quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Maar wie de fuck kan het wat schelen wat er 15 jaar geleden in een beperkt geval is afgesproken? Alsof het mij wat intereseert wat ik 15 jaar geleden aan gas water en licht betaalde
Wat een hopeloze domme inefficiente incesteuze navelstaarders.:D
Jij snapt niet, dat als een minister liegt tegen het parlement, dat dit recht tegen de beginselen van democratie in gaat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Maar wie de fuck kan het wat schelen wat er 15 jaar geleden in een beperkt geval is afgesproken? Alsof het mij wat intereseert wat ik 15 jaar geleden aan gas water en licht betaalde
Als het OM deals sluit die ze niet mag sluiten en niet bijdragen aan criminaliteitsbestrijding, dan is dat wel relevant.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ik twijfel nogquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
Dus als het voor het kabinet nu niet misgaat gebeurt het volgende week woensdagavond wel
De kiezer is dement, onderschat de domheid van de kiezer niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
Dus als het voor het kabinet nu niet misgaat gebeurt het volgende week woensdagavond wel
Neen, je snapt dus geen hol van. De enige die opdracht tot betaling heeft gegeven is Cees (voor intimi)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, ik beschreef de algemene werking. Maar ergens is wel opdracht gegeven tot deze betaling. Daar is ergens een document van geweest.
Als Wilders ermee begint gaat de rest dwarsliggen, als iemand anders begint en hij meedoet vinden ze het prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best mogelijk, gezien de taal van sommige sprekers in 2e termijn. Buma boos, Pechtold boos, Wilders altijd boos.
Aan de andere kant, als zelfs mannetje Wilders al een MvW in dient...
Zolang de kiezer niet massaal voor het kabinet stemt staat het kabinet onder drukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De kiezer is dement, onderschat de domheid van de kiezer niet.
Eens. Hell, heb genoeg VVD-gezinde vrienden eens gepolst wat ze vinden van Ivo&Fred foetsie.. die praten Wiegel na: opgeruimd staat netjes, kan zelfs een reden zijn voor voormalige sympathisanten om terug te keren op het nest. Dus Rutte: doe een beroep op de VVD-loyaliteit onder de stemmers et presto.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De kiezer is dement, onderschat de domheid van de kiezer niet.
Roemer heeft m niet ingediend, hij komt er dus nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Wilders ermee begint gaat de rest dwarsliggen, als iemand anders begint en hij meedoet vinden ze het prima.
Als de VVD meer dan 2 zetels in de EK krijgt, vind ik het veel te veel en de kiezer veel te dom.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang de kiezer niet massaal voor het kabinet stemt staat het kabinet onder druk
Dat wordt dus onderzoek afwachten en stilletjes wegmoffelenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:35 schreef RvLaak het volgende:
Roemer heeft m niet ingediend, hij komt er dus niet
Eindbespreking zal wel zijn in commissie stiekemquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt dus onderzoek afwachten en stilletjes wegmoffelen
Dat vond ik ook idioot iddquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens. Hell, heb genoeg VVD-gezinde vrienden eens gepolst wat ze vinden van Ivo&Fred foetsie.. die praten Wiegel na: opgeruimd staat netjes, kan zelfs een reden zijn voor voormalige sympathisanten om terug te keren op het nest. Dus Rutte: doe een beroep op de VVD-loyaliteit onder de stemmers et presto.
Samsom heeft het net heel helder uitgelegd, snap je nu waar alle ophef over gaat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Neen, je snapt dus geen hol van. De enige die opdracht tot betaling heeft gegeven is Cees (voor intimi)
De enige overeenkomst die er is, is wat Cees afdraagt aan de staat, de rest zijn een paar bankrekeningno.'s die worden vrijgegeven.
Daarom is die discussie zo hemeltergend dom. De enige 'bon' die er is, is er een van 750k gulden.
De vraag is eerder of Samson het begrijpt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samsom heeft het net heel helder uitgelegd, snap je nu waar alle ophef over gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |