quote:Op donderdag 12 november 2015 14:52 schreef tralalala het volgende:
Weer geen lekker wijf dit seizoen, wat is deze?!?
Jawel maar het leukste is live kijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie geen uitzendinggemist?
quote:
Staat toch gewoon op de WIDM-site? Ze is van 1966.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar waarom is de politie haar leeftijd onbekend??
Er is ook echt ieder jaar wel iemand die dit zegtquote:Op donderdag 12 november 2015 15:10 schreef Blik het volgende:
Groep is wel een beetje matig ja, weinig echt bekenden
Oh hihi, eerder stond er onbekend namelijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op de WIDM-site? Ze is van 1966.
Ik vind haar ook leuk, nooit verwacht dat zij mee zou doenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:39 schreef megamandy het volgende:
Ik root voor Cécile NarinxEchte madam zoals je normaal alleen nog in België tegen komt en de top in Nederland op haar vakgebied.
komt er wel aan als dit topic vol isquote:Op donderdag 12 november 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is een topic voor WIDM 2016 een idee?
Van de vrouwen ken ik: uhm, geen een?
Van de mannen: Klaas van Kruistum van het liedje natuurlijk! En Tim Hofman en Taeke Taekema.
Wel jammer dat het op zaterdag is.
*kuch* Inge Ipenburg *kuch*quote:Op donderdag 12 november 2015 17:31 schreef tralalala het volgende:
Zo'n GTST-actrice zal geen mol zijn want acteren kunnen ze niet.
Niet iedereen in GTST acteert slechtquote:Op donderdag 12 november 2015 17:31 schreef tralalala het volgende:
Zo'n gTST-actrice zal geen mol zijn want acteren kunnen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |