oh leuk of doe je met mij mee, ik ga daar voor een 1:38:32 meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja een snelle HM. De bedoeling was dus om die eind juni te doen, maar toen kwam dat roeien ertussen dus moest het even omgegooid..
Bedoel je een tijdsdoel? 1.42 o.i.d. zou ik blij mee zijn
Volgens alle zinnige en onzinnige berekeningen is dat voor mij niet echt haalbaar, of ik moet in 2 maanden ineens heel veel sneller wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
oh leuk of doe je met mij mee, ik ga daar voor een 1:38:32 meen ik mij te herinneren.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat ik nog veel te weinig evenementen in de 2e helft van 2015 heb staan, mag deze erbij in de WLWW?
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Liefste Wolve de topicopener, mag ik bij de volgende wedstrijden erbij:
Halve van de Haar 6 april (staat er al in)
La_Tramposa - HM
De Loop van Leidscherijn 14 mei (staat er al in)
La_Tramposa - HM
[ code verwijderd ]
De inschrijvingsmayhem zit er weer op!
Heb me voor de laatste voor het eerst ingeschreven voor de wedstrijdloop ipv de trimloop
met die tijden op de de kortere afstanden zit er wel een snellere tijd dan 1:52 in inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef Devv het volgende:
Ik moet eerst maar eens de kans op een goede voorbereiding krijgen voordat ik aan een snelle halve marathon kan denken. De drie die ik gedaan heb, waren allemaal met een matige voorbereiding met als gevolg dat de snelste 1:52:14 is. De eerste poging was vorig jaar in Amsterdam en daar maakte ik de fout door te denken dat ik deze met de Dam tot Damloop in benen wel kon lopen. De tweede was in Schoorl waar ik de twee maanden daarvoor niet of nauwelijks had gelopen. Daar liep ik eigenlijk gevoelsmatig nog de beste halve marathon van de drie ondanks een tijd van 2:03:43. En afgelopen zondag natuurlijk de CPC die ik met 1:52:58 sneller liep dan verwacht. Maar ook hier was er door de slepende pijn aan de knie geen goede voorbereiding voor een snelle tijd. In theorie zou ik veel sneller moeten kunnen als ik naar mijn tijden op de kortere afstanden kijk (5 km 21:15, 10 km 43:25 en 15 km 1:07:29). Maar ja, in theorie...
Je 10km is bijna 5 minuten sneller dan die van mij, en ik heb een HM van 1:49:37 gelopen. Daar moet je dus in theorie wel onder kunnen! Met een goede voorbereiding moet dat geen probleem zijn. Succes met het uitvoeren in de praktijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef Devv het volgende:
Ik moet eerst maar eens de kans op een goede voorbereiding krijgen voordat ik aan een snelle halve marathon kan denken. De drie die ik gedaan heb, waren allemaal met een matige voorbereiding met als gevolg dat de snelste 1:52:14 is. De eerste poging was vorig jaar in Amsterdam en daar maakte ik de fout door te denken dat ik deze met de Dam tot Damloop in benen wel kon lopen. De tweede was in Schoorl waar ik de twee maanden daarvoor niet of nauwelijks had gelopen. Daar liep ik eigenlijk gevoelsmatig nog de beste halve marathon van de drie ondanks een tijd van 2:03:43. En afgelopen zondag natuurlijk de CPC die ik met 1:52:58 sneller liep dan verwacht. Maar ook hier was er door de slepende pijn aan de knie geen goede voorbereiding voor een snelle tijd. In theorie zou ik veel sneller moeten kunnen als ik naar mijn tijden op de kortere afstanden kijk (5 km 21:15, 10 km 43:25 en 15 km 1:07:29). Maar ja, in theorie...
Een snelle 10 en een snelle Halve zijn best goed te combinerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Devv het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat het lopen en dan vooral de voorbereiding van lange afstanden toch wel een vak apart is. Misschien moet dat mijn volgende doel dan maar worden. Ik wilde eigenlijk de 40 minuten grens op de 10 kilometer najagen, maar dat gaat blijkbaar niet helemaal samen met het lopen van goede halve- en hele marathons.
Volgens mij maakt het niet uit waar je je op moet richten, maar je moet soms wel keuzes maken. Je kunt niet én 3 marathons lopen in een jaar én persoonlijke records willen lopen op andere afstanden én dan ook nog even aan alle leuke loopjes tussendoor meedoen. Dat kan wel, maar dan lijden je prestaties er waarschijnlijk onder. Ik heb er zelf ook moeite mee hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Devv het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat het lopen en dan vooral de voorbereiding van lange afstanden toch wel een vak apart is. Misschien moet dat mijn volgende doel dan maar worden. Ik wilde eigenlijk de 40 minuten grens op de 10 kilometer najagen, maar dat gaat blijkbaar niet helemaal samen met het lopen van goede halve- en hele marathons.
Ik richt me op de 10 en de halve, ik denk niet dat dat geen goede combi kan zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Devv het volgende:
Er is dus nog wel wat winst te behalen. Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat het lopen en dan vooral de voorbereiding van lange afstanden toch wel een vak apart is. Misschien moet dat mijn volgende doel dan maar worden. Ik wilde eigenlijk de 40 minuten grens op de 10 kilometer najagen, maar dat gaat blijkbaar niet helemaal samen met het lopen van goede halve- en hele marathons.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Een snelle 10 en een snelle Halve zijn best goed te combineren
Mooi heb ik meteen een excuus als ik geen goede tijd loop.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit waar je je op moet richten, maar je moet soms wel keuzes maken. Je kunt niet én 3 marathons lopen in een jaar én persoonlijke records willen lopen op andere afstanden én dan ook nog even aan alle leuke loopjes tussendoor meedoen. Dat kan wel, maar dan lijden je prestaties er waarschijnlijk onder. Ik heb er zelf ook moeite mee hoor
Wat heb jij allemaal op de planning staan dan? Ik zie bij Devv in de OP 14 loopjes, waarvan 10 HM of langer. Dat lijkt me nogal heftig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mooi heb ik meteen een excuus als ik geen goede tijd loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaa, voor het eerst 20 minuten achter elkaar gelopen en het ging goeddaarna 5 minuten wandelen en weer 10 minuten hardlopen. Zo blij dat ik dit al in 2 maanden heb bereikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaa, voor het eerst 20 minuten achter elkaar gelopen en het ging goeddaarna 5 minuten wandelen en weer 10 minuten hardlopen. Zo blij dat ik dit al in 2 maanden heb bereikt
Je hebt nu gewoon al 5km in 32 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat helemaal goedkomen in Zwolle!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Heel misschien even aanmoedigen..quote:
Ja he je gaat nu mijn excuus toch niet om zeep helpen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal op de planning staan dan? Ik zie bij Devv in de OP 14 loopjes, waarvan 10 HM of langer. Dat lijkt me nogal heftig.
Bij jou staan er 2 in, wel 2 vrij lange
Als je mij ziet en je wilt wat roepen moet het hard want ik draai keiharde takkeherriequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heel misschien even aanmoedigen..
Zal nog wel een beetje zwemconditie zijn danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon al 5km in 32 minutenGaat helemaal goedkomen in Zwolle!
ken het parcours nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat parcour, wat nu nog slechter is geworden.
Dat doe je alleen als je niet gezellig bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal nog wel een beetje zwemconditie zijn danIk hoop het ja! Kan jullie niet teleurstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |