Mutti zou er een huren dan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Koop aub een nieuwe als het per se nodig is, want ik vind het bloedenge dingen.
Plsquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Met een handzaag duurt het langer maar is wel veiliger.
Dat zou toch wel de hoofdreden moeten zijn om dat ding niet te gebruiken. In ieder geval niet in de huidige staat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef DrNick het volgende:
Ohja, de kettingrem doet het ook niet meer
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
Van naar naar akelig, akelig naar.
(haha van naar naar snap je hem)
quote:
Mwa, wellicht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dat zou toch wel de hoofdreden moeten zijn om dat ding niet te gebruiken. In ieder geval niet in de huidige staat.
Ik kan je uit ervaring melden dat dat handig is. Heb wel eens met mijn vingertjes in een zaag gelegen. Niet leuk.quote:
Carburateur, welke is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef awiebo het volgende:
Gekut met de carburatie. Vaker meegemaakt. Bleek er een pakking gescheurd te zijn.
Dop die carburateur eraf en maak hem goed schoon met iets als remreiniger. Loop alle o ringetjes en pakkingen na en vervang daar waar nodig. Als hij het altijd goed heeft gedaan niet aan stelschroeven komen. Mocht het toch nodig zijn zet ze na het schoonmaken weer terug in de stand waar ze in stonden.
Gewoon indraaien en kijken na hoeveel slagen hij volledig is ingedraaid. Nadien draai je de schroef van volledig dicht hetzelfde aantal slagen weer open.
Maar het komt vrij precies met die krengen. Jij liever dan ik zeg maar.
ja, goede redenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Ga maar naar iemand die er wel verstand van heeft als je gehecht bent aan vier ledematen hebben en/of je leven.quote:
Dat is wellicht verstandig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ga maar naar iemand die er wel verstand van heeft als je gehecht bent aan vier ledematen hebben en/of je leven.
zit tussen de benzinetank en dat "blok met koelvinnen"quote:
uhm, jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, netzomin als dat het spinnewiel er iets aan kon doen dat Doornroosje honderd jaar moest slapen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Ga eens even naar CRE Creativiteitquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Met een handzaag duurt het langer maar is wel veiliger.
Waarschijnlijk gewoon een gescheurde pakking. Kappen eraf, luchtfilter eraf en dan de carburateur eraf en pakkingen nakijken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef awiebo het volgende:
Gekut met de carburatie. Vaker meegemaakt. Bleek er een pakking gescheurd te zijn.
Dop die carburateur eraf en maak hem goed schoon met iets als remreiniger. Loop alle o ringetjes en pakkingen na en vervang daar waar nodig. Als hij het altijd goed heeft gedaan niet aan stelschroeven komen. Mocht het toch nodig zijn zet ze na het schoonmaken weer terug in de stand waar ze in stonden.
Gewoon indraaien en kijken na hoeveel slagen hij volledig is ingedraaid. Nadien draai je de schroef van volledig dicht hetzelfde aantal slagen weer open.
Maar het komt vrij precies met die krengen. Jij liever dan ik zeg maar.
Stationair liep ie vorig jaar ineens door, dus dat is misschien wel handig. Zal morgen wel eens kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een gescheurde pakking. Kappen eraf, luchtfilter eraf en dan de carburateur eraf en pakkingen nakijken.
En qua afstelling zou ik nergens aan komen als hij goed liep. Er zitten 2 stelschroeven op zo'n Walbro carb. 1 voor het stationair en 1 voor de hoge toeren. Die stationair kun je nog wel wat aan draaien, maar die voor de hoge toeren moet je mooi vanaf blijven als je niet weet wat je doet. Voor dat je het weet draai je hem te mager op hoge toeren. Loopt ie best wel ff lekker denk je, jengelt mooi hoog in toeren, maar zodra hij goed warm is heb je zo een vapor lock en kun je minstens een nieuw cilindertje en zuigertje kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |