Ja das waar, dan zou ik die moeten kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Footpod zou het op moeten kunnen vangen.
was hij de bezemwagen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
gestolen van mijn hardloopmaatje Will, dit is toch wel een van de beste "startnummers"
[ afbeelding ]
Ja een snelle HM. De bedoeling was dus om die eind juni te doen, maar toen kwam dat roeien ertussen dus moest het even omgegooid..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:55 schreef Guard het volgende:
Heb je eigenlijk een specifiek doel met dit schema?
De bezemwagen!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:47 schreef Guard het volgende:
[..]
was hij de bezemwagen?
Of is dit een rode lantaarn?
Ik bedoelde niet specifiek het tijdsdoel, meer een evenement.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja een snelle HM. De bedoeling was dus om die eind juni te doen, maar toen kwam dat roeien ertussen dus moest het even omgegooid..
Bedoel je een tijdsdoel? 1.42 o.i.d. zou ik blij mee zijn
| 1 2 | [b]28-06-2015 - [url=http://www.avdem.nl/marquetteloop]Tata Steel Marquetteloop (Heemskerk)[/url][/b] [*] La_Tramposa - HM |
Het kan ontzettend precies gemeten zijn op 21 km, daarmee is het geen halve marathonquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef Serinde het volgende:
Op de site van Leidsche Rijn staat dat het parcours is gemeten e.d. Blijkbaar gewoon een typefoutje inderdaad. De meting van de Atletiekunie gaf je nog niet genoeg zekerheid?
welke ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:52 schreef Voccar het volgende:
Vandaag maar even rondje op m'n nieuwe schoenen lopen
Xmissy,quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:57 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb net weer gelopen, 2x3 km. 2 min wandelen na 3 km. Geen au
Asics gel-kayano 21. Die was nog wel iets duurder dan de anderen die ik gepast had, maar liep toch nog wel iets fijner.quote:
Ik heb even op een van die willekeurige loopjes op de uitslagen geklikt en ik zie er ook genoeg tijden boven het uur bijstaan.. Alles loopt natuurlijk door elkaar, ook 60+ en vrouwen dus je zal echt niet snel laatste worden. Juist bij van die kleine loopjes is vaak iedereen welkom!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef steffelonio het volgende:
Ik wil meedoen met een 10km loopje, (bijv. Vennenloop in Oisterwijk op 18 april) maar ik heb nog niet zo veel 10km ervaring. Met een beetje geluk (en training) moet ik uitkomen op ca 57:00 min, maar met wat pech (man met de hamer bijv) kan het ook zo 1 uur nog wat worden. Omdat het volgens mij wat kleinere wedstrijden zijn wil ik graag weten of ik daar met goed fatsoen tussen kan gaan lopen.
Heb ik ook, en vind ik erg fijn lopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:18 schreef Voccar het volgende:
[..]
Asics gel-kayano 21. Die was nog wel iets duurder dan de anderen die ik gepast had, maar liep toch nog wel iets fijner.
Ziet er goed uit ! Een vriendin van me heeft volgens mij een eerdere versie van dezequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:18 schreef Voccar het volgende:
[..]
Asics gel-kayano 21. Die was nog wel iets duurder dan de anderen die ik gepast had, maar liep toch nog wel iets fijner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |