Knap hoor, kan ik niet zeggen !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Nog één week en dan heb ik een (lopend) jaar lang elke week gelopen
Ik ben niet xmissiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:06 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Xmissy,
Zo, dat zijn al flinke afstanden! En je was toch pas in januari begonnen, met knieklachten? Dat is een pittig schema dat je dan gebruikt. Top dat het zo goed gaat!
Ja ik denk ook wel dat het belangrijk is voor mijn opbouw.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Tarahumara het volgende:
je moet er even aan wennen, dat langzame lopen in je training, maar na een paar weken/maanden voelt het wel OK. En je zult merken dat je steeds sneller wordt/ lagere hartslag bij zelfde snelheid hebt.
Sorry Murmeli... ik weet niet wat er mis ging met het lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben niet xmissi
Ik loop al 3 jaar, had last van overbelaste knie dus stap terug gezet
Nou..... Door de wol geverfd.... Ik zit meer op de bank dan dat ik loopquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Sorry Murmeli... ik weet niet wat er mis ging met het lezen.![]()
Dacht dat de post van xmissy was. Vond het zielig dat niemand had gereageerd op zo'n topprestatie. Maar nu blijkt dat het gewoon een herstelberichtje is van een van de door de wol geverfde lopers van dit forum...
Maar toch fijn dat je weer 2x 3km kunt lopen zonder au!!
In dat geval ben ik 140 minuten onderweg. Oooh, appeltje eitje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef steffelonio het volgende:
Een HM is toch gewoon maar 7x 3km toch? Dan ben je nu al weer aardig op weg!
Als je dat nu haalt ben je een held!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In dat geval ben ik 140 minuten onderweg. Oooh, appeltje eitje.
Ja daarom. Eerst maar eens 5km achter elkaar lopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je dat nu haalt ben je een held!
Mijn tijd is 135 min en daar ging ik best stuk van
Klopt, komt wel goed ook. Juli ofzo lukt welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef steffelonio het volgende:
Een HM is toch gewoon maar 7x 3km toch? Dan ben je nu al weer aardig op weg!
Interesting !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:23 schreef Quoi het volgende:
Leuk leuk leuk. Met een fysio samen ga ik een terugkerend artikel schrijven over veel voorkomende hardloopblessures
Eerste artikel: de lopersknie, natuurlijk.
I like
Oh leuk zeg! Als je nog ervaringsverhalen zoekt ben ik je vrouw!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:23 schreef Quoi het volgende:
Leuk leuk leuk. Met een fysio samen ga ik een terugkerend artikel schrijven over veel voorkomende hardloopblessures
I like
Leuke klus Quoi!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:23 schreef Quoi het volgende:
I like
Thanks. Pijn aan je knie kan inderdaad ook zeker iets anders zijn. Het wordt vaak verward met de jumpersknie. Toen ik overigens last had bleek het een ontstoken pees te zijn onder mijn knie, bovenkant scheenbeen, weer wat anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:32 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Leuke klus Quoi!
Volgens mijn fysio bestaat trouwens "DE lopersknie" niet. Of ook weer wel: iedereen die loopt en last heeft van zijn knie heeft een lopersknie. Maar dat kunnen dus duizend verschillende dingen zijn.
En ik dacht een lopersknie te hebben, maar probleem was mijn enkel. Terwijl knie pijn deed en enkel niet
Het is 1 grote pl**rusbende!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als iemand die er in de buurt (de Raden represent) is opgegroeid, in zowel de steden als zichten wil je niet wonen.
De zijden heb ik vrij weinig ervaring mee, maar eigenlijk is bijna alles ten oosten van de meppelweg kutmet een hoofdletter k
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef Quoi het volgende:
Murm, vergeet in plaats daarvan maar gewoon die knie en ga weer lekker lopenJe bent iig weer op weg, dat is lekker.
[..]
Thanks. Pijn aan je knie kan inderdaad ook zeker iets anders zijn. Het wordt vaak verward met de jumpersknie. Toen ik overigens last had bleek het een ontstoken pees te zijn onder mijn knie, bovenkant scheenbeen, weer wat anders.
De remedie is vaak wel hetzelfde voor alles, heb ik het idee: even gas terug en verstevigen omringende spieren en verhogen stabiliteit knie/enkel/romp.
Ik heb dit jaar 3 keer de kans om onder de 110 minuten te duiken. Als het in april bij de eerste poging al lukt, ga ik toch eens proberen mijn PR te verbeteren (net boven de 105 minuten). Al komt de tweede HM daarvoor te vroeg en de derde loop ik waarschijnlijk met anderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je dat nu haalt ben je een held!
Mijn tijd is 135 min en daar ging ik best stuk van
Ik heb het idee dat mijn jumpersknie weer over is. Ik loop sinds de UHT al zonder patellabandje en dat gaat prima. Waarschijnlijk had ik de UHT ook al zonder kunnen lopen, maar mijn angst/twijfel had de overhand en ik heb dus de gok niet genomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef Quoi het volgende:
Murm, vergeet in plaats daarvan maar gewoon die knie en ga weer lekker lopenJe bent iig weer op weg, dat is lekker.
[..]
Thanks. Pijn aan je knie kan inderdaad ook zeker iets anders zijn. Het wordt vaak verward met de jumpersknie. Toen ik overigens last had bleek het een ontstoken pees te zijn onder mijn knie, bovenkant scheenbeen, weer wat anders.
De remedie is vaak wel hetzelfde voor alles, heb ik het idee: even gas terug en verstevigen omringende spieren en verhogen stabiliteit knie/enkel/romp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |