zit of niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Ivo1985 het volgende:
Als jij als bumperklever de brake-check van je voorligger gevaarlijk vindt, moet je je misschien eens dringend gaan afvragen hoe het komt WAAROM je dat gevaarlijk vindt.
De enige reden die ik kan bedenken dat het gevaarlijk is, is omdat de achterligger al gevaarlijk aan het bumperkleven is. Het is nu eenmaal wettelijk verplicht om een VEILIGE tussenafstand te houden. Dat betekent een tussenafstand die zodanig is dat er geen gevaar ontstaat als je voorligger iets onverwachts doet.
Gek hč, als je zelf trots loopt te vertellen hoe je tot 2x toe de basis voor een ongeluk hebt gelegd, dat er een oordeel komt op basis van die verhalen. Die andere op de weg komen dat niet vertellen hier. Maargoed, hieruit begrijp ik dus dat jij het normaal vindt en vindt dat je als een debiel acties mag uithalen op de weg, omdat anderen het ook doen?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar het lijkt erop of jij conclusies trekt uit een klein verhaaltje dat ik je heb voorgelezen. Doe me een plezier en laat je ''Jij bent niet geschikt voor de openbare weg''-rotzooi achterwege.Kijk in het verkeer maar eens goed rond, dan zie je wel wat voor idioten er rond rijden.
Helaas is er inderdaad een rechter geweest die zo dom dacht. Het bekende eendjesarrest.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan nog ben jij degene die een gevaarlijke actie ontketend en niet de bumperklever. Verschil in straf? Voor jou, als de politie het ziet, invordering op basis van artikel 5 met EMG o.i.d. (en een veroordeling die op je strafblad komt te staan) en voor de bumperklever een boete van 280 euro (tot 80 km/h, waar het in dit geval dus over gaat, maar kan oplopen tot 700 euro bij minder dan 3 meter op 130 km/h). En nee, ik kleef niet en heb een stronthekel aan bumperklevers, maar negeer ze gewoon en doe gewoon hetzelfde als ik normaal ook zou doen. Inhaalactie afmaken en terug naar rechts, of er nou iemand achter me zit of niet.
Zonder reden afremmen is geen normale handeling in het verkeer. En onder die reden tot afremmen mag wat mij betreft ook gewoon een beest als een eendje of een kat vallen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Ivo1985 het volgende:
De wetsovertreder die aan het kleven is gaat vrijuit en iemand die een normale handeling in het verkeer uitvoert, afremmen, is de pisang.
Wat is nu jouw doel? Zo veilig (en spoedig) mogelijk op je bestemming aankomen of iemand die dicht op je zit zo veel mogelijk irriteren?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Ivo1985 het volgende:
daarom zal ik ook niet remmen en slechts sterk mijn snelheid gaan variėren. Nog veel irritanter voor de wegpiraat achter me.
In het geval van TS waren er maar twee auto's bij betrokken, dus van een voorligger is geen sprake. Hoe zou jij dat dan doen?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef lipje het volgende:
Iemand die mij irriteert, irriteer ik graag terug. De veiligste methode is twee keer de afstand houden tot je voorganger, immers de bumperklever houdt geen afstand, dus moet ik zijn afstand bij de mijne optellen.
Zonder reden afremmen niet. Maar als volgende auto moet je wel altijd rekening houden met onverwachts afremmen. Ook wanneer daar van buitenaf niet direct een oorzaak voor te zien is. Denk aan een klapband of technisch gebrek waarvan de bestuurder voor je schrikt. En reken maar dat je ook die kat die ineens haaks de weg op rent niet eerder ziet aankomen dan de bestuurder voor je.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zonder reden afremmen is geen normale handeling in het verkeer. En onder die reden tot afremmen mag wat mij betreft ook gewoon een beest als een eendje of een kat vallen.
Mijn doel is zorgen dat die eikel achter me een fatsoenlijke afstand gaat houden zodat ik inderdaad veilig op mijn bestemming kan komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat is nu jouw doel? Zo veilig (en spoedig) mogelijk op je bestemming aankomen of iemand die dicht op je zit zo veel mogelijk irriteren?
spiegels negeren en doorrijdenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
In het geval van TS waren er maar twee auto's bij betrokken, dus van een voorligger is geen sprake. Hoe zou jij dat dan doen?
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gek hč, als je zelf trots loopt te vertellen hoe je tot 2x toe de basis voor een ongeluk hebt gelegd, dat er een oordeel komt op basis van die verhalen. Die andere op de weg komen dat niet vertellen hier. Maargoed, hieruit begrijp ik dus dat jij het normaal vindt en vindt dat je als een debiel acties mag uithalen op de weg, omdat anderen het ook doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |