Is dat zo'n DDAR met een als eersteklas vermomde tweede klas afdeling in het stuurrijtuig? Zo ja: zit je erin? Dan zou ik heel graag ene foto willen van die afdeling.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:38 schreef ReisT het volgende:
DDAR als IC naar Den Helder!!
En iedereen gewoon in de "1e klas" gaan zitten natuurlijk.
Nee, dan zit het opeens vol conducteurs ipv testpassagiers.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de gein moet je daar een uurtje een paar lekkere meiden neerzetten die Sudokuboekjes uitdelen
Alleen als Groesbeek de tunnel volledig zelf betaalt kunnen ze een station krijgen. Bij elke andere oplossing moeten ze op de blaren zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ondertunnelen. Zonder station dan uiteraard.
Zo een was het ja, ik zat er maar voor een kort ritje in, helaas geen foto gemaakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Is dat zo'n DDAR met een als eersteklas vermomde tweede klas afdeling in het stuurrijtuig? Zo ja: zit je erin? Dan zou ik heel graag ene foto willen van die afdeling.
Hier en daar moet sowieso een nieuw deel aangelegd worden, want met name bij Nijmegen is alles weggehaald, maar wel makkelijk terug te plaatsen. Het probleem heet Groesbeek en zolang dat niet opgelost is komt er geen trein te rijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef J.B. het volgende:
Waarom zou dat project Nijmegen - Kleef eigenlijk schreeuwend duur en onrendabel zijn? Ik vermoed dat het spoor vervangen moet worden maar het is toch niet zo dat er een heel nieuw tracé aangelegd moet worden?
doe eens dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan jullie sowieso 5 steden noemen waar poortjes dichtgooien politiek onhaalbaar is.
In Almere Centrum is hun verkoop met 60% gekelderd. Daarentegen is die van de Brooodzaak (ja, met 3 "o" tjes) weer gestegen. Kom ook wel een beetje door de Primark sletjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:20 schreef Litpho het volgende:
Heb net bij de kiosk in Lelystad gevraagd of ze eens willen meten wat vanaf maandag gaat gebeuren met de koffieverkoop.
Nouja uit dat lijstje 3. Rdam C, Eindhoven en Amersfoort. Tilburg alleen als ze de bypass niet dichtgooien maar alleen het spoordeel.quote:
Dal/spitstarief wordt wel opnieuw gechecked bij uit- en weer inchecken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:13 schreef Litpho het volgende:
Het wachten is tot men op een paar stations onder de politieke druk voor passages zwicht en alleen maar alle perrons afsluit. Gevolgd door maandenlang steggelen van de reizigersverenigingen waarom die overstaps als reisonderbreking worden gezien voor het bepalen van dal/spitsttarief.
-edit- Binnen 35 minuten is blijkbaar geen reisonderbreking -edit-
precies. Lekker met dalvrij even koffie halen..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dal/spitstarief wordt wel opnieuw gechecked bij uit- en weer inchecken.
Rotterdam centraal heeft een fiets/voetgangtunneltje vlak naast het station waar geen poortjes (en ook geen (rol)trappen naar het perron zijn.. daar kun je de stationstunnel dus prima dichtgooien met poortjesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja uit dat lijstje 3. Rdam C, Eindhoven en Amersfoort. Tilburg alleen als ze de bypass niet dichtgooien maar alleen het spoordeel.
Je moet het maken zoals in Breda wordt gedaan. Alleen niet elk station kan zo aangepast worden.
Die heb ik toentertijd niet kunnen vinden. Alleen vlakbij het oude Hofplein is wat maar dat is al snel een heel stuk verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Rotterdam centraal heeft een fiets/voetgangtunneltje vlak naast het station waar geen poortjes (en ook geen (rol)trappen naar het perron zijn.. daar kun je de stationstunnel dus prima dichtgooien met poortjes
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Is dat zo'n DDAR met een als eersteklas vermomde tweede klas afdeling in het stuurrijtuig? Zo ja: zit je erin? Dan zou ik heel graag ene foto willen van die afdeling.
Heb je het over het tijdelijke Rotterdam Centraal of het nieuwe? Het oude was via de fietstunnel naar de perrons, wat toen tijdelijk het station werd. Het nieuwe Rotterdam Centraal is die fietstunnel weer voor fietsers en voetgangers open, en is de stationspassage er pal naast, waar dus poortjes staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik toentertijd niet kunnen vinden. Alleen vlakbij het oude Hofplein is wat maar dat is al snel een heel stuk verder.
Eindhoven heeft ook twee ondertunnelingen maar voor het busstation is dat wel zeer onhandig.
Nieuwe. Maar blijkbaar ben ik scheel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Heb je het over het tijdelijke Rotterdam Centraal of het nieuwe? Het oude was via de fietstunnel naar de perrons, wat toen tijdelijk het station werd. Het nieuwe Rotterdam Centraal is die fietstunnel weer voor fietsers en voetgangers open, en is de stationspassage er pal naast, waar dus poortjes staan.
De aggressie tegen conducteur neemt afquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem moet dat oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |