nee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:04 schreef Garfield1985 het volgende:
Hoopppppaaaa..........Fredje is de eerste die juridisch aan de schandpaal genageld gaat worden
Zojuist anders bevestigd bij Pauw hoor dat er een strafrechtelijk proces tegen hem is opgestart.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zojuist anders bevestigd bij Pauw hoor dat er een strafrechtelijk proces tegen hem is opgestart.
Korvinus bedoel je?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef crashbangboom het volgende:
Eindelijk een zinnige opmerking van een materie deskundige, zonder alle politieke prietpraat.
En die opmerking was?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef crashbangboom het volgende:
Eindelijk een zinnige opmerking van een materie deskundige, zonder alle politieke prietpraat.
Wie heeft dat bevestigd?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zojuist anders bevestigd bij Pauw hoor dat er een strafrechtelijk proces tegen hem is opgestart.
Ik ken de man niet, maar de man die het populistische gelul voorzag van de nuance dat de OvJ ook de kans moet inschatten dat ze het kunnen bewijzen.quote:
zie onderstaand, nu bovenstaandquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
En die opmerking was?
Korvinus dus, hij zei dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:20 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ken de man niet, maar de man die het populistische gelul voorzag van de nuance dat de OvJ ook de kans moet inschatten dat ze het kunnen bewijzen.
Het zal aan liggen, maar de naam maakt me minder uit dat de tekst.quote:
Weet ik dat?! Kijk Pauw en kom er vanzelf achter zou ik zeggen, hij gaat niet zoiets iets roepen op nationale tv terwijl half Nederland zit te kijken als hij er niet zeker van was.quote:
Korvinus dus ja, strafpleiter ja. Is wat Cees H ook zei, ze konden niet bewijzen dat het drugsgeld was. Als dat waar is strookt dat niet met Teeven zijn rant dat het een goede deal was voor Volk en Vaderland...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:20 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik ken de man niet, maar de man die het populistische gelul voorzag van de nuance dat de OvJ ook de kans moet inschatten dat ze het kunnen bewijzen.
Johquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:22 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Weet ik dat?! Kijk Pauw en kom er vanzelf achter zou ik zeggen, hij gaat niet zoiets iets roepen op nationale tv terwijl half Nederland zit te kijken als hij er niet zeker van was.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:22 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Weet ik dat?! Kijk Pauw en kom er vanzelf achter zou ik zeggen, hij gaat niet zoiets iets roepen op nationale tv terwijl half Nederland zit te kijken als hij er niet zeker van was. Het kwam even kort bij de start van de uitzending naar voren.
Dat moet je eens uitleggen? Als je niet sterk staat in je bewijs, tref je een transactie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Korvinus dus ja, strafpleiter ja. Is wat Cees H ook zei, ze konden niet bewijzen dat het drugsgeld was. Als dat waar is strookt dat niet met Teeven zijn rant dat het een goede deal was voor Volk en Vaderland...
Het OM he... Die hem vervolgen nu...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
Volgens van Rey moet er iemand komen om de stal uit te mesten, lees: ambtenaren laten wieberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |